Cyfra+ - pytania i problemy

El Greco
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 25 sie 2009, 16:59
Lokalizacja: Monachium

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: El Greco » 06 gru 2009, 20:11

Napisala, ze pan twierdzil iz ustawienie Anteny na dachy nalezy skontrolowac za 70zl, wiec chyba jednak dobrze czytam. Nie moge ci poradzic, idz po prostu do punktu gdzie dokonalas zakupu albo zadzwon i zazadaj by obnizyli/zwrocili ci troche kasy.
deadprince
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2009, 20:48

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: deadprince » 06 gru 2009, 21:05

El Greco pisze:23" LG full HD, jest chyba tyle wart ile bedzie cie kosztowalo wiecej miesiecznie abonament 24 za pakiet komfortowy tzn. jakies 10€ wiecej na miesiac w stosunku do 9,5€ ktore moglbys placic w wersji podstawowej z Canal+.na 18 meisiecy.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że zgodnie z Regulaminem, wywożenie zarówno karty jak i dekodera jest nielegalne i C+ może w takich przypadkach rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, obarczając karami abonenta za jej zerwanie.

TV jest wart ok. 1200zł. Umowa 24 miesiące:

Pakiet Komfortowy+ 50% taniej (31,95zł) przez 11 miesięcy i 13 miesięcy po 63,90zł = 1182,15 zł.
Canal+ 14,95zł (50% taniej przez 24mc): 358,8zł
HBO - bezpłatnie 6 m-cy, 18m-cy po 29,90zł = 538,2zł
Najem dekodera PVR = 20złx24 = 480zł
Suma: 2559,15zł

W standardzie za wszystko trzeba byłoby zapłacić 1533,6zł za sam pakiet przez 24mc, 717,6zł za Canal+, 717,6zł za HBO = 3448,8zł.

I do tego dostajecie TV za 1zł. Prosty rachunek, opłaca się, ale jeśli ktoś się liczy z opłatą rzędu 109zł za kom+ c+ i hbo po roku.

A jak już ktoś tu wspomniał, słusznie, w aneksie do umowy lub nowej umowie, jest zapis, że telewizor ma być wykupiony do końca trzeciego miesiąca Okresu Minimalnego. Telewizory będą w styczniu, ponieważ wszystkie poszły na pniu (30.000 sztuk) i kurier będzie się z wami kontaktował.

Pozdrawiam.
Pracownik C+
El Greco
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 25 sie 2009, 16:59
Lokalizacja: Monachium

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: El Greco » 06 gru 2009, 21:30

deadprince pisze:
El Greco pisze:23" LG full HD, jest chyba tyle wart ile bedzie cie kosztowalo wiecej miesiecznie abonament 24 za pakiet komfortowy tzn. jakies 10€ wiecej na miesiac w stosunku do 9,5€ ktore moglbys placic w wersji podstawowej z Canal+.na 18 meisiecy.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że zgodnie z Regulaminem, wywożenie zarówno karty jak i dekodera jest nielegalne i C+ może w takich przypadkach rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, obarczając karami abonenta za jej zerwanie.

TV jest wart ok. 1200zł. Umowa 24 miesiące:

Pakiet Komfortowy+ 50% taniej (31,95zł) przez 11 miesięcy i 13 miesięcy po 63,90zł = 1182,15 zł.
Canal+ 14,95zł (50% taniej przez 24mc): 358,8zł
HBO - bezpłatnie 6 m-cy, 18m-cy po 29,90zł = 538,2zł
Najem dekodera PVR = 20złx24 = 480zł
Suma: 2559,15zł

W standardzie za wszystko trzeba byłoby zapłacić 1533,6zł za sam pakiet przez 24mc, 717,6zł za Canal+, 717,6zł za HBO = 3448,8zł.

I do tego dostajecie TV za 1zł. Prosty rachunek, opłaca się, ale jeśli ktoś się liczy z opłatą rzędu 109zł za kom+ c+ i hbo po roku.

A jak już ktoś tu wspomniał, słusznie, w aneksie do umowy lub nowej umowie, jest zapis, że telewizor ma być wykupiony do końca trzeciego miesiąca Okresu Minimalnego. Telewizory będą w styczniu, ponieważ wszystkie poszły na pniu (30.000 sztuk) i kurier będzie się z wami kontaktował.

Pozdrawiam.
Pracownik C+
Jezeli ktos potrzebuje te dodatkowe programy, to tak, bo placi za nie i TV za darmo, lub inaczej placi za tv, a dodatkowy pakiet za darmo. Ja nie chcialem HBO, bo i po co??? Standardowy mi wystarczy plus Canal+HD i te pozostale HD jak Nationyl Geo, czy ESP MTV etc. na 24 miesiace wychodzi drozej niz 18 miesiecy. Na miesiac wyszlo mi okolo. 9,5€ w przypadku oferty na 24
miesiace + HBo + komfortowy wychodzi ok. 20€ miesiecznie, chyba sie nie pomylilem. Wszystko jest dokladnie policzone i dokladnie o tyle ile wiecej kosztuje ta opcja pewnie wart jest ten TV, ja go nie potrzebuje, tak samo jak nie potrzebuje wiekszego wypasu programowego.

Karte juz wywiozlem jak wielu innych polskojezycznych i co teraz, pewnie napiPISze do mnie bezpieka. Kolego o tym, ze jestem za granicami Polski rozmawialem nawet z pracownikami Cyfry(tel.) wiec wyluzuj! Tu pani wyzej pislaa ze ma problemy z uruchomieniem programow i wy nie jestescie w stanie jej pomoc, wiec jak chcecie dokonac rzeczy niemozliwych jaka jest namierzenie skad dodbieraja wasi klienci???

Nie obrazam sie, greckie pozdrowienia z Bawarii

Ach tak, pakiety HBO i inne ktore sa w promocji na kilka miesiecy darmo, mozna po tym czasie zrezygnowac nie placac za nie nic.
El Greco
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 25 sie 2009, 16:59
Lokalizacja: Monachium

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: El Greco » 06 gru 2009, 22:01

Oferta 18m-cy

Paket Standardowy 21,45zl x 11 m-cy=235 zlotych
42,90zl x 7 m-cy =300 zlotych



Canal+ 29,90 zl x 9 m-cy =270 zlotych (pierwsze 9 m-cy gratis)

Opcje HD 18 m-cy gratis

HBO Cinemax &&& 5 m-cy gratis, potem rezygnacja...

To daje razem 805 zl:20 m-cy= 40,25 zlotych= 9,58€ miesiecznie!!! Kocham cie Polsko i niemiecko pensjo !

Podzielilem oczywiscie na 20 m-cy, bo zamowilem na poczatku miesiaca i ten jest za darmo+ przez internet dodatkowy miesiac, tyle w temacie liczyc umiem. jedynie szkoda, ze dopiero teraz zauwazylem, ze ESP HD tylko z komfortowym, a tego nie mam, ale wazne bylo dla mnie jedynie canal+ z filmami.


Oferta 24 m-cy(z telewizorem)

Paket komfortowy 31,95 x 11 m-cy=351,45 zlotych
63,90 x 13 m-cy=830,70 zlotych


Canal+ 14,95 x 24 m-cy=358,80 zlotych

HBO 29,90 x 18 m-cy=538,19 zlotych (pierwsze 6 m-cy gratis)

To daje razem 2079 : 26 m-cy=80 zlotych=19€ czyli 10€ wiecej miesiecznie dla wyzszego pakietu jezeli go ktos jednak nie potrzebuje, to placi by zrekompensowac otrzymanie TV z ktorym jak w moim przypadku nie wiedzialbym co zrobic.

Jesli doloze do komfortowego w wersji na 18 m-cy, to wyjdzie mi zamiast 9,5€ jakies 12,5€ miesiecznie, tzn 3€ wiecej za ESP + dziecinne programy,to jedyne co mnie kreci i zastanawiam sie...
deadprince
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2009, 20:48

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: deadprince » 07 gru 2009, 23:18

El Greco pisze:
deadprince pisze:
El Greco pisze:23" LG full HD, jest chyba tyle wart ile bedzie cie kosztowalo wiecej miesiecznie abonament 24 za pakiet komfortowy tzn. jakies 10€ wiecej na miesiac w stosunku do 9,5€ ktore moglbys placic w wersji podstawowej z Canal+.na 18 meisiecy.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że zgodnie z Regulaminem, wywożenie zarówno karty jak i dekodera jest nielegalne i C+ może w takich przypadkach rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, obarczając karami abonenta za jej zerwanie.

TV jest wart ok. 1200zł. Umowa 24 miesiące:

Pakiet Komfortowy+ 50% taniej (31,95zł) przez 11 miesięcy i 13 miesięcy po 63,90zł = 1182,15 zł.
Canal+ 14,95zł (50% taniej przez 24mc): 358,8zł
HBO - bezpłatnie 6 m-cy, 18m-cy po 29,90zł = 538,2zł
Najem dekodera PVR = 20złx24 = 480zł
Suma: 2559,15zł

W standardzie za wszystko trzeba byłoby zapłacić 1533,6zł za sam pakiet przez 24mc, 717,6zł za Canal+, 717,6zł za HBO = 3448,8zł.

I do tego dostajecie TV za 1zł. Prosty rachunek, opłaca się, ale jeśli ktoś się liczy z opłatą rzędu 109zł za kom+ c+ i hbo po roku.

A jak już ktoś tu wspomniał, słusznie, w aneksie do umowy lub nowej umowie, jest zapis, że telewizor ma być wykupiony do końca trzeciego miesiąca Okresu Minimalnego. Telewizory będą w styczniu, ponieważ wszystkie poszły na pniu (30.000 sztuk) i kurier będzie się z wami kontaktował.

Pozdrawiam.
Pracownik C+
Jezeli ktos potrzebuje te dodatkowe programy, to tak, bo placi za nie i TV za darmo, lub inaczej placi za tv, a dodatkowy pakiet za darmo. Ja nie chcialem HBO, bo i po co??? Standardowy mi wystarczy plus Canal+HD i te pozostale HD jak Nationyl Geo, czy ESP MTV etc. na 24 miesiace wychodzi drozej niz 18 miesiecy. Na miesiac wyszlo mi okolo. 9,5€ w przypadku oferty na 24
miesiace + HBo + komfortowy wychodzi ok. 20€ miesiecznie, chyba sie nie pomylilem. Wszystko jest dokladnie policzone i dokladnie o tyle ile wiecej kosztuje ta opcja pewnie wart jest ten TV, ja go nie potrzebuje, tak samo jak nie potrzebuje wiekszego wypasu programowego.

Karte juz wywiozlem jak wielu innych polskojezycznych i co teraz, pewnie napiPISze do mnie bezpieka. Kolego o tym, ze jestem za granicami Polski rozmawialem nawet z pracownikami Cyfry(tel.) wiec wyluzuj! Tu pani wyzej pislaa ze ma problemy z uruchomieniem programow i wy nie jestescie w stanie jej pomoc, wiec jak chcecie dokonac rzeczy niemozliwych jaka jest namierzenie skad dodbieraja wasi klienci???

Nie obrazam sie, greckie pozdrowienia z Bawarii

Ach tak, pakiety HBO i inne ktore sa w promocji na kilka miesiecy darmo, mozna po tym czasie zrezygnowac nie placac za nie nic.
Ja jestem bardzo wyluzowany, raczej w Twoim tonie wyczuwam nutę usprawiedliwienia dla Twoich poczynań, poza tym jak zwykle pojawia się aspekt obarczania jednej osoby nie mającej nic wspólnego z tematem, który poruszasz, czyli namierzania sygnału (pracuję w dziale utrzymania klienta, więc wybacz, ale te sprawy są dla mnie kompletnie obojętne, nie zajmuję się tym, tylko informuję co mówi Regulamin). Niestety abonenci myślą, że każdy poszczególny pracownik zajmuje się reklamacjami, promocjami, sprawami technicznymi i Bóg wie czym jeszcze. Tak nie jest wobec czego chętnie mogę odpowiedzieć na pytania dotyczące oferty i na żadne inne.

Pakietów HBO przy opcji z telewizorem odłączyć nie można przed upływem Okresu Minimalnego, jest to warunek umowy w ramach akcji "Telewizor dla Prestiżu".

Pozdrawiam.
El Greco
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 25 sie 2009, 16:59
Lokalizacja: Monachium

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: El Greco » 08 gru 2009, 14:40

Nie ma sprawy,

czy jestes zorientowany moze (szczerze) jakie jest srednie Bitrate Canal+??? Czy u was dochodzi do zanizania rozdzielczosci, jak czynni konkurencja?
Cyfra byla dla mnie jedyna alternatywa, bo chyba najlepsza jakosc na polskim rynku(choc czego mozna wymagac za te pieniadze) i jako jedyni akceptujecie Receivery klienta, a to bylo dla mnie najwazniejsze bym mogl utrwalic na swoim niekastrowanym Icord material filmowy za pomoca zewnetrznego dysku tak by powiekszyc swoja kinoteke.

Niech zyje i rozwija sie przyjazn polsko grecka! (zabrzmialo troche gomolkowo)
deadprince
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2009, 20:48

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: deadprince » 08 gru 2009, 22:26

El Greco pisze:Nie ma sprawy,

czy jestes zorientowany moze (szczerze) jakie jest srednie Bitrate Canal+??? Czy u was dochodzi do zanizania rozdzielczosci, jak czynni konkurencja?
Cyfra byla dla mnie jedyna alternatywa, bo chyba najlepsza jakosc na polskim rynku(choc czego mozna wymagac za te pieniadze) i jako jedyni akceptujecie Receivery klienta, a to bylo dla mnie najwazniejsze bym mogl utrwalic na swoim niekastrowanym Icord material filmowy za pomoca zewnetrznego dysku tak by powiekszyc swoja kinoteke.

Niech zyje i rozwija sie przyjazn polsko grecka! (zabrzmialo troche gomolkowo)
Nie wiem, ile wynosi bitrate, ale z tego co mi wiadomo, nie było żadnych sygnałów, że zaniżamy rozdzielczość, choć sam mam w UPC i widzę gołym okiem, że to się chyba zdarza.
Powiem tak, jako zupełnie postronny obserwator: oglądałem kanały HD w C+ i w N i szczerze? Widzę różnicę na korzyść C+. Wiadomo, z reguły w mojej pracy 99% rozmów to żale i sprawy, na które osobiście nie mam żadnego wpływu, ale spotkałem się z paroma rozmowami, w których abonenci byli podobnego zdania.
Dzięki za miłe słowa pod kątem C+ :)
El Greco
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 25 sie 2009, 16:59
Lokalizacja: Monachium

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: El Greco » 08 gru 2009, 23:11

deadprince pisze:
El Greco pisze:Nie ma sprawy,

czy jestes zorientowany moze (szczerze) jakie jest srednie Bitrate Canal+??? Czy u was dochodzi do zanizania rozdzielczosci, jak czynni konkurencja?
Cyfra byla dla mnie jedyna alternatywa, bo chyba najlepsza jakosc na polskim rynku(choc czego mozna wymagac za te pieniadze) i jako jedyni akceptujecie Receivery klienta, a to bylo dla mnie najwazniejsze bym mogl utrwalic na swoim niekastrowanym Icord material filmowy za pomoca zewnetrznego dysku tak by powiekszyc swoja kinoteke.

Niech zyje i rozwija sie przyjazn polsko grecka! (zabrzmialo troche gomolkowo)
Nie wiem, ile wynosi bitrate, ale z tego co mi wiadomo, nie było żadnych sygnałów, że zaniżamy rozdzielczość, choć sam mam w UPC i widzę gołym okiem, że to się chyba zdarza.
Powiem tak, jako zupełnie postronny obserwator: oglądałem kanały HD w C+ i w N i szczerze? Widzę różnicę na korzyść C+. Wiadomo, z reguły w mojej pracy 99% rozmów to żale i sprawy, na które osobiście nie mam żadnego wpływu, ale spotkałem się z paroma rozmowami, w których abonenci byli podobnego zdania.
Dzięki za miłe słowa pod kątem C+ :)
Niestety pojawil sie inny problem...nie moge uruchomic kanalow HD! Sciagnalem potrzebne czestotliwosci i oprocz MTV HD nie pojawilo sie nic. Znalazlem Canal+Film HD ale gdy klikam na niego pojawiaja sie tylko napisy po francusku na tle czarnej planszy wiec to zakodowany francuski kanal+, ale ma symbol HD, a przy polskich kanalach nie m azadnego. Dziwi mnie tez, ze MTV HD tez nie ma zadnego symbolu HD w liscie kanalow, a to HD wnioskuje tylko z z logo MTVHD, moj receiver icord, tez nie pokazuje zadnego info o wysokiej rozdzielczosci. Zaczynam byc coraz bardziej sfrustrowany, nie mam zalu do cyfry, bo ja jestem tu w Niemczech, a Cyfra... no wlasnie tak jak mowiles, jednak nie chcialbym ponosci konsekwencji i placic za cos co nie nadaje sie do konsumpcji. Powiedz, czy jezeli ten abonament podpisal moj brat pracujacy w sklepie rozprowadzajacym te artykuly, to rezygnycja tylko do 48h czy tez do 10 dni, no bo on jako prawie wspolwlasciciel nie ma inne mozliwosci, no przynajmniej byloby bez sensu, zeby pracujac tam kazal sobie wysylac na prywatny adres. Dostalem propozycje ze SKY na dosc obszerny pakiet, co prawda w HD tylko filmowy, ale to najwazniejsze i reszta dosc obszerna ale w b.dobrym SD jak HD innych(nie Cyfry) polskich dystrybutorow. W ogole, to dziwne, ze prawodastwo dopuszcza na to by nie mozna bylo rezygnowac w przeciagu np. 2 tygodni.

Pozdrawiam i mam nadzieje, ze mi sie uda.
Za granicami ponoc jest jakies 500tys. abonamentow wiec ta szara strefa dla was nie jest taka obojetna.
Grek, ktory chcial kultywowac polski jezyk w TV, doszedl jednak do wniosku, ze rozmowy z zona tez wnosza wiele.
klawad13
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 24 sie 2008, 10:32

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: klawad13 » 09 gru 2009, 11:07

1 grudnia podpisałem umowe z cyfra. Montażu dokonalem dwa dni temu i okazlo sie ze nie mam promocyjnych kanalow tj. Canal Plus i HBO. Zadzwonilem na infolinie zeby sie spytac dlaczego nie mam tych kanalow i pani powiedziala mi ze nie mam tego w umowie. Sprawdzilem- rzeczywicie tak jest. W sumie czuje sie troche oszkany bo pan w Vobisie powiedzial mi ze bede mial te kanaly. Pani na infolinii powiedzala mi zebym zglosil sie z tym problemem do dystrybutora. Wiem powinienem dokladniej czytac umowe ale myslalem ze skoro jest taka promocja o wszyscy z niej korzystaja( poza tym podkreslam ze dostalem slowne zapewnienie ze bede mial te kanaly, ale co mi z tego skoro ten Pan nie zaznaczyl tego w umowie) a po drugie podpisywalem dodatkowa umowe promocyjna i myslalem ze tam jest zawarta informacja o tych kanalach premium. Moje pytanie brzmi: Czy mam jakies realne szanse "wywalczyc" (w sensie zrobic tak zebym mial te kanaly) cos w Vobisie i czy ewentualnie moge sie na cos powolac (moze jakis punkt w umowie?)?
deadprince
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2009, 20:48

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: deadprince » 10 gru 2009, 0:55

El Greco pisze:Niestety pojawil sie inny problem...nie moge uruchomic kanalow HD! Sciagnalem potrzebne czestotliwosci i oprocz MTV HD nie pojawilo sie nic. Znalazlem Canal+Film HD ale gdy klikam na niego pojawiaja sie tylko napisy po francusku na tle czarnej planszy wiec to zakodowany francuski kanal+, ale ma symbol HD, a przy polskich kanalach nie m azadnego. Dziwi mnie tez, ze MTV HD tez nie ma zadnego symbolu HD w liscie kanalow, a to HD wnioskuje tylko z z logo MTVHD, moj receiver icord, tez nie pokazuje zadnego info o wysokiej rozdzielczosci. Zaczynam byc coraz bardziej sfrustrowany, nie mam zalu do cyfry, bo ja jestem tu w Niemczech, a Cyfra... no wlasnie tak jak mowiles, jednak nie chcialbym ponosci konsekwencji i placic za cos co nie nadaje sie do konsumpcji. Powiedz, czy jezeli ten abonament podpisal moj brat pracujacy w sklepie rozprowadzajacym te artykuly, to rezygnycja tylko do 48h czy tez do 10 dni, no bo on jako prawie wspolwlasciciel nie ma inne mozliwosci, no przynajmniej byloby bez sensu, zeby pracujac tam kazal sobie wysylac na prywatny adres. Dostalem propozycje ze SKY na dosc obszerny pakiet, co prawda w HD tylko filmowy, ale to najwazniejsze i reszta dosc obszerna ale w b.dobrym SD jak HD innych(nie Cyfry) polskich dystrybutorow. W ogole, to dziwne, ze prawodastwo dopuszcza na to by nie mozna bylo rezygnowac w przeciagu np. 2 tygodni.

Pozdrawiam i mam nadzieje, ze mi sie uda.
Za granicami ponoc jest jakies 500tys. abonamentow wiec ta szara strefa dla was nie jest taka obojetna.
Grek, ktory chcial kultywowac polski jezyk w TV, doszedl jednak do wniosku, ze rozmowy z zona tez wnosza wiele.
Podaję na wszelki wypadek poprawne częstotliwości kanałów HD:
22. Canal+ Film HD 11278V
24. Canal+ Sport HD 11278V
31. HBO HD 12265V
55. Film BOX HD 11449H
61. Eurosport HD 11278V
63. Eurosport 2 HD 11258H
72. National Geographic HD 11278V
74. Animal Planet HD 11258H
101. MTV HD 11075V

Sprawdź dokładnie, wyszukaj ponownie kanały. Nie zadziała, to raczej nie będę mógł Ci pomóc, bo to już nie jest wina C+, że coś za granicą nie działa. ;) Swoją drogą ciekawe, jak szacujesz ilość abonentów za granicą.

Jeśli chodzi o złożenie rezygnacji z usług, Regulamin na ten temat milczy. Nie chcę być mentorem, który powie, że w standardzie to 10dni, i potem ktoś powoła się na moją opinię, która okaże się błędna. Ale moim zdaniem tu nie odbiega od innych umów i generalnie jest możliwość odstąpienia od umowy, chyba że zapis w Regulaminie, Załącznikach bądź Aneksach mówi inaczej. Radzę po prostu prześledzić te dokumenty.

Jeśli chodzi o czas rezygnacji - bądźmy dorośli. Spotykam się w pracy z ludźmi i to bardzo często, że nagrali aneks przedłużeniowy i chcą od niego odstąpić, bo właśnie zobaczyli u konkurencji nową promocję. Myślę, że gdyby ludzie zachowywali się poważnie i odpowiedzialnie, nie byłoby tylu nieprzyjemnych rozmów z abonentami. Ale to już historia wręcz na książkę.

Pozdrawiam nocnych marków.
deadprince
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2009, 20:48

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: deadprince » 10 gru 2009, 1:01

klawad13 pisze:1 grudnia podpisałem umowe z cyfra. Montażu dokonalem dwa dni temu i okazlo sie ze nie mam promocyjnych kanalow tj. Canal Plus i HBO. Zadzwonilem na infolinie zeby sie spytac dlaczego nie mam tych kanalow i pani powiedziala mi ze nie mam tego w umowie. Sprawdzilem- rzeczywicie tak jest. W sumie czuje sie troche oszkany bo pan w Vobisie powiedzial mi ze bede mial te kanaly. Pani na infolinii powiedzala mi zebym zglosil sie z tym problemem do dystrybutora. Wiem powinienem dokladniej czytac umowe ale myslalem ze skoro jest taka promocja o wszyscy z niej korzystaja( poza tym podkreslam ze dostalem slowne zapewnienie ze bede mial te kanaly, ale co mi z tego skoro ten Pan nie zaznaczyl tego w umowie) a po drugie podpisywalem dodatkowa umowe promocyjna i myslalem ze tam jest zawarta informacja o tych kanalach premium. Moje pytanie brzmi: Czy mam jakies realne szanse "wywalczyc" (w sensie zrobic tak zebym mial te kanaly) cos w Vobisie i czy ewentualnie moge sie na cos powolac (moze jakis punkt w umowie?)?
Niestety, obawiam się, że nie. Należy dokładnie czytać to, co podpisujemy. Wiem, że to brzmi brutalnie, ale taka jest prawda, choć osobiście głupio mi, jako pracownikowi C+ czytać takie posty, w których dystrybutor w żywe oczy kogoś oszukuje. Na gębę niestety nic nie ma (oczywiście oprócz nagrywanych rozmów, np. przedłużeń umowy telefonicznych do czego gorąco zachęcam tych, którym kończy się umowa z C+).
Regulamin na temat promocji milczy, bo jest niezmienny. W Załącznikach masz wszelkie promocje, które miały Cię objąć. Nie chcę Cię wprowadzić w błąd, zatem najlepiej jak zadzwonisz jutro na infolinię i jeszcze jutro, jeśli jest taka jeszcze możliwość, odstąp od umowy. Jeśli w poście wyżej oczywiście z tymi 10 dniami się nie myliłem. Przykro mi, że tak się stało i mam nadzieję, że w przyszłości współpraca będzie kwitła owocniej.

Pozdrawiam nowego abonenta.
El Greco
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 25 sie 2009, 16:59
Lokalizacja: Monachium

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: El Greco » 10 gru 2009, 21:31

Stalo sie!
Wzialem pakiet SKY Welt+extra+Film+HD i... na razie suuper. Mam nadzieje, ze nie jest to chwilowe, bo swieta ida... Niestety nie zrozumcie mnie zle, ale jezeli Cyfra, to gorna polka plskiego pay tv, to jeszcze sporo jej brakuje do tym za zachodniej granicy i nie tylko. Obrobka, komprymowanie, skalowanie, formatowanie, bitrate srednia, to nie to samo co bitryte najnizsza , ktory dziwnie wystepuje zwlaszcza przy ciemych scenach, a duzo kanalow HD nic nie da jezeli pasmo transpordera musi dzielic sie z wszystkimi i kazdy nowy kanal ten wskaznik zaniza. Obraz na polskim HD jest dosc nerwowy, ogladanie pilki na ycfrze a na Sky, to sorry... niebo, a ziemia. Zycze tobie by sz wieksza satysfakcja mogl juz wkrotce promowac klientom lepszy towar, a i reszczie by mieli taki wybor.

Pozdro SKY kosztuje mnie 32€ miesiecznie.(zaoszczedzilem 10€ z normalnej ceny)
Awatar użytkownika
horo
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 01 gru 2009, 12:38

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: horo » 11 gru 2009, 12:07

Nie wiecie kiedy będzie można bez problemu wymienić dekoder ze zwykłego na hd ? teraz są z tym ogromne problemy, we wszystkich punktach w kilku miastach (w tym Zielona Góra) spotkałem się z odmową.
andrzej13
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 11 gru 2009, 16:45

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: andrzej13 » 11 gru 2009, 17:03

horo pisze:Nie wiecie kiedy będzie można bez problemu wymienić dekoder ze zwykłego na hd ? teraz są z tym ogromne problemy, we wszystkich punktach w kilku miastach (w tym Zielona Góra) spotkałem się z odmową.
W Opolu występuje identyczny problem, do tego brak jest modemów multi room. Zmieniłem wczoraj umowę i chciałem pod choinkę zamontować multi room w pokoju zony i po wizytach u kilku dystrybutorów oraz po wykonaniu kilku telefonów do C+ jedyne co usłyszałem : że nie potrafią określić nawet przybliżonego terminu odebrania w/w urządzeń i że "mam się uzbroić w cierpliwość". O tym problemie nie było słowa w trakcie telefonicznego uzgadniania aneksu w rozmowie z panienką z C+. Czuję się jak za słusznie minionych czasów - jakbym zapisał się na pralkę i stał się członkiem komitetu kolejkowego.
Mam wrażnie, że goście z C+ w jawny sposób olewają swojego długoletniego klienta .
deadprince
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2009, 20:48

Cyfra+ - pytania i problemy

Post autor: deadprince » 12 gru 2009, 22:22

Takie slogany - "goście z C+ w jawny sposób olewają swojego długoletniego klienta" rodem nagłówki z Faktu zaskakują mnie każdego dnia. Drogi Panie, proszę mi wierzyć, że mamy wystarczająco dużo zajęć, a nie olewanie długoletniego klienta, tym bardziej że otrzymał Pan warunki przedłużeniowe, i jak się orientuję, nie odbiegają one znacząco od tych, które dostają nowi klienci, a w niektórych wariantach są nawet lepsze. Zatem zanim kogoś Pan pomówi na forum, bo to takie odważne anonimowo się wypowiadać, proszę brać pod uwagę wszystkie aspekty kontraktu, a nie tylko dekoder, na który czeka nie tylko Pan, ale również tysiące innych abonentów.
Konsultanci mają obowiązek informować, że dekoder będzie dostępny do końca stycznia, zastrzegając, że termin może się wydłużyć. Jeśli konsultantka, wedle Pana opinii, wprowadziła Pana w błąd, proszę złożyć pisemną reklamację na adres korespondencyjny, rozmowa zostanie odsłuchana i rozpatrzona na Pana korzyść. Barwne metafory nie odzwierciedlają niestety w Pana wypowiedzi prawdy.
Jeśli chodzi o Multiroom - pierwszę słyszę, żeby z płatnym multiroomem były jakieś problemy. Proszę zadzwonić ponownie na infolinię i konsultant poda Panu najbliższy adres punktu z Multiroomem współpracujący z Działem Utrzymania Klienta, bo to, że mamy kilka tysięcy punktów na całą Polskę nie oznacza, że każdy z nich zajmuje się w/w usługą, a jedynie niektóre. Więc szczerze mówiąc, nie dziwne, że nie mieli tej usługi w kilku losowych punktach. Konsultant udzieli Panu informacji, które to punkty w Pana miejscowości lub okolicznych. Jeśli problem faktycznie występuje, to na pewno nie we wszystkich punktach.

Pozdrawiam.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum platform N oraz Cyfra+”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości