Multimedia

Forum poświęcone telewizji kablowej. Przegląd polskich sieci kablowych.
Tornado
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2007, 11:30

Multimedia

Postautor: Tornado » 17 lip 2007, 16:14

Pewnie to jakieś błedy w oprogramowaniu może bo na zdjeciu widać że ikona "głośnik + wykrzyknik" oraz "dwa głośniki" jest aktywna a pierwsza oznacza że są do wyboru języki (a na pro7 chyba niema wiecej niż jednego języka do wyboru) a druga o dzwięku - według instrukcji.
Tornado
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2007, 11:30

Multimedia

Postautor: Tornado » 18 lip 2007, 20:04

Jeżeli czyta to forum ktoś z MM to proponuje pomyśleć o wprowadzeniu kanału Fox Life np.: do oferty cyfrowej.
tadekb1
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 20 maja 2007, 14:53

Multimedia

Postautor: tadekb1 » 19 lip 2007, 11:50

podejrzewam że wątpie
Tornado
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2007, 11:30

Multimedia

Postautor: Tornado » 19 lip 2007, 12:22

Multimedia Polska przejmuje 15 sieci kablowych
2007.07.18

Multimedia Polska przejęła, od osoby fizycznej, 15 sieci kablowych, w których abonenci mają dostęp do telewizji kablowej i szerokopasmowego internetu. Wartość transakcji wyniosła ponad 33 mln zł netto. Giełdowa spółka zyskała dostęp do nowego rynku, czyli ok. 44 tys. mieszkań w zasięgu sieci, a także klientów korzystających już z 30 tys. usług (telewizja i internet).

Multimedia Polska zrealizowała kolejną akwizycję. Tym razem jest to 15 sieci zlokalizowanych przede wszystkim w woj. łódzkim i kujawsko-pomorskim, czyli w regionach, w których spółka zajmuje silną pozycję rynkową. Nowe sieci zlokalizowane są w Rawie Mazowieckiej, Łowiczu, Sochaczewie, Głownie, Pajęcznie, Zduńskiej Woli, Poddębicach, Chojnowie, Wołowie, Barcinie, Piechcinie, Łabiszynie, Lubostroniu, Chełmży i Chełmnie.

- Zakup 15 nowych sieci pozwoli nam na świadczenie usług w miastach, w których nie byliśmy do tej pory obecni, a które znajdują się w pobliżu naszego zasięgu – mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska. – Przejmowani przez nas abonenci zyskają dostęp do wielu atrakcyjnych usług, które, najczęściej, oferujemy jako pierwsi w sieciach kablowych w kraju. Teraz jest to również HDTV, czyli telewizja cyfrowa w wysokiej rozdzielczości – dodaje prezes.

W zasięgu przejętych przez Multimedia Polska sieci znajduje się prawie 44 tys. gospodarstw domowych. Z telewizji kablowej korzysta ponad 23 tys. klientów, a z usługi dostępu do internetu prawie 6 tys. Ponad 5 tys. klientów korzysta jednocześnie z dwóch usług (telewizja i internet).

Sieci zostały nabyte przez Multimedia Polska SA za łączną kwotę ponad 33 mln zł netto. Przeniesienie własności sieci na spółkę nastąpi 1 sierpnia 2007 roku.

Multimedia Polska realizuje cele emisyjne

Przejęcie 15 nowych sieci zostało sfinansowane ze środków pozyskanych z emisji akcji spółki przeprowadzonej pod koniec ubiegłego roku, z której Multimedia Polska pozyskała około 250 mln zł brutto.

– Konsolidacja rozdrobnionego polskiego rynku operatorów kablowych i dostawców szerokopasmowego internetu to jeden z elementów naszej startegii - mówi prezes Andrzej Rogowski. – Zrealizowana właśnie transakcja jest jej potwierdzeniem. Łącznie, od początku 2007 roku, przejęliśmy sieci, w zasięgu których jest 86 900 gospodarstw domowych, sprzedawanych jest tam ponad 70 000 usług, w tym ponad 56 000 usług telewizji kablowej i prawie 14 000 dostępu do internetu. Zwiększa się nasz zasięg i rośnie liczba klientów. Spodziewamy się, że to pozytywnie wpłynie na wyniki finansowe naszej spółki – dodaje A. Rogowski.

Oprócz konsolidowania rynku poprzez przejmowanie sieci, spółka poszerza swój zasięg również poprzez budowę nowoczesnych sieci na rynkach, na których funkcjonują operatorzy nie oferujący usług pakietowych. Najnowszym przykładem takiego poszerzania zasięgu jest Tarnów, gdzie oddawane są już pierwsze etapy nowo zbudowanej sieci. W ramach tej strategii Multimedia Polska rozpoczyna budowę sieci w kilku kolejnych miastach.

– Bardzo dobre wyniki uzyskujemy w sprzedaży cyfrowej telewizji kablowej, w tym również kanałów HDTV. Już niebawem rozszerzymy jej funkcjonalność, a tym samym staniemy się operatorem o unikatowej ofercie zarówno w skali kraju jak i Europy - dodaje prezes Andrzej Rogowski.

Przypomnieć należy, że poprzednia akwizycja - zrealizowana w lutym tego roku - przejęcie spółki Automatic Serwis, zwiększyła zasięg Multimediów o 40 tys. gospodarstw domowych.

Obecnie, po zrealizowanej akwizycji, w sieciach Multimediów znajduje się ponad 630 tys. abonentów, z których ponad 185 tys. korzysta jednocześnie co najmniej z dwóch usług spośród telewizji, internetu i telefonu.

Mam nadzieje że ktoś czyta różne fora co myśli klient ;)
Tornado
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2007, 11:30

Multimedia

Postautor: Tornado » 19 lip 2007, 12:53

Ciekawe czy Tele.Dom będzie dodatkowo płatne ;)
Może wideo na żadanie będzie przez miesiąc gratis.
Tornado
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2007, 11:30

Multimedia

Postautor: Tornado » 19 lip 2007, 13:19

Może to głupie pytanie i się troche nieznam ale gdzie na tym dekoderze MM jest miejsce na jakołś karte abonencka ? Czy to może jakiś system tym zarzadza kto ma jaki pakiet. Może mnie ktoś oświecić ;)
Tornado
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2007, 11:30

Multimedia

Postautor: Tornado » 20 lip 2007, 15:12

Ostatnio usunięty z oferty został kanał Extreme Sports Channel oprucz tego jakiś czas temu Zone Romantica i Zone Reality. Mam wrażenie że to tylko kwestia czasu jak zniknie Zone Europa i Zone Club. Tego ostatniego troche szkoda.
Tornado
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2007, 11:30

Multimedia

Postautor: Tornado » 26 lip 2007, 18:26

Od 1 września kanał FilmBox pojawi się w ofercie analogowej MM. A wyłączony zostanie kanał Travel Channel.
tadekb1
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 20 maja 2007, 14:53

Multimedia

Postautor: tadekb1 » 30 wrz 2007, 13:45

jestem ciekaw cz w którejś lokalizacji VOD działa bo w Lublinie na pewno nie działa ponadto może ktoś wie jak zmusić to pożal się boże firmę by w jedynce można było oglądać Tajemnice twierdzy szyfrów w 5,1
tadekb1
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 20 maja 2007, 14:53

Multimedia

Postautor: tadekb1 » 27 paź 2007, 8:08

żeby było ciekawiej z TVN-u znikł dźwięk dolby digital a BOK nie wie w ogóle o co chodzi.
benito
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:17

Multimedia

Postautor: benito » 23 sty 2008, 15:38

Kibice sportowi!!!!!! Multimedia w Kaliszu "uszczęśliwia" nas na siłę. Od 1 lutego likwiduje "EUROSPORT" "jedyny dobry" program sportowy, a wstawia beznadziejny TVP Sport. Mało że zabrali "dobre" programy takie jak np: ARD, ZDF to jeszcze nam zabiorą Eurosport. Prawdziwi kibice podnieście alarm!!!!!!!! Pozdrowienia.
Ghost
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 22 sie 2007, 14:44

Multimedia

Postautor: Ghost » 23 sty 2008, 15:44

Jak można Eurosport likwidować !? Aż niemożliwe :o
benito
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:17

Multimedia

Postautor: benito » 23 sty 2008, 18:03

Dzisiaj dostałem reklamę razem z rachunkiem i właśnie pisze że zamieniają Eurosport na TVP Sport.
Awatar użytkownika
Majkell
Mythical VIP
Posty: 589
Rejestracja: 26 maja 2006, 21:23
Kontaktowanie:

Multimedia

Postautor: Majkell » 25 sty 2008, 10:53

benito pisze:Dzisiaj dostałem reklamę razem z rachunkiem i właśnie pisze że zamieniają Eurosport na TVP Sport.

Powiem krótko: żenada - tradycyjnie w wydaniu Multimediów. Postępowanie tego operatora jest dla mnie zaskakujące. Podczas, gdy na rynku jest coraz większa konkurencja, podczas gdy operatorzy coraz zacieklej walczą o klienta, Multimedia pozbywają się kanałów, które właściwie każdy szanująca kablówka/platforma ma w standardzie. Notorycznie z oferty znikają popularne, uznane kanały - zaczęło się od okrojenia paczki Zone Media, następnie Hallmark czy National Geographic. Czy oni naprawdę ślepo wierzą w to, że klienci mimo ich wyraźnie ubożejącej oferty i rosnącego wyboru na rynku z nimi pozostaną? Śmiem wątpić.

Podejrzewam, że szef IMO jednej z najlepszych sieci kablowych w Polsce (MTK Tarnów), mającej Multimedia za głównego konkurenta, gdy dowiedział się o planach rywala ws. Eurosportu, wybuchł głośnym, triumfalnym śmiechem...

Właściwie każda kablówka, która ma Multimedia za konkurencję, może od dziś startować z kampanią reklamową pod hasłem: "MY mamy Eurosport" lub "Eurosport? Nas na to stać!". :) Sukces takiej kampanii gwarantowany.

A bannery sprzed dwóch lat wciąż aktualne...
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Artu
Junior
Posty: 917
Rejestracja: 05 lis 2007, 14:10

Multimedia

Postautor: Artu » 25 sty 2008, 14:17

Sam to zrobiłeś? Mało co z krzesła nie spadłem :lol:


Wróć do „Telewizja kablowa”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość