Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Polskie platformy cyfrowe - dyskusje.
Zbychu51
Thinker
Posty: 5002
Rejestracja: 01 mar 2011, 15:04
Lokalizacja: Katowice

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Zbychu51 » 29 paź 2013, 8:30

Wczoraj podpisałem umowę z Cyfrowym Polsatem u Autoryzowanego Dystrybutora. Trzy razy próbowałem się zarejestrować w ICOK, wczoraj wieczorem dwa razy i dzisiaj po raz trzeci. Po zakończeniu procedury pisze nieudana rejestracja. Co mam począć ?
Vernon
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 28 sty 2013, 19:56

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Vernon » 29 paź 2013, 11:13

Poczekaj kilka dni, umowa musi się pojawić w systemie.
Zbychu51
Thinker
Posty: 5002
Rejestracja: 01 mar 2011, 15:04
Lokalizacja: Katowice

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Zbychu51 » 03 lis 2013, 11:16

Dzięki, faktycznie, parę dni cierpliwości i dzisiaj się zarejestrowałem i zalogowałem do ICOK Cyfrowego Polsatu.
Zbychu51
Thinker
Posty: 5002
Rejestracja: 01 mar 2011, 15:04
Lokalizacja: Katowice

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Zbychu51 » 29 mar 2014, 5:38

Cyfrowy Polsat oficjalnie tylko z nową wersją ICOK. Przyznaję, jest o wiele lepsza od poprzedniej wersji.
Zbychu51
Thinker
Posty: 5002
Rejestracja: 01 mar 2011, 15:04
Lokalizacja: Katowice

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Zbychu51 » 01 gru 2014, 9:54

ICOK nie chce mi się otworzyć po prawidłowym zalogowaniu. Ani na Opera ani na IE. Do Abonentów Cyfrowego Polsatu, też tak macie?
Vernon
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 28 sty 2013, 19:56

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Vernon » 01 gru 2014, 14:12

U mnie wszystko działa.
Zbychu51
Thinker
Posty: 5002
Rejestracja: 01 mar 2011, 15:04
Lokalizacja: Katowice

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Zbychu51 » 01 gru 2014, 15:38

Potwierdzam. U mnie też już wszystko działa normalnie.
Zbychu51
Thinker
Posty: 5002
Rejestracja: 01 mar 2011, 15:04
Lokalizacja: Katowice

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Zbychu51 » 05 maja 2016, 20:12

Mam pytanie, czy jak dzisiaj zamówię Opcję dodatkową Eleven HD na ICOK w Cyfrowym Polsacie to od kiedy będą uprawnienia odbioru?
Awatar użytkownika
Sabrina
Użytkownik
Posty: 113
Rejestracja: 18 maja 2012, 22:36

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Sabrina » 08 maja 2016, 19:50

Zgodnie z okresem rozliczeniowym umowy.
Zbychu51
Thinker
Posty: 5002
Rejestracja: 01 mar 2011, 15:04
Lokalizacja: Katowice

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Zbychu51 » 10 maja 2016, 18:08

I dlatego telefonicznie zamówiłem Opcję dodatkową Eleven Sports HD po to, żeby uprawnienia odbioru były już od teraz.
Zbychu51
Thinker
Posty: 5002
Rejestracja: 01 mar 2011, 15:04
Lokalizacja: Katowice

Internetowe Centrum Obsługi Klienta ( ICOK ) Cyfrowego Polsatu

Postautor: Zbychu51 » 17 paź 2016, 11:42

Dlaczego na ICOK Cyfrowego Polsatu nie mogę wyłączyć Opcji dodatkowej Eleven Sports? Przecież Obowiązkowy pakiet jaki posiadam to pakiet Premium za 89,99 zł/m.


Wróć do „Platformy cyfrowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość