Nękanie użytkowników telefonami z promocjami przez CYFRĘ+

DAN-SAT
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 21 cze 2011, 10:00

Nękanie użytkowników telefonami z promocjami przez CYFRĘ+

Postautor: DAN-SAT » 04 lip 2011, 20:27

To prawda
Obrazek

mój pakiet w Cyfrze+ - Canal+ + Optimum HD + HBO HD = 38,40zł
mammuśka
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 17 wrz 2011, 18:29

Nękanie użytkowników telefonami z promocjami przez CYFRĘ+

Postautor: mammuśka » 17 wrz 2011, 18:47

Ja zrezygnowałam z najwyższego pakietu,nieodwołalnie,jednak dalej nękają mnie telefonami z numeru 222200180 . Na początku jeszcze ktoś się odzywał. Teraz jednak terroryzują mnie głuchymi telefonami, nawet o 20 -21 wieczorem. To bardzo denerwujące, czasami jeszcze odbiorę bo mam ochotę im nawrzucać-ale nie dają ku temu okazji.
Mam już dość , mam małe dzieci , pracuję -ostatnio to już kilkanaście telefonów dziennie-to naprawdę przeszkadza. Dzwoniłam do obsługi klienta,konsultant twierdzi ,że nic nie wie o takich praktykach.Nie brzmiało to zbyt przekonująco,nie był zaskoczony- powiedział,że pracuje w innym dziale.Dziesięć minut potem miałam kolejny telefon..........
Ktoś poradzi mi co więcej mogę zrobić???? Dziękuję.
Awatar użytkownika
specjal
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 28 sty 2012, 15:09

Nękanie użytkowników telefonami z promocjami przez CYFRĘ+

Postautor: specjal » 28 sty 2012, 15:16

witam, miałem podobne problemy po przesłaniu wypowiedzenia w związku z ostatnimi podwyżkami- próbowali mi wcisnąć że nie mam prawa wypowiedzieć umowy, co było zwykłym kłamstwem! dzwonili dzwonili i w końcu jakiś czas temu przestali
sziraczek17
Junior
Posty: 780
Rejestracja: 28 gru 2008, 19:07
Kontaktowanie:

Nękanie użytkowników telefonami z promocjami przez CYFRĘ+

Postautor: sziraczek17 » 28 sty 2012, 21:24

Miałem podobny problem tylko dotyczył złego adresu, który mi podano. Otrzymałem adres głównej siedziby, a należało wysłać na skrytkę pocztową. Dobrze, że zadzwoniłem, bo inaczej dalej męczyłbym się z ich "supernowoczesnym" sprzętem chodzącym jak ruski czołg :D. Musiałem oczywiście od nowa iść na pocztę i drugi raz nadać. Taki to problem, przesłać wewnątrz firmy list w dobie faksów i e-maili.
Telefonów miałem mnóstwo, ale formuła " Dziękuję bardzo, nie jestem zainteresowany, wszelkie zmiany dokonam osobiście w punkcie sprzedaży", zaraz po usłyszeniu "Mam dla Pana promocje" - pomogło :D To samo robię z TP. Polecam innym co mają ich dość :)
Awatar użytkownika
specjal
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 28 sty 2012, 15:09

Nękanie użytkowników telefonami z promocjami przez CYFRĘ+

Postautor: specjal » 29 sty 2012, 20:04

całe szczęście u mnie cyfra to już historia, szukam teraz czegoś nowego co byście polecali tak do 60zł?
Awatar użytkownika
matik
VIP Mod
Posty: 7197
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:41
Lokalizacja: Warszawa

Nękanie użytkowników telefonami z promocjami przez CYFRĘ+

Postautor: matik » 29 sty 2012, 20:15

N - pakiet świat HD za 59 zł - 89 kanałów po polsku w tym 23 kanały HD
sindbaddd
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2012, 1:13

Nękanie użytkowników telefonami z promocjami przez CYFRĘ+

Postautor: sindbaddd » 05 paź 2012, 1:22

W prezencie ślubnym od CYFRY + telewizor a rozwód...? czyli "JAK CYFRA+ TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW"
PRZELEJCIE TEN TEKST DO SWOICH PROFILI. NIECH WSZYSCY NIEDOINFORMOWANI SIĘ DOWIEDZĄ !!!!! Jak znacie podobne historie tez przelejcie ku przestrodze tych którzy nie znają. Trzeba walczyć z lichwiarstwem w naszym kraju skoro nasz rząd tego nie robi!!!!!!!!!!

Kochani ziomale i wszyscy Ci którzy podpisali kiedykolwiek umowę z firmą CYFRA +. Piszę to ku waszej przestrodze. Moja dziewczyna dała się skusić na wykupienie pakietu MULTIROOM – zresztą to nie ważna jakiego pakietu bo wszystkie umowy z nimi mają takie same konsekwencje.
Ale od początku…….Otóż kiedyś zadzwonił do niej koleś z akwizycji z tej firmy i zaczął nawijać makaron na uszy. Na pewno nie jeden z was taki telefon nie raz od nich dostał. Koleś opowiada jakie to programy będzie można oglądać – i filmy i sport i kabarety. M jak Masakra, plebanię i Wojewódzkiego jak sprzedaje głupie teksty na bazarze swojego programu. itd. Na dodatek dostanie pani od nas telewizor z wodotryskiem, który rano robi kawę a wieczorem sam śpiewa kołysanki. Zaświeciły się dziewczynie oczy, spojrzała na szafkę na której stał 26 letni rubin ( ifno dla młodszych: to nazwa telewizora który kawy co prawda nie robi ale jest kolorowy – przynajmniej z zewnątrz - waży ze 40 kg, ma ekran jak w większy zegarek i wymaga obsługi 2 osób – jedna ustawia antenę a druga krzyczy przez okno czy widać już cienie na ekranie czy nadal jest śnieg ) …. Zanim się zastanowiła powiedziała TAK. Za 3 dni rumiany kurier przywiózł paczuszkę… i kazał podpisać stertę kartek druk – wiadomo 07pkt czyli taki którego po 35 roku życia bez lupy nie przeczytasz. Ona jednak zaczęła czytać. Kurier zaczął chrząkać i drapać się po głowie po czym grzecznie spytał:” chyba pani nie będzie tego wszystko wertować – nikt tego nigdy nie robi?” Rzeczywiście czytanie tego maślanego tekstu pomijając wielkość czcionki wymagała skupienia bo językiem prawniczym nabazgrany a tu gostek ma nogi w blokach bo jeszcze 140 paczek do odwiezienia i na dodatek kaszle. Nieważne – nie przeczytała do końca bo nie było warunków.
Potem przeczytała ale umowa zawarta na 2 lata – kto by to pamiętał. Po miesiącu dostała fakturę na 102 zł za dekoder który jak się okazało kupiła!
Nie będę się rozwodził jak się ogląda filmy w C+ bo to kwestia gustu zresztą chyba każdy Polak wie coś na ten temat. Jednym zdaniem podsumuję – 60 minut filmu 30 reklam o wzdęciach, podpaskach erekcji po tabletce na zgagę itp. Telewizor który dostała w zestawie przypominał ekran laptopa ale i tak była szczęśliwa bo był lekki.
Minęły 2 lata płacenia rachunku 49 zł gdy nagle przyszła faktura na 89 zł.. Cóż to jest? Dzwoni do biura obsługi klienta a tam ją informują że nie rozwiązała umowy w terminie i promocja się skończyła. Acha…więc te 49zł to była promocja a teraz będzie 89 zł za to samo dziadostwo. Jedzie więc do punktu cyfry + żeby rozwiązać umowę a tu się okazuje że rozwiązanie umowy po terminie może nastąpić dopiero po 3 równych miesiącach – ten miesiąc się nie liczy tylko od następnego liczymy 3 równe okresy rozliczeniowe. OK i tak rozwiązuje umowę-pomyślała i rozwiązała. Przez kolejne 4 miesiące musiała płacić 89 zł… za szmelc który jest na wszystkich programach. Nuda że człowiek chętnie by dał 100zł żeby tego nie oglądać. Minęło pół roku. Przychodzi faktura na 300 zł kary za nieoddanie sprzętu do punktu klienta. Jakiego sprzętu? Czy ich pogniotło we śnie? …przecież dekoder był zapłacony za 102 zł Idzie z tym dekoderem i oddaje. Gostek w punkcie obsługi mówi że nie chodzi o dekoder tylko o kartę. Przypomniała sobie że coś takiego było w środku. Nie mam….. zgubiłam mówi bo karta wyglądała na niepotrzebną - i tak już nie działała. Gość się upiera że 300 zł jest do zapłaty za ten kawałek plastiku. Powiedziała że sprawdzi w domu czy to możliwe, żeby tak lichwiarską umowę podpisała. Poszła do domu ale już po drodze przypomniała sobie jak dwa i pół roku temu chrząkał "rumiany" i chodził po przedpokoju jakby się odlać musiał. Po 5 dniach o 7.10 dzwoni telefon….. kto o tej porze może wydzwaniać??? Buro windykacji oczywiście. Słuchajcie – kolesie dzwonili co kilka dni straszyli sądem, więzieniem, odsetkami itp… jak przyszła wyplata na konto szybko przelała 301,80 ( tyle było na fakturze ) owy kawałek plastiku. Policzmy zatem : 4x89 zł+ 301.80 to 657,80 zł Myśłicie że to koniec? Nie moi drodzy – za 4 dni dostaje kolejne wezwanie do zapłaty 100zł za nieoddanie sprzętu i straszą podaniem do sądu z art.: 284 paragraf 2. Dzwoni do tych kalwaryjskich dziadów a tam panie EWA WZIĘCH radca prawny odpowiada że 301.80 to była kara za nieoddanie sprzętu –( czyli karty wyglądającej jak karta do bankomatu tyle że cieńszej wartość 2 zł max – wartość dla cyfry + żadna bo wraz z wygaśnięciem umowy karta przestaje działać i jest do utylizacji. ) Natomiast 100zł to cena jaką oni sobie życzą za samą kartę. Czyli nieoddanie karty to jedna kara a za kartę dodatkowe 100zł ciekawe czemu nie zarządali od razu 400zł?? Po to żeby nękać klienta - innego wytłumaczenia nie ma!!! …. Suma 657.8- +100 = 757.8. Powiecie że powinna przeczytać umowę, że powinna wiedzieć że taka jest procedura itd. Ja się zapytam was: czy wiedzieliście że rozwód z cyfrą + może kosztować 757,80 ? Kto ma z nimi podpisana umowę i wiedział, że szajsową kartę trzeba oddać w ciągu 1 miesiąca do punktu obsługi klienta od czasu rozwiązania umowy? Przestrzegam wszystkich artystów – takich jak ja- którzy nie mają głowy do zapamiętywania dat i procedur. Nie podpisujcie umowy z cyfrą + bo rozwód z nią jest kosztowny a telewizor który dostaniecie w prezencie ślubnym od nich spłacicie z nawiązką po rozwiązaniu umowy. Wartość rynkowa takiego telewizora wynosiła góra 600zł oni takie telewizory dostali w hurcie pewnie za 250. Tak się robi interesy na Polakach!!!!
CO NA TO NASZ RZĄD?????


Wróć do „Archiwum platform N oraz Cyfra+”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości