Strona 6 z 9

Prison Break

: 01 mar 2007, 18:50
autor: Rege
jak ktos chce to moge podac linki do odcinkow:P 1 i 2 sezonu w avi lub rmvb (polecam ten...ta sama jakosc...150 mb...wiec zyskujecie czasowo na sciaganiu) hmm a serial emitowany jest co tydzien w poniedzialki w USA a we wtorek juz na necie sa linki:D hehe pozdro

Prison Break

: 01 mar 2007, 19:39
autor: krzysiojaw
Harder pisze:Ludzie co wy za bzdury wypisujecie. Prison w HD zajmuje odicnek około 700 MB z dzwiekiem ac3 około 1 GB, ale te odcinki po 350 MB w xvidzie sa o niebo lepsze niż na polsacie i obraz jest idelny na odtwarzaczach dvd. Pozatym na polsacie zrobili taka kapa z tym serielem nie jest on nadawany w panoramie - nie zapłacali za taką wersje , a lektor jest załosny i cały klimat filmu się krzani . A co do Sezonów to myśle że jeśli sie to zakończy na 2 sezonieb to tv fox mało na tym serialu by zarobiła. Napewno bedzie 3 sezon. Ja już ogladnołem 18 odcinek 2 sezonu i troche za szybko te postacie uśmiercaja i nie daja im się wogule rozwinąć . Ale serial jest ciekawy - NON STOP AKCJA nie to co polskie żałosne telenowele i smiechu warte filmy mafijne typu Swiadek koronny :P
Kto wypisuje bzdury ten wypisuje. Prison Break w niepełnym HD (rozdzielczość 1280x720) zajmuje bez RIPowania go do XviD lub x264 i z dźwiękiem 5.1 około 3,5 - 4 GB każdy odcinek.

PS Pełne HD to rozdzielczość 1920x1080

Prison Break

: 03 mar 2007, 0:02
autor: Natalia
Ja bym chciała żeby nakręcono 3 sezon Prison Breaka. Obejrzalam obydwa sezony w 3 dni:D Juz nie moge doczekac sie kolejnych odcinkow.

Prison Break

: 03 mar 2007, 12:47
autor: szeryf
widac natalia jestes lepsza od innych. chyba nikt oprocz ciebie nie obejrzal jeszcze calego sezony drugiego... :]

Prison Break

: 03 mar 2007, 17:13
autor: Pawel
Oj Mario widać że nie ściągasz na codzień seriali z netu.
Po 1. Wersje 350mb to są ripy ze stacji HD ale nie HD. Jednak i tak jest to porównywalna jakość do tego co mamy w naszych TV a do tego te z internetu są w 16:9 a u nas w TV zwykłe 4:3.
Po 2. Są wersję 700mb o wyższej rozdzielczości i z dźwiękiem AC3.
Po 3. Są także prawdziwe wersje HD, które zajmują już sporo miejsca i trzeba mieć dobre łącze. Dodatkowo takie pliki zazwyczaj są tylko na zamkniętych trackerach z ratio.
W USA stacje nadają HD tylko w 720p więc seriali w 1080i czy 1080p nie uświadczycie.

Ja z netu to tygodniowo "na bieżąco" ciągne ok. 10 seriali. Do tego kilka ciągne całymi sezonami i oglądam w wolnych chwilach.

Do tego nie rozumiem twojego stwierdzenia:
ja tam wolę cały tydzien się niecierpliwić
A ty myślisz że z netu to jak się ściąga, jak oglądasz dany serial na bieżąco?
Przecież w USA też leci 1 odcinek na tydzień, a dodatkowo co jakiś czas są dłuższe przerwy a nie ma to jak cliffhanger i kilka tygodni oczekiwania na następny odcinek :D.

Prison Break

: 04 mar 2007, 14:17
autor: @@@@@
temu PB zanotowal spadek bo wszyscy nie moga sie doczekac nastepnego odcinka i z neta sciagaja ja przynajmniej tak robie :)

Prison Break

: 06 mar 2007, 14:58
autor: grazynalicha
Może darujmy sobie wyliczanie zawartości swoich bibliotek multimedialnych /RaPi

Prison Break

: 08 mar 2007, 9:54
autor: Crump
Natalia pisze:Ja bym chciała żeby nakręcono 3 sezon Prison Breaka. Obejrzalam obydwa sezony w 3 dni:D Juz nie moge doczekac sie kolejnych odcinkow.
Bedzie 3 sezon bo 19 odcinek jest prawdopodobnie ostatnim z drugiej serii a pokazali na koncu skrot co bedzie w nastepnych...

Prison Break

: 08 mar 2007, 10:03
autor: Witu
Sezon drugi na bank będzie miał 22 odcinki jak wcześniejszy sezon. Na stronce poniżej wszystko jest opisane :D

http://pl.wikipedia.org/wiki/Skazany_na ... mier%C4%87

Prison Break

: 08 mar 2007, 10:45
autor: Pawel
Dokładnie, będą 22 odcinki a ja nawet mogę podać tytułu następnych (po 19) odcinków:
2x20 Panama - emisja w USA 19 marca
2x21 Fin Del Camino - 26 marca
2x22 Sona - 2 kwietnia

Prison Break

: 08 mar 2007, 21:21
autor: cidik
Po 3. Są także prawdziwe wersje HD, które zajmują już sporo miejsca i trzeba mieć dobre łącze. Dodatkowo takie pliki zazwyczaj są tylko na zamkniętych trackerach z ratio.
W USA stacje nadają HD tylko w 720p więc seriali w 1080i czy 1080p nie uświadczycie.
Nie zgodze się z Tobą.
Jericho, Rules of Engagement, Carnivale, Rzym,Sliper Cell, Criminal Minds, The Unit i wiele innych jest emitowanych w 1080i

Prison Break

: 08 mar 2007, 21:22
autor: cidik
Po 3. Są także prawdziwe wersje HD, które zajmują już sporo miejsca i trzeba mieć dobre łącze. Dodatkowo takie pliki zazwyczaj są tylko na zamkniętych trackerach z ratio.
W USA stacje nadają HD tylko w 720p więc seriali w 1080i czy 1080p nie uświadczycie.
Nie zgodze się z Tobą.
Jericho, Rules of Engagement, Carnivale, Rzym,Sliper Cell, Criminal Minds, The Unit i wiele innych jest emitowanych w 1080i

Prison Break

: 08 mar 2007, 22:05
autor: Romek_xx
A mnie ten serial kumpel w pracy zachwalał, przyniósł dysk z 1 sezonem całym i 13 odcinkami 2 sezonu, ale jak się dowiedziałem, że w TV będzie szło, to poczekałem z oglądaniem... zawsze co lektor to lektor, a nie czytanie napisów. No i moja przygoda z PB skończyła się na chyba 3 odcinku... jak dla mnie za dużo kombinacji, cała treść gdyby była w max. 4 odcinkach, to byłoby fajne, ale tak długo... na nerwy mi poszło i już nie oglądam. Ogólnie nie trawię seriali.

Prison Break

: 09 mar 2007, 8:18
autor: marrasss
ehehhe romek wiec wlasnie stwierdzenie " co lektor to lektor" oznacze ze kompletnie nie masz pojecia co mowisz.
bo lektor zabija atmosfere kazdego filmy, muzyke( nie slychac jej) i ogolnie napisy sa duzo lepsze. no a z kombinacjami no to po to ma sie glowe zeby nia myslec a nie tylko nosic.

Prison Break

: 09 mar 2007, 11:02
autor: Pawel
cidik pisze:Nie zgodze się z Tobą.
Jericho, Rules of Engagement, Carnivale, Rzym,Sliper Cell, Criminal Minds, The Unit i wiele innych jest emitowanych w 1080i
Z tego co wiem to w USA stacje nadają tylko w 720p więc jeśli gdzieś na sieci są te seriale w 1080i to raczej nie z TV w USA. No chyba że i do USA dotarło już 1080i.