Cyfra+ - pytania i problemy

maciek1614
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 15 kwie 2010, 17:13

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: maciek1614 » 15 kwie 2010, 17:17

Witam, mam problem. Posiadam Cyfre + multiroom, modół główny jest w dekoderze strong, od poczatku wszystko swietnie chodzi, natomiast moduł dodatkowy jest w dekoderze sagem za 1 gr i w tym jest problem, czasem mam wszystkie kanały, czasem ogladam jakis kanal i nagle wyskakuje "brak sygnału, sprawdz antene" ale i tak inne programy działaja, a teraz nie ma zadnego kanalu i pisze brak sygnału... dekoder sagem nie jest podlaczony do anteny tylko do dekodera strong przez wejscie in... na dekoderze strong wszystko działa, prosze o pomoc!!
0 x
kaska2553
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 15 kwie 2010, 19:02

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: kaska2553 » 15 kwie 2010, 19:10

witam wszystkich. Mam ogromny problem. dziś mamy 15 kwietnia i dziś tez otrzymałam list z informacja ze do dnia 19 kwietnia muszę wymienić stare karty na nowe które (o zgrozo) trzeba przybliżać do siebie co jakiś czas (mam multiroom) a zakupić je muszę w sklepie w Świdwinie gdzie nie posiadają tychże kart i nie wiadomo kiedy będą. Dzwoniłam do Warszawy a tam nic mi nie poradzą. Z dniem 19 kwietnia odłączą mi dostęp do sygnału lecz ja nie mam żadnej możliwości zakupu tych kart w ciągu dwóch dni!!! Co mam z tym fantem zrobić???
0 x
Dewastator
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: 07 lut 2010, 13:20

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: Dewastator » 19 kwie 2010, 1:10

No aż sprawdziłem - nowe promocje weszły od 12.04 i są najgorsze w tym roku
0 x
Mój pakiet w Cyfrze+ - Optimum + HD + Canal+HD + HBOHD za 38zł. do końca 2011 :P
kotus153
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 22 kwie 2010, 19:27

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: kotus153 » 22 kwie 2010, 19:31

witam! mam ogromna prosbe o pomoc.sprawa zwiazana jest z cyfra plus.Jestem ich abonentem od ponad roku.Placilam co dwa a czasami trzy m-ce,zgdzies sie pogubilam i cyfra zablokowala mi odbior kanalow.Wiem ze to musze zaplacic ale dlaczego mam zaplacoc za miesiac w ktorym odbieralam telewizje przez 4 dni.POwiem tak jak napisalam im prostym jezykiem z prosba o korekte abonamentu to mnie wysmiali i napisali ze to moja wina.Rozumiem ze jestem im winna,ale nawet nie dali mi jakiegos terminu,tylko odrazy wylaczyli..czy mozecie mi
pomoc?bardzo prosze o pomoc dziekuje pozdrawiam
0 x
Awatar użytkownika
bambolo82
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:20

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: bambolo82 » 18 maja 2010, 15:36

Jedyne co możesz zrobić to siedzieć cicho i płacić abonament. To nie wiedziałeś przy podpisywaniu umowy, że na tym to polega?
0 x
Dewastator
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: 07 lut 2010, 13:20

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: Dewastator » 18 maja 2010, 17:53

Się płaci - się ogląda, się nie płaci - się płacze ;))
0 x
Mój pakiet w Cyfrze+ - Optimum + HD + Canal+HD + HBOHD za 38zł. do końca 2011 :P
tu_baza
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 22 maja 2010, 5:20

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: tu_baza » 22 maja 2010, 5:26

btw - BBC HD w Cyfrze+ dopiero w czerwcu, i to napewno nie od 1go. Cyfra w kulki sobie leci...
0 x
szarotka
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2009, 13:15

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: szarotka » 24 maja 2010, 18:34

Witam. Dawno nie pisałam bo nie było o czym, a teraz znów mam problem z telewizorem. Już jeden wymieniałam bo dostałam zepsuty. Cyfra uznała reklamację i przysłała nowy. No i działał 3 m-ce bez zarzutu, aż tu nagle po włączeniu pokazał się bardzo jasny biały ekran i przeskakujący prostokąt z napisem V.3.05.0 . Nie mogę go wyłączyć (telewizora oczywiście) bo nie działa żaden przycisk ani na pilocie ani z boku telewizora (telewizor za złotówkę LG). Nie mogę otworzyć menu. Jedynie co mogę to wyłączyć go wtyczką z prądu bo na nic innego nie reaguje. Może ktoś wie co zrobić zanim znowu zacznę mieć pretensje do Cyfry że rozdaje buble. Pozdrawiam
0 x
szarotka
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2009, 13:15

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: szarotka » 26 maja 2010, 17:29

Witam - to znowu ja! Widzę że nikt nie wpadł na pomysł co się mogło stać z tym telewizorem. Ale już się nie główcie - udało się go odblokować. Na razie działa jak przedtem. Pozdro
0 x
michalusa
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 29 maja 2010, 12:55

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: michalusa » 29 maja 2010, 13:24

Witam
Zrezygnowałem z pakietu HBO i podnieśli mi abonament o 5.5zł. Czy to normalne?
W grudniu na święta C+ miała fajną ofertę świąteczną więc zaryzykowałem i podpisałem umowę z C+. Podpisałem ją na takowych warunkach: Umowa na 18 msc, pakiet prestiżowy, Canal+ z HD , HBO z HD Filmbox z HD, wszystkie kanały HD oraz dekoder PVR, praktycznie pełna oferta bez Cinemax. Powiedzieli mi że będę za to wszystko przez okres tych 18msc płacił 59.9zł lecz od razu ostrzegli mnie żebym wyłączył HBO po 5msc bo tylko przez ten okres jest promocja na te kanały. Więc na początku tego miesiąca wybrałem się do punku C+ i powiedzili mi ze musze wysłać do głównej siedziby cyfry pismo w którym podpisałem sie własnoręcznie że rezygnuje z opcji HBO. Pismo wysłałem tego samego dnia. Dzisiaj zadzwoniła do mnie jakaś konsultantka i pyta się czy na pewno chcę zrezygnować z HBO i nawet była skłonna aby pozostał ten pakiet dać mi na niego jakąś promocje i płacił bym w sumie 75zł. Oczywiście podziękowałem a ona powiedziała mi, że jeżeli rezygnuje muszę z jakiegoś powodu do końca umowy każdego msc dopłacać do opcji premium HD 5zł i obecnie mój abonament wynosi 65,5zł. Czy to normalne? Gdy podpisywałem umowę nikt nawet o tym mi nie wspominał. Czy ma jeszcze ktoś z was taką samą sytuację???
pzdr.
0 x
Dewastator
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: 07 lut 2010, 13:20

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: Dewastator » 01 cze 2010, 12:33

Oczywiście to co piszesz jest proste. No może poza Twoim pakietem. Z pakietu prestiżowego nie można wyłączyć HBO, więc napewno masz niższy pakiet i dodatkowo to co piszesz. Dopłata wynika z tego, że wyłączając HBO straciłeś bezpłatne Canal+ HD. Wychodzi też na to, że chciałeś mieć ten kanał dalej i to za niego dopłacasz. Też mam w tej promocji ale nie dopłacam
0 x
Mój pakiet w Cyfrze+ - Optimum + HD + Canal+HD + HBOHD za 38zł. do końca 2011 :P
Los_Dawidos
Użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 12 lis 2009, 22:20

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: Los_Dawidos » 01 cze 2010, 17:20

Coś mi nie pasuje w Twoim przypadku. Prestiżowy ma w sobie wszystkie kanały oprócz HD, paczki France i XXL. Ja biorąc Prestiżowy HD miałem dodaktowo HBO Digital na 5 miesiący - może o to chodziło w przypadku Prestiżowego? Z Prestiżowego nie można wyłączyć przecież HBO jako paczki kanałów znajdujących się po nr 30-33.
0 x
starvin
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 02 cze 2010, 21:43

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: starvin » 02 cze 2010, 21:48

Moze mi ktos powiedziec jaki moze byc powod ze dekoder philips pvr restartuje sie co jakis czas?
0 x
Piastunka
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 03 cze 2010, 10:49

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: Piastunka » 03 cze 2010, 10:55

Witam serdecznie, mam poważny problem z odbiorem sygnału Cyfry+. Aktualnie posiadam dekoder Pace 2221, ale to nie ma chyba znaczenia, próbowałem z 3 różnymi dekoderami i jest to samo.
No, ale do rzeczy:
Sygnał jest mocny, okolice 4.5-5, a mimo tego w zasadzie wszystkie programy się zacinają i "krzaczą", na początku było tak tylko z Orange Sport i Mini Mini... teraz już wszędzie, nawet na TVP1. Straciłem cierpliwość... dzwoniłem do Cyfry, za każdą wizytę ich ekspertów trzeba sporo zapłacić, a znając ich "profesjonalizm", stwierdzą, że skoro sygnał jest ok, to już mój problem. Szukam więc pomocy tutaj. Skoro dekoder jest na 100% dobry, to co może być tego przyczyną? Dodam, że mam dość wiekowy telewizor CRT, ale nie sądzę, aby to była jego wina, skoro przez kilka lat wszystko było dobrze.
Jestem laikiem, więc proszę o w miarę jasne tłumaczenie :)
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
0 x
Crump
Użytkownik
Posty: 139
Rejestracja: 20 kwie 2010, 21:37

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: Crump » 03 cze 2010, 19:39

Jesli probowales na roznych dekoderach to albo masz zle ustawiona antene ( poziom sygnalu na dekoderze nie zawsze oznacza dobrze ustawiona antene, czasem szczegolnie na dekoderach cyfry i TNK poziom jest pokazywany blednie, np odbija sie od budynkow czy drzew) albo sprobuj wymienic konwerter, bo innej opcji nie ma
0 x
Zablokowany

Wróć do „Archiwum platform N oraz Cyfra+”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości