JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

sindbaddd
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2012, 1:13

JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

Postautor: sindbaddd » 05 paź 2012, 1:18

W prezencie ślubnym od CYFRY + telewizor a rozwód...? czyli "JAK CYFRA+ TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW"
PRZELEJCIE TEN TEKST DO SWOICH PROFILI. NIECH WSZYSCY NIEDOINFORMOWANI SIĘ DOWIEDZĄ !!!!! Jak znacie podobne historie tez przelejcie ku przestrodze tych którzy nie znają. Trzeba walczyć z lichwiarstwem w naszym kraju skoro nasz rząd tego nie robi!!!!!!!!!!

Kochani ziomale i wszyscy Ci którzy podpisali kiedykolwiek umowę z firmą CYFRA +. Piszę to ku waszej przestrodze. Moja dziewczyna dała się skusić na wykupienie pakietu MULTIROOM – zresztą to nie ważna jakiego pakietu bo wszystkie umowy z nimi mają takie same konsekwencje.
Ale od początku…….Otóż kiedyś zadzwonił do niej koleś z akwizycji z tej firmy i zaczął nawijać makaron na uszy. Na pewno nie jeden z was taki telefon nie raz od nich dostał. Koleś opowiada jakie to programy będzie można oglądać – i filmy i sport i kabarety. M jak Masakra, plebanię i Wojewódzkiego jak sprzedaje głupie teksty na bazarze swojego programu. itd. Na dodatek dostanie pani od nas telewizor z wodotryskiem, który rano robi kawę a wieczorem sam śpiewa kołysanki. Zaświeciły się dziewczynie oczy, spojrzała na szafkę na której stał 26 letni rubin ( ifno dla młodszych: to nazwa telewizora który kawy co prawda nie robi ale jest kolorowy – przynajmniej z zewnątrz - waży ze 40 kg, ma ekran jak w większy zegarek i wymaga obsługi 2 osób – jedna ustawia antenę a druga krzyczy przez okno czy widać już cienie na ekranie czy nadal jest śnieg ) …. Zanim się zastanowiła powiedziała TAK. Za 3 dni rumiany kurier przywiózł paczuszkę… i kazał podpisać stertę kartek druk – wiadomo 07pkt czyli taki którego po 35 roku życia bez lupy nie przeczytasz. Ona jednak zaczęła czytać. Kurier zaczął chrząkać i drapać się po głowie po czym grzecznie spytał:” chyba pani nie będzie tego wszystko wertować – nikt tego nigdy nie robi?” Rzeczywiście czytanie tego maślanego tekstu pomijając wielkość czcionki wymagała skupienia bo językiem prawniczym nabazgrany a tu gostek ma nogi w blokach bo jeszcze 140 paczek do odwiezienia i na dodatek kaszle. Nieważne – nie przeczytała do końca bo nie było warunków.
Potem przeczytała ale umowa zawarta na 2 lata – kto by to pamiętał. Po miesiącu dostała fakturę na 102 zł za dekoder który jak się okazało kupiła!
Nie będę się rozwodził jak się ogląda filmy w C+ bo to kwestia gustu zresztą chyba każdy Polak wie coś na ten temat. Jednym zdaniem podsumuję – 60 minut filmu 30 reklam o wzdęciach, podpaskach erekcji po tabletce na zgagę itp. Telewizor który dostała w zestawie przypominał ekran laptopa ale i tak była szczęśliwa bo był lekki.
Minęły 2 lata płacenia rachunku 49 zł gdy nagle przyszła faktura na 89 zł.. Cóż to jest? Dzwoni do biura obsługi klienta a tam ją informują że nie rozwiązała umowy w terminie i promocja się skończyła. Acha…więc te 49zł to była promocja a teraz będzie 89 zł za to samo dziadostwo. Jedzie więc do punktu cyfry + żeby rozwiązać umowę a tu się okazuje że rozwiązanie umowy po terminie może nastąpić dopiero po 3 równych miesiącach – ten miesiąc się nie liczy tylko od następnego liczymy 3 równe okresy rozliczeniowe. OK i tak rozwiązuje umowę-pomyślała i rozwiązała. Przez kolejne 4 miesiące musiała płacić 89 zł… za szmelc który jest na wszystkich programach. Nuda że człowiek chętnie by dał 100zł żeby tego nie oglądać. Minęło pół roku. Przychodzi faktura na 300 zł kary za nieoddanie sprzętu do punktu klienta. Jakiego sprzętu? Czy ich pogniotło we śnie? …przecież dekoder był zapłacony za 102 zł Idzie z tym dekoderem i oddaje. Gostek w punkcie obsługi mówi że nie chodzi o dekoder tylko o kartę. Przypomniała sobie że coś takiego było w środku. Nie mam….. zgubiłam mówi bo karta wyglądała na niepotrzebną - i tak już nie działała. Gość się upiera że 300 zł jest do zapłaty za ten kawałek plastiku. Powiedziała że sprawdzi w domu czy to możliwe, żeby tak lichwiarską umowę podpisała. Poszła do domu ale już po drodze przypomniała sobie jak dwa i pół roku temu chrząkał "rumiany" i chodził po przedpokoju jakby się odlać musiał. Po 5 dniach o 7.10 dzwoni telefon….. kto o tej porze może wydzwaniać??? Buro windykacji oczywiście. Słuchajcie – kolesie dzwonili co kilka dni straszyli sądem, więzieniem, odsetkami itp… jak przyszła wyplata na konto szybko przelała 301,80 ( tyle było na fakturze ) owy kawałek plastiku. Policzmy zatem : 4x89 zł+ 301.80 to 657,80 zł Myśłicie że to koniec? Nie moi drodzy – za 4 dni dostaje kolejne wezwanie do zapłaty 100zł za nieoddanie sprzętu i straszą podaniem do sądu z art.: 284 paragraf 2. Dzwoni do tych kalwaryjskich dziadów a tam panie EWA WZIĘCH radca prawny odpowiada że 301.80 to była kara za nieoddanie sprzętu –( czyli karty wyglądającej jak karta do bankomatu tyle że cieńszej wartość 2 zł max – wartość dla cyfry + żadna bo wraz z wygaśnięciem umowy karta przestaje działać i jest do utylizacji. ) Natomiast 100zł to cena jaką oni sobie życzą za samą kartę. Czyli nieoddanie karty to jedna kara a za kartę dodatkowe 100zł ciekawe czemu nie zarządali od razu 400zł?? Po to żeby nękać klienta - innego wytłumaczenia nie ma!!! …. Suma 657.8- +100 = 757.8. Powiecie że powinna przeczytać umowę, że powinna wiedzieć że taka jest procedura itd. Ja się zapytam was: czy wiedzieliście że rozwód z cyfrą + może kosztować 757,80 ? Kto ma z nimi podpisana umowę i wiedział, że szajsową kartę trzeba oddać w ciągu 1 miesiąca do punktu obsługi klienta od czasu rozwiązania umowy? Przestrzegam wszystkich artystów – takich jak ja- którzy nie mają głowy do zapamiętywania dat i procedur. Nie podpisujcie umowy z cyfrą + bo rozwód z nią jest kosztowny a telewizor który dostaniecie w prezencie ślubnym od nich spłacicie z nawiązką po rozwiązaniu umowy. Wartość rynkowa takiego telewizora wynosiła góra 600zł oni takie telewizory dostali w hurcie pewnie za 250. Tak się robi interesy na Polakach!!!!
CO NA TO NASZ RZĄD?????
camullus
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 13 sty 2013, 1:11

JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

Postautor: camullus » 13 sty 2013, 1:21

Tak się naprodukowałeś, a wnioski z tego są 3:
- przeczytanie umowy to Twój obowiązek, pretensje za te głupie koszty możesz mieć tylko i wyłącznie do siebie;
- jeśli myślisz, że dostaniesz od kogoś telewizor wart w hurcie nawet 250 zł za darmochę, to ja się pytam z jakiej spadłeś planety?
- rząd z tym nic nie zrobi, bo samodzielnego myślenia nic nie zastąpi.
Wybacz za ten złośliwy ton, ale tyle się mówi o czytaniu umów, a widać po tobie i innych (uczestnicy Amber Gold), że nadal jest z tym ciężko. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja jestem wieloletnim klientem C+ i nigdy złego słowa na nich nie powiem.

pzdr
Kamil
sindbaddd
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2012, 1:13

JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

Postautor: sindbaddd » 13 sty 2013, 23:26

Powiem CI że masz rację ale tylko w małej części. Ja akurat dobrze czytam umowy i sam je tworzę na swój własny urzytek. Pisząc jednak umowe dla swojego klienta, staram sie tez zabezpieczyć równiez jego prawa. To jest tzw rzetelnośc.W umowie CYFRY masz: 1) wiele odnośników do regulaminu który nie jest dołączony do umowy a istnieje jedynie w internecie w kilku wersjach!!!!!. To kolejne kilkadziesiąt stron małego maczku......2) Rząd nie robi nic w sprawie zabezpieczenia pospolitych ludków przed umowami zawierającymi tzw koszty ukryte!!! o czym jeszcze nie wiesz przyjacielu bo przwdopodobnie nie rozwiązałeś umowy z CYFRĄ+ 3) Uważam, że możesz być tzw pracownikiem CYFRY bo nikt z posiadaczy jakiegokolwiek pakietu CYFRY nie broni tego głupawego dostawcy reklam. Jesteś jedyny!!! Wiem o ludziach pracujących na rzecz dużych firm tworzących tzw wizerunek firmy w necie. Powiem Ci więcej --Dużoo wiem o życiu mimo, że czasem może wyrażam się emocjonalnie i popełniam błędy interpunkcyjne, ortograficzne i inne......
Jesli jestes zwykłym użytkownikiem CYFRY i Twierdzisz że dobrze znasz umowę którą podpisałeś napisz mi uczciwie nie zaglądając teraz do tej umowy jakie są warunki zakończenia współpracy z tą firmą????? MAsz zadanie dość trudne bo ja akurat te umowy mam w małym palcu a ty żeby podjąć dyskusję będziesz musiał włożyć sporo pracy żeby się nia naciąć. Dawaj więc śmiało : 4 punkty i terminy ich wykonaknia. Ja Ci powiem czy wygrałeś czy nie - sprawdzenie czy masz racje czy ja znajdziesz w umowie którą ponoć tak dobrze znasz.
Konkurs więc polega na teoretycznym wypowiedzeniu umowy. OD dzisiaj z CYFRĄ! wyobraż sobie że inny równie głupi dostawca programów ja CYFRA daje CI lepszą ofertę i pokrywa koszt rozwiązania umowy. ....jedynie..... resztę płacisz TY. Dawaj w punktach to co musisz wykonać.( pamietaj że ja umowę znam!!) Powiem CI czy udało Ci się czy nie. Ty zweryfikujesz resztę.

Mam nadzieję że teraz zrozumiesz to co nieskładnie napisałem.

Na koniec Ci powiem przyjacielu że czasem warto się pochylić nad czyimś wpisem niż go krytykować....chyba, ze jesteś pracownikiem CYFRY+ tu zrozumiem Twoje zdanie.
Aprpop tego że nie masz zarzutów do cyfry..... mam tylko pytanie? Ile czasu spędzasz dziennie przy reklamach???? Średnio to wynosi 3:1 czyli na 1 godzinę programu 15 minut reklam. Ty uważasz żę warto za to płacić? A słyszałeś może coś o KINIE DOMOWYM? To oferta różnych dostawców.... HBO GO lub IPLA , Kinoplex, TVN player? Masz za 24 zł miesięcznie dostęp do dowolnej ilości filmów , programów, wydarzeń sportowych i programów publicystycznych i wszystkiego co masz w CYFRZE. Możesz to oglądać w dowolnej chwili, zatrzymywać ( jaki idziesz do kuchni po kawę) odtwarzać w różnych wersjach językowych i po tyle razy ile masz ochotę. żadna reklama CI nie przerwie filmu! podłamany? Sprawdź oferte to sie dowiesz w jakim G..... siedzisz od tych "wielu" lat. Ja w AMBERGOLD funduszy nie lokuje po wiem, że autoryzowane banki mają poręczenie NBP do 100tyś euro. Kapitał się więc dzieli tak aby nie inwestowac powyżej 400tyś zł w jednym banku. Proste - więc nie wkręcaj mnie w indolencje - cytując tego pajaca który usunął swoje konto po obraźliwej odpowiedzi. Uważam, że warto było do Ciebie odpisać bo jesteś w odróżnieniu od niego "na poziemie". Wymiana zdań=wymianą doświadczeń. Niczego złego w tym nie widzę.
Pozdrawiam. Sindbad!
Awatar użytkownika
zesepo
Mythical VIP
Posty: 2377
Rejestracja: 12 lut 2012, 13:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

Postautor: zesepo » 14 sty 2013, 18:54

@sindbaddd - nie bulwersuj się zbytnio, nerwy szkodzą.
To że twoja dziewczyna umowę podpisała bez czytania - porażka.
Jak to się mówi - płacz i płać.
Karta - w umowie jak byk, że kartę trzeba oddać - czy jest coś więcej do wyjaśniania?
Nie oddajesz - płacisz.
Jasne jak słońce, proste jak drut.
"Maczek" też trzeba czytać.
"Rumiany gościu" musi zaczekać.
Telewizorów nikt w ramach miłosierdzia nie produkuje. Na tym się zarabia.
I co do tego ma rząd?

Ogólnie machnięto podpis bez większego pomyślunku, a pretensje masz do wszystkich dookoła. To będzie nauczka ;) żeby CZYTAĆ co się podpisuje - nie jesteś tu pierwszy, który płacze, że go "oszukano".
Pozdrawiam.
https://www.facebook.com/forummedia2
____________________________

Cztery lata na forum! 02.2012 - 02.2016 O0
sindbaddd
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2012, 1:13

JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

Postautor: sindbaddd » 15 sty 2013, 12:36

Widzę że zniżasz poziom dyskusji do inwektyw (."rumiany gościu?") Nie będe się odwzajemniał bo to nie mój poziom dyskusji. Raz to zrobiłem i dotąd mam kaca moralnego. Nie mam wątpliwości - jesteś tanim, szeregowym, pracownikiem CYFRY+ i w odosobnieniu bronisz wizerunku tej marnej firmy. Egzamin z umowy zdany na 3+ płacisz za nieoddaną kartę 2 razy: raz 300zł za to że nie oddałeś w terminie a następnie 100zł za samą kartę której wartość wynosi 1 dolara a dla CYFRY jest bezużyteczna. Za wypowiedzenie umowy - kara umowna-to akurat zrozumiale. Takie formułowanie umów charakterystyczne dla kanciarzy liczących na niedoczytanie umowy i załączników do niej nie dołączonych i jest celowe żeby wyciągnąć od klientów max kasy. Łapią się na nie głównie emeryci i starsi schorowani ludzie. Jeśli to dla Ciebie jest normalne to coś z Tobą nie tak. Siedzisz w tym g....na codzień że juz smrodu nie czujesz.. ale cóż, taką masz pracę. Zmartwię Cię. Twój szef nie da CI podwyżki za mailowanie do mnie więc nie trać juz więcej czasu. Telewizor jaki jest w ofercie to śmieć.Widziałem podobny. Monitor w komputerze mam półtora raza większy. Artykuł o dziewczynie przeklejony w FB ( nie moja dziewczyna choć znam ludzi - uczciwi, zapracowani artyści - lubię ich ) - ja mam żonę i niestety mam jeszcze cyfrę+.Jednak bez obawy. Ode mnie nie wyciągną ani centa z tytułu niedoczytanej umowy. W Lipcu kończę z tym dziadostwem. Jeśli rumianego gościa spotkasz w pracy podczas mycia rąk - pozdrów go ode mnie... nie mam żalu;)
Na koniec powiem CI, że po wklejeniu tego artykułu miałem ochotę od razu go zdjąć jeszcze zanim twój kumpel Halewicz obrzucił mnie błotem....niestety - modelator strony odmówił. Wisi więc sobie i nikt go nie czyta. Ty, Halewicz i Halewicz2 (jako jego laska ) tylko się tym interesujecie ze względów zawodowych. Polacy maja gdzieś wszystko co ich bezpośrednio nie dotyczy. O rządzie Ci nie będę tlumaczył bo wyczuwam, że jestes czytelnikiem gazety wyborczej i oglądaczem TVNu - szkoda więc czasu. Swoją droga masz u mnie więcej punktów niż Halewicz- to prymityw straszny. Miłej pracy. Proponuje zakończyć na tym dyskusję.
Awatar użytkownika
zesepo
Mythical VIP
Posty: 2377
Rejestracja: 12 lut 2012, 13:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

Postautor: zesepo » 15 sty 2013, 12:57

Słusznie, że dyskusję kończysz - nie ma co gadać ze ścianą. Pozdrawia uczeń liceum ogólnokształcącego! :) PS: Sformułowanie "rumiany gościu" to nie inwektywa ;).
https://www.facebook.com/forummedia2
____________________________

Cztery lata na forum! 02.2012 - 02.2016 O0
sindbaddd
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2012, 1:13

JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

Postautor: sindbaddd » 15 sty 2013, 13:26

Uczeń Liceum he he... Jedno drugiemu nie przeczy - pracownik Cyfry+ bez matury....to by się zgadzało. Sądząc po ilości postów728 na media.pl to w tym roku matury tez nie zaliczysz chyba że z przedmiotu "cyfro-afro-dyzacja forów" he he. Zadanie na dzisiaj. Sprawdź w słowniczku słowo inwektywa,zad1) Pomyśl czy nazwanie kogoś rumianym gościem jest inwektywa czy nie?
2) czy obelżywy epitet jest inwektywą? Na razie z polskiego 2!
Awatar użytkownika
Direct
VIP Mod
Posty: 8534
Rejestracja: 10 maja 2009, 18:09
Lokalizacja: Śląsk

JAK CYFRA + TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW. Zanim podpiszesz umowę!

Postautor: Direct » 15 sty 2013, 13:48

[color=red]Do sindbaddd: uwagi odnośnie wykształcenia użytkownika zesepo zostaw dla siebie, bo zarobisz ostrzeżenie. Temat zamykam.[/color]

[color=red]EDIT z 15:24:
Otwieram ponownie. W sumie może się ten wątek jeszcze przydać.[/color]


Wróć do „Archiwum platform N oraz Cyfra+”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość