player.pl [VOD]

Dyskusje o ofertach VOD w Polsce i na świecie.
Kamerzysta
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 04 mar 2020, 17:31

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamerzysta »

Karol pisze:
19 mar 2020, 22:47
Łaski mi nie robią. Apka z Vectry miażdży pod tym względem Playera.
Możesz powiedzieć coś więcej o tej aplikacji? Można na niej oglądać na telefonie lub laptopie telewizję za darmo?
Awatar użytkownika
matik
VIP Mod
Posty: 7734
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
x 46
x 127

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: matik »

Od dziś do oferty Player.pl dołączyły brakujące dotychczas kanały grupy TVN Discovery. Jednocześnie z oferty znikają kanały Europsport 1 i Eurosport 2 i kanały od innych nadawców niż TVN poza HBO, ITI Neovision i Eleven. Zmieniła się też pakietyzacja - niestety na gorsze. Chcesz oglądać to samo co do tej pory? Płać więcej.....
kamil2505
VIP Expert
Posty: 2417
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:09
x 13
x 304

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kamil2505 »

Czy ja dobrze widzę, że już komplatnie zniknęła opcja płatności przelewem? Wcześniej było można jeszcze płacić w ten sposób chociażby pakiet Start. Teraz widzę tylko kartą płatniczą.
Awatar użytkownika
Blank
VIP Expert
Posty: 1090
Rejestracja: 05 lip 2008, 13:22
Lokalizacja: Kraj
x 1
x 29

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Blank »

Na Player.pl oraz na TVN24 GO pojawili się wirtualni konsultanci - Julia i Radek. Zadaniem uruchomionych chatbotów jest pomoc użytkownikom tych platform m.in. w sprawach technicznych.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w ... k-dzialaja
Awatar użytkownika
Abbott
Poster
Posty: 2181
Rejestracja: 18 sie 2018, 15:42
x 241
x 1143

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Abbott »

Gdyby ktoś na VOD szukał innej rozrywki od tradycyjnych seriali bądź filmów, to spektakl "Piloci" dostępny od dzisiaj w Playerze: https://satkurier.pl/news/191358/spekta ... wideo.html
Awatar użytkownika
Kamil
VIP Expert
Posty: 2918
Rejestracja: 04 lip 2008, 9:58
Lokalizacja: Polska
x 15
x 32

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamil »

Player znów oszukuje ludzi.
Po raz kolejny obiecał premierę "Ślubu od pierwszego wejrzenia" i w ostatnim momencie zmienił datę premiery na tydzień później.
Bardzo to nie w porządku w stosunku do tych, którzy kupują pakiet premium. Śmieszne jest to, że reklamują ofertę premium tą produkcją, a później w czasie premiery nie dają tego co ma być, zmuszając ludzi do oglądania produkcji w telewizji.

Taka historia miała też miejsce na początku tej edycji, ale użytkownicy zrobili straszny syf na socialmedia i udostępnili odcinek zgodnie z reklamą i umową. Trochę nie fair zagranie... Można uczciwie napisać, że prapremiera się skończyła na przedostatnim odcinku, a ostatni pójdzie równolegle z emisją w tv.
Awatar użytkownika
Abbott
Poster
Posty: 2181
Rejestracja: 18 sie 2018, 15:42
x 241
x 1143

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Abbott »

Pisz reklamacje. Player lubi rozdawać vouchery nawet jak konsument nie ma racji 😂
Awatar użytkownika
ali_cia
Obserwator
Posty: 722
Rejestracja: 25 lut 2016, 0:22
x 70
x 77

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ali_cia »

W ramach promocji wszystkie kanały Discovery (26 pozycji) będą dostępne na żywo do końca wakacji, w ramach podstawowego pakietu START.
Awatar użytkownika
Ogorek
Junior
Posty: 878
Rejestracja: 16 sie 2018, 14:27
x 473
x 79

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Ogorek »

Coś Player ostatnio nie ma najlepszej passy. Najpierw wywalili świetne Doniesienia, a zostawili koszmarne Fame czy Shame, a teraz mieli retransmitować za darmo TVN24, a tu awaria :P A przed awarią niektórym wyświetlało się, że muszą zapłacić :P

Nie mówiąc już o tym, że teraz trzeba mieć konto, żeby cokolwiek obejrzeć...
Błagam, noście maseczki, ale poprawnie. 😷
Awatar użytkownika
PPM
VIP Expert
Posty: 1727
Rejestracja: 22 sie 2006, 18:05
Lokalizacja: Kraków
x 19
x 35

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: PPM »

U mnie już dziś chcieli pobrać sobie automatycznie opłatę cykliczną za kolejny miesiąc chociaż przeważnie pobierali kwotę z konta ostatniego bądź pierwszego dnia miesiąca. Całe szczęście, że kilka dni temu aktywowałem nową kartę kredytową i nie zmieniłem tego na swoim koncie w player.pl i dzięki temu i im się nie udało. Na chwilę obecną rezygnuje z ich usług. Przynajmniej na czas wakacji.
Awatar użytkownika
matik
VIP Mod
Posty: 7734
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
x 46
x 127

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: matik »

U mnie zawsze po 30 dniach jest pobierana płatność, więc w przypadku jeśli miesiąc wcześniejszy miał 31 dni to zamiast np. 27 dnia miesiąca pobierana płatność jest 26. Jest to całkowicie normalne zjawisko w Player.pl i funkcjonuje to tak od kilku lat.
Awatar użytkownika
PPM
VIP Expert
Posty: 1727
Rejestracja: 22 sie 2006, 18:05
Lokalizacja: Kraków
x 19
x 35

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: PPM »

Zgadza się. Pomyliły mi się oplaty cykliczne z Netflixem gdzie mam pobieraną opłatę każdego 1. dnia miesiąca.
W każdym razie cieszy mnie to, że udało mi się ominąć opłaty bo zdecydowałem się na rezygnację z player.pl.
k+b
VIP Expert
Posty: 775
Rejestracja: 14 mar 2016, 15:27
x 37
x 22

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: k+b »

W ramach przeprosin za problemy z niedzielnego wieczoru, użytkownicy playera dostają darmowy dostęp do niego na 30 dni (obowiązuje ten pakiet, który był wykupiony w dniu awarii).
Awatar użytkownika
Kamilo
VIP Expert
Posty: 4225
Rejestracja: 30 sie 2007, 13:43
x 44
x 174

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamilo »

Skąd ta informacja?
Awatar użytkownika
ali_cia
Obserwator
Posty: 722
Rejestracja: 25 lut 2016, 0:22
x 70
x 77

player.pl [VOD]

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ali_cia »

Użytkownicy Playera dostali maile:
Szanowny Kliencie,
w dniu 28.06 w godzinach wieczornych nastąpiło częściowe zatrzymanie systemów Playera. Dla wielu użytkowników oznaczało to całkowity brak dostępu do usługi, m.in. brak możliwości obejrzenia wieczoru wyborczego i meczu RDC Espanyol - Real Madryt na kanałach LIVE w Playerze. Odnotowaliśmy, że problem ten dotknął także Ciebie i Twój ważny wieczór wyglądał zupełnie inaczej, niż powinien. Jesteśmy Ci winni ogromne przeprosiny.

Sytuacja jest już opanowana. Chcemy jednak możliwie wynagrodzić ten nerwowy czas i doznany zawód.

Z tego tytułu dodaliśmy do Twojego konta dodatkowe 30 dni dostępu do posiadanego przez Ciebie pakietu bez żadnych dodatkowych opłat.

Oznacza to, że bez względu na to, w którym dniu miesiąca rozliczeniowego jesteś, od tego momentu korzystasz z dodatkowych 30 dni dostępu do wykupionej wcześniej usługi. Pozostałe dni z Twojego aktualnego abonamentu są nadal przypisane do Twojego konta i będą ponownie aktywowane po upływie dodatkowego, bezpłatnego okresu.

Aktualny status posiadanego dostępu możesz zawsze sprawdzić w swoim koncie w zakładce Moje Zakupy.

Jeszcze raz bardzo Cię przepraszamy za wszystkie niedogodności. Mamy nadzieję, że mimo ostatnich trudnych doświadczeń zechcesz nadal korzystać z naszych usług.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Player.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwisy VOD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości