Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
Awatar użytkownika
Kamil
VIP Expert
Posty: 3401
Rejestracja: 04 lip 2008, 9:58
Lokalizacja: Polska
x 405
x 704
Kontakt:

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamil »

Opinie, zażalenia - wszystko to co dotyczy funkcjonowania CP.
gafa
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 21 sie 2010, 20:01

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gafa »

Witam, właśnie zamówiłam film na kanale vod57 i od pół godziny czyli od czasu od jakiego powinnam oglądać film, widzę komunikat "tego kanału nie ma w Twoim abonamencie"... co do infolinii cóż... również brak odzewu - cały czas zajęte... Jednym słowem: żal!
rozzalona
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2010, 15:37

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rozzalona »

Witam
to co mnie spotkalo w Polsacie skutecznie odstraszylo chyba na zawsze, kiedys jeszcze jak nie bylo sygnalu moglam sie do nich dodzwonic, placac potem bajonskie rachunki telefoniczne :( , teraz pozostala mi tylko korespondecja e-mail, bo dodzwonic sie do nich pomimo wielokrotnych prob sie nie da, ciagle zajete, od 31 sierpnia nie mam mozliwosci ogladania Polsatu, bo poza kanalem dla abonentow pozostale wyswietla sie komunikat, ze tego kanalu nie ma w moim abonamencie, wysylalam juz wielokrotnie prosby i poradzili mi zebym..... przywrocila ustawienia fabryczne, probowalam, a jakze , przed ich madra rada i potem, bo naiwnie myslalam, ze moze cos odblokowali, i co? napisali, ze od nich sygnal wychodzi, wiec wyglada na to, ze zaplacilam, co dla nich jest najwazniejsze, a sygnal? no coz kase dostali, czas minie i moze pojde gdzie indziej to bede mogla ogladac TV. Kolejny blad, to ze kupilam ich dekoder skazujac sie na nerwy nawet po zakonczonej umowie. Lubisz korespondowac i badac wytrzymalosc swojej cierpliwosci icz do Cyfrowego Polsatu, niezla szkola. Zdecydowanie polecam szczegolnie dla masochistow, najpierw zaplanuj wolny czas przed TV bedac abonentem Cyfrowego Polsatu, zaplac, a potem sprobuj cos obejrzec. Jak sie uda gratuluje szczescia.
Crump
Użytkownik
Posty: 139
Rejestracja: 20 kwie 2010, 21:37

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Crump »

rozzalona zal to sluchac takich ludzi bez pomyslow co 'maja dwie lewe rece'. Nie wnikam czy to faktycznie blad twoj czy polsatu ale nawet zeby to ponowic sygnal mozesz ty za darmo w internecie! jesli wolisz dzwonic do nich i placic to plac. Sprawa druga co bym zrobil jesli dalej by nie dzialalo to poszedl do punktu i powiedzial prosze o nowy dekoder bo ten sie zje... oni biora sprawdzaja i jak nie dziala to wymieniaja na miejscu chyba,ze masz echostara to wysylasz do producenta. Przerazaja mnie tacy ludzie " nie dziala i co mam zrobic" najlepiej usiadz i pisz na forum, ze nie dziala zamiast w jeden dzien sprawe rozwiazac.
rozzalona
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2010, 15:37

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rozzalona »

Mily CRUMP, gdyby to bylo takie proste, jak piszesz byloby fajnie, po I dekoder jest moj i nie mode zadac wymiany, bo jest po gwarancji, po II to nie jest wina dekodera, tylko Polsatu zablokowali mi kanaly, za ktore zaplacilam, mam tylko czynny kanal dla abonentow, po III mieszkam w miejscwosci oddalonej od punktu, wiec musialabym zafundowac sobie wycieczke, skoro place, to chce miec to, za co zaplacilam, a dzis mija 14. dzien bez TV.
Dodzwonic sie nie mozna, wciaz zajete,ale choc drogo, to chce dostac to, za co zaplacilam :(
naspan
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 02 gru 2009, 21:00

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: naspan »

Witam.
Posiadam już trzeci rok TV w cyfrowym polsacie,obecnie kończy mi się umowa roczna więc chcę podpisać dalej,pakiet familijmy,posiadam na własność dekoder echostar dsb 717,chciałem teraz wziąść internet i telefon,byłem w jednym punkcie wszystko cacy cacy płacę tylko za modem i router i za nic więcej ,ale go nie mają,więc odsyłają mnie do innego punktu,w następnym punkcie wszystko jest,wszystko byłoby ok,gdyby nie fakt,że baba chciała mi wcisnać jakiś dekoder hd za 199zł bo podobno ten stary może lada dzień nawalić.Czy to prawda czy chciała mnie naciagnać na nowy dekoder przy przedłużaniu umowy na tv?Co ma tv do nowej umowy na internet i telefon. Dodam od siebie,że stary dekoder jest sprawny i dostępny w sprzedaży u nich.
Crump
Użytkownik
Posty: 139
Rejestracja: 20 kwie 2010, 21:37

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Crump »

rozzalona, to moze byc wina dekodera, serwisowalem raz panstwa ktorzy mieli dekoder familijny i od montazu przez 2tygodnie nie przeszla aktywacja karty i ciagle byl napis tego kanalu nie ma w twoim abonamencie, dzialaly tylko darmowe, czyli dla abonentow, viva, polonia itp. Polsat nikt nie mogl zrobic bo ponawiali sygnal i nic to nie dawalo. Wymiana dekodera pomogla oczywiscie, ale w twoim przypadku top chyba wolalbym zrezygnowac i wziac nowa umowe - czasami nawet zyskasz na tym, bo jest 3 miesieczne wypowiedzenie a promocje sa czasem na 6 miesiecy gratic w nowej umowie
rozzalona
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 12 wrz 2010, 15:37

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: rozzalona »

dzis pojechalam do punktu Polsatu, oczywiscie komunikat wyswietlal sie ten sam, czyli tego programu nie ma w twoim abonamencie, Pan caly czas usilowal mi wmowic, ze wina za to, ze nie mam sygnalu lezy po mojej stronie, caly czas szukal pretekstu, zeby mi to udowodnic, w koncu okazalo sie, ze byl jakis problem po stronie Polsatu, Pan z punktu najpierw probowal ponowic sygnal, bez efektu, dopiero po telefonie do Polsatu do technikow, pomoglo, rozmawialam sama, bo Pan nie bardzo rozumial co, do niego mowie, twierdzil, ze opowiadam jakies bzdury, i nie umial wyjasnic technikowi na czym do konca polega problem, Technik wszystko zrozumial i sygnal mam, ale dzis minelo 15 dni bez sygnalu, kto mi to zrekompensuje? aha, za to, ze Pan byl niemily musialam jeszcze zaplacic 10 zl
Awatar użytkownika
mirko1801
Obserwator
Posty: 257
Rejestracja: 13 gru 2007, 14:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: mirko1801 »

Napisz pismo do CP i wszystko dokładnie opisz , masz prawo do rekompensaty z ich strony , powód - niemożność odbioru kanałów CP nie z Twojej winy .
Po rozpatrzeniu Twojego pisma dostaniesz jakieś pakiety w promocji na 2/3 miesiące . Miałem podobną sytuację i to co piszę uzyskałem .
Reklamację napisz w pogodnym tonie ( pokorne ciele dwie matki ssie ) i na pewno rozpatrzą ją pozytywnie .
Pismo wyślij listem poleconym i za potwierdzeniem odbioru .
Życzę powodzenia .
Crump
Użytkownik
Posty: 139
Rejestracja: 20 kwie 2010, 21:37

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Crump »

rozzalona i o tym wlasnie mowilem, czlowiek jest nauczony do narzekania a to na prawde w zyciu nie pomaga. Trzeba bylo odrazu isc do punktu i twardo walczyc a gwarantuje ci ze w jeden dzien bys miala wszystko odkodowane. I jakie 10zl musialas dac? Ja bym gosciowi jeszcze laptopa z biurka stracil jakby byl nie mily a nie 10zl dawal:) Takie zycie, trzeba walczyc o swoje a nie sie "rozzalac";)

Aha i do polsatu wysylaj juz pismo w sprawie reklamacji, z dokladna data i godzina zanikniecia sygnalu itd. Na pewno to rozpatrza jesli bedziesz stanowcza
jurczyna
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 24 wrz 2010, 18:55

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jurczyna »

Witam. Moja historia z polsatem przebija chyba wszystkich. W marcu zepsul mi sie dekoder z nagrywarka echostar , oczywiscie natychmiast wyslalem do naprawy gwarancyjnej do punktu w Kaliszu ,Gdzie kupilem to "cacko"
Kalisz wyslal do warszawskiego servisu i zaledwie po prawie dwoch miesiacach warszawa przyslala z powrotem jak sie okazalo zepsuty!!!! Kalisz ponownie wyslal do Warszawy i znowu dwa miesiace walki elektrotechnikow i znowu dekoder wyladowal w Kaliszu , tym razem " naprawiony " Po tygodniu dotarl wrescie pod moj adres , natychmiast podlaczylem i...... znowu kicha, i znowu Kalisz , Warszawa, Kalisz , naprawa trwala ponownie okolo dwoch miesiecy , tym razem pojechalem osobiscie odebrac dekoder , zeby nie bylo na poczte . Przyjechalem do domu ..... chodzi..... to znaczy chodzil cale dwa dni po czym zaczal wydawac dziwne dzwieki i....zdechl!
Ponownie Kalisz ; Warszawa ; Kalisz ; dwa miesiace i wrescie dzisiaj otrzymalem dekoder zepsuty z notatka USZKODZENIE MECHANICZNE: W sumie trwa to juz osiem miesiecy za ktore oczywiscie place abonament , ze nie wspomne juz o kosztach przesylek i licznych telefonow no i jeszcze zwykly stres zwiazany z ta cala sytuacja. Prawda jest taka , ze polsat ma swoich klientow serdecznie w d.... liczy sie tylko kasa !!! Zdaje sobie sprawe , ze to moje pisanie nie wiele zmieni , ale chcialem ostrzec przyszlych abonamentow polsatu , zanim podpiszecie umowe lepiej sie dobrze zastanowcie , ja jesli moglbym wrocic czas wolalbym chyba sobie obciac reke niz podpisac z polsatem umowe, musze jeszcze placic do wrzesnia 2011, a potem wreszcie sie od nich uwolnie. JESZCZE RAZ APELUJE -- TRZYMAJCIE SIE DALEKO OD POLSATU A UNIKNIECIE WIELE STRESU---
Crump
Użytkownik
Posty: 139
Rejestracja: 20 kwie 2010, 21:37

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Crump »

czlowieku jak piszesz o swoich przezyciach to nie rob z siebie posmiewiska i nie ostrzegaj wszystkich bo sam masz problem. Ja mam 5 lat polsat i choc tez dekoder mi 2 razy nawalil to narzekac nie moge bo jeszcze na tym skorzystalem. W dniu kiedy sie psuje i go wysylasz, dzwonisz do polsatu ze nie masz dekodera od dzis oni to sobie notuja i przy ponownym zalogowaniu twojej karty do satelity, maja status ze juz jestes w sieci, w zwiazku z tym te dni ktore nie miales nie placisz abonamentu! jakos ja z tym nigdy problemu nie mialem i zawsze mi uwzglednili i jeszcze telefonicznie powiedzieli ile mam zaplacic za dni ktore ogladalem, ale to trzeba myslec powaznie i czasem w zyciu huknac a nie stac i narzekac. Jesli to wszystko prawda to trzeba bylo zamiast tutaj pisac do rzecznika praw i konsumentow albo do UKE i mogli by to sprawdzic. A taktyke, zabrac klienta i wycyckac to chyba ma kazda wieksza firma, wiec otworz oczy na swiat troche. Jesli ktos widzi,ze nie walczysz i nie potrafisz zadbac o swoje to sam ci nie przyjdzie do domu i nie zaproponuje kawki i nowego dekodera i jeszcze abonamentu gratis.
jurczyna
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 24 wrz 2010, 18:55

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jurczyna »

Pewnie uzytkownik Crump sam pracuje dla polsatu , bo nie wyobrazam sobie zeby ich ktos tak chwalil bezinteresownie . O zwrocie pieniedzy za abonament nie bylo nawet mowy , oczywiscie polsat mi zaoferowal ze na czas naprawy moge dostac dekoder zastepczy z czego nawet za pierwszym razem skorzystalem , ale to co dostalem to byl jkis zart , dekoder wielkosci paczki papierosow na ktorym nie moglem ogladac nawet polowy programow za ktore place , na wiekrzosci pokazywala sie plansza usluga nie dostepna. Uznalem ,ze szkoda moich nerwow i odnioslem ten schrott do serwisu w kaliszu gdzie uslyszalem , ze oni niczym innym nie dysponuja, zaproponowalem wiec ,ze oleje gwarancje i ze po prostu kupie nowy dekoder , wreszcie to nie jakas wielka suma, odpowiedz byla krotka , ze owszem tak ,ale zeby kupic nowy dekoder musialbym podpisac nowa umowe, innej mozliwosci nie ma ,
skwitowalem to smiechem i wyszedlem. Zeby wszystko bylo jasne , tu nie chodzi nawet o to , ze place za abonament nie korzystajac z niego , prosze mi wiezyc , ze to nie sa dla mnie jakies znaczne pieniadze , chodzi o to ze taka niby powazna firma probuje robic z nas idiotow, dlaczego naprawa dekodera trwa dwa miesiace ? a nie wymienia sie go po prostu na nowy jak to sie praktykuje w wielu innych krajach, Dlaczego w servisie sa zatrudniani nie kompetentni ludzie? skoro po tak dlugiej naprawie odsylaja dekoder zepsuty,i wrescie jesli place to wymagam, oczekuje , ze jesli wyniknie jakis problem to polsat jest zobowiazany zeby go w miare szybko i profesjonalnie rozwiazac. Na temat infolini nie bede sie lepiej wypowiadal , bo lekarz mi powiedzial zeby sie nie denerwowac , bo mam nadcisnienie.Na koniec do uzytkownika " Crump" Taktyka , zabrac klienta i wycyckac,to nie zupelnie tak , jest wiele firm , ktore oczywiscie walcza o klienta , ale jednak troche inaczej , jestem od trzech lat uzytkownikiem platformy niemieckiej " PREMIERE", przez ten okres dekoder zepsul sie tylko jeden raz, zadzwonilem od razu do servisu i na drugi dzien zjawil sie u mnie servismann ,zabral zepsuty zostawil zupelnie nowy i jeszcze przeprosil za klopot, to uwazam jest zdrowa walka o klienta, ale w naszej kochanej Polsce chyba jest to niestety nie mozliwe po prostu inna metalnosc
Crump
Użytkownik
Posty: 139
Rejestracja: 20 kwie 2010, 21:37

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Crump »

Musze cie rozczarowac, nie pracuje dla zadnej z platform, owszem montuje anteny ale wszystkich odstepnych platform bez roznicy, a ze klienci w wiekszosci wybieraja cyfrowy polsat to juz inna sprawa. Pisze to po to, bo niektorzy mysla, ze jak im sie dekoder zepsuje to polsat jeszcze przyjdzie i mu zaplaci za. Zadna firma tak nie robi w polsce niestety. Opisujesz swoj problem dosyc dziwny bo znam troche osob i kazda z nich po zadzwonieniu i zgloszeniu na infolini dostala upust za te dni co nie miala dekodera chyba,ze byl im dany zastepczy, wiec troche mi smierdzi ten twoj przypadek ze nie masz 2 czy 4 miesiace dekodera i kaza ci placic abonament. A ja wcale polsatu i zadnej innej firmy nie chwale nie wiadomo jak bo tak jak pisalem, mi tez sie popsul dekoder 2 razy. Za pierwszym razem byl 3tygodnie w serwisie gdzie nie dali mi dekodera zastepczego bo juz nie mieli (co mnie wtedy wkurzylo i wcale ich za to nie chwale) ale abonament po zgloszeniu telefonicznym obnizyli mi o te 21dni i zaplacilem tylko za 9 dni w miesiacu. Drugi raz sie zepsul juz po gwarancji ale jeszcze na tym skorzystalem bo biorac nowa umowe dostalem dekoder za 49zl i 6 miesiecy abonamentu gratis. Stara umowe wypowiedzialem z 3 miesiecznym wypowiedzeniem wiec latwo przeliczyc, ze jeszcze na tym "zarobilem", mam nowy dekoder i jeszcze miesiac mialem pelnego pakietu. Nie uwazam,zebym mial na co narzekac. Zreszta w pierwszym poscie nawet nie wspomniales, ze dali ci dekoder zastepczy wiec widac ton twojej wypowiedzi, ponarzekac i odradzac zamiast zalatwic samemu. Ciekawy jestem czy w ogole dzwoniles na infolinie i zglosiles,ze nie masz dekodera i maja sobie zanotowac ze nie bedziesz placil dopoki do ciebie nie wroci. A moze caly czas miales zastepczy tylko tez zapomniales wspomniec? A za gronica owszem jest wieksza kultura ale tez nie zawsze, w holandii jak bylem zakladali mi internet i jeden gosciu potrafil tylko przeciagnac kabel, drugi tylko zalozyc koncowke a dopiero trzeci po tygodniu potrafil podlaczyc kabel do routera. Cala procedura trwala ponad tydzien i potrzebne bylo trzech ludzi do tego, gdzie u nas wiekszosc zrobila by ci to odrazu. Rozne kraje, rozne obyczaje ale wszedzie postawa jest byc stanowczym, dzwonic i jebac od razu a nie czekac az sami ci zaproponuja odliczenie abonamentu;)
jurczyna
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 24 wrz 2010, 18:55

Opinie na temat Cyfrowego Polsatu

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jurczyna »

Mozesz mi wiezyc , ze dzwonilem na ifolinie nascie razy , a opisuje ten przypadek nie dlatego zeby sie wyzalic , bo na to nie mam czasu , tylko z nadzieja , ze moze ktos kompetentny to przeczyta i cos zmieni . Jedno jest pewne nigdy wiecej polsat!!!!!!!!!
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości