Castingi do teleturniejów

Rozmawiamy o polskich teleturniejach.
Bellamy
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 10 sie 2018, 22:41

Castingi do teleturniejów

Post autor: Bellamy » 09 wrz 2018, 5:37

Ela5 pisze:
Bellamy pisze:Ja byłem na nagraniu 27 sierpnia. Ktoś sie orientuje ile trzeba czekać na emisję odcinka w tv?
A nie dowiedzialeś sie po nagraniu?
Nie. Niby mają dzwonić lub pisać kiedy emisja.
0 x
Brzozia
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 20 sie 2018, 14:49

Castingi do teleturniejów

Post autor: Brzozia » 09 wrz 2018, 7:41

mzak65 pisze:Wydaje mi sie ze Ci co dostali tel zeby przykechac na nagranie z dnia 25.08 to juz wiecej tel z tego dnia nie bedzie. Wiec raczej bedzie trzeba sie obejsc smakiem... :P
A dlaczego tak uważasz?? Coś wiadomo Ci w tej sprawie?? Twierdzili że mogą zadzwonić nawet do 2 miesięcy :-)
0 x
Ela5
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 31 lip 2018, 20:53

Castingi do teleturniejów

Post autor: Ela5 » 09 wrz 2018, 8:05

Bellamy pisze:
Ela5 pisze:
Bellamy pisze:Ja byłem na nagraniu 27 sierpnia. Ktoś sie orientuje ile trzeba czekać na emisję odcinka w tv?
A nie dowiedzialeś sie po nagraniu?
Nie. Niby mają dzwonić lub pisać kiedy emisja.
Rozumiem ale troche to już mineło czasu wiec dziwne
0 x
adijos98d
Poster
Posty: 2050
Rejestracja: 04 kwie 2016, 15:28
x 14
x 73

Castingi do teleturniejów

Post autor: adijos98d » 09 wrz 2018, 10:04

Czyli jeśli dzwonili już do osób z 4.08 to do innych już nie zadzwonią ? Dzisiaj napiszę do nich kiedy można powtórzyć casting..
0 x
invi08
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 31 lip 2018, 15:23

Castingi do teleturniejów

Post autor: invi08 » 09 wrz 2018, 19:26

Ela5 pisze:Witam czy dzwonili już do kogos z zaproszeniem na nagranie Z KOŁA FORTUNY z castingu z 4.08
Mnie zaprosili
0 x
invi08
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 31 lip 2018, 15:23

Castingi do teleturniejów

Post autor: invi08 » 09 wrz 2018, 19:30

bartekszef1972 pisze:Witam. Czy jedzie ktoś na nagranie 13.09 na 12?
Ja mam tego dnia, kazali byc na 10:30
0 x
bartekszef1972
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 26 sie 2018, 8:54
x 2

Castingi do teleturniejów

Post autor: bartekszef1972 » 09 wrz 2018, 19:40

A kiedy miałaś/eś casting?
0 x
Ona34
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 09 wrz 2018, 22:28

Castingi do teleturniejów

Post autor: Ona34 » 09 wrz 2018, 22:38

Zielek39 pisze:Hejka. Dostałem formularz castingowy i pytanie brzmi: Jak go uzupełnić i wysłać tzn wydrukować i wysłać pocztą czy uzupełnmić w wordzie i wysłać mailem? chodzi o podpis . Pozdrawiam
Kiedy wysłałeś zgłoszenie i co w nim zawarłeś?
0 x
invi08
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 31 lip 2018, 15:23

Castingi do teleturniejów

Post autor: invi08 » 11 wrz 2018, 6:42

bartekszef1972 pisze:A kiedy miałaś/eś casting?
04.08 o 16:00
0 x
Brzozia
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 20 sie 2018, 14:49

Castingi do teleturniejów

Post autor: Brzozia » 15 wrz 2018, 0:08

Czy ktoś z castingu z 25.08 dostał się na nagranie?
0 x
bartekszef1972
Użytkownik
Posty: 75
Rejestracja: 26 sie 2018, 8:54
x 2

Castingi do teleturniejów

Post autor: bartekszef1972 » 15 wrz 2018, 8:13

Brzozia pisze:Czy ktoś z castingu z 25.08 dostał się na nagranie?


Ja byłem 13.09 na nagraniu
0 x
Brzozia
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 20 sie 2018, 14:49

Castingi do teleturniejów

Post autor: Brzozia » 15 wrz 2018, 13:15

bartekszef1972 pisze:
Brzozia pisze:Czy ktoś z castingu z 25.08 dostał się na nagranie?


Ja byłem 13.09 na nagraniu
To super! Gratulacje! Kurcze to już chyba można się pożegnać z takim szczęściem. Szkoda, byłaby fajna przygoda:-)
0 x
ikajas
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 19 wrz 2018, 14:39

Re: Castingi do teleturniejów

Post autor: ikajas » 19 wrz 2018, 15:08

Wie ktoś może czy, a jeśli tak, to po jakim czasie można ponownie wziąć udział w KF?

Wysłane z mojego Letv X501 przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 41633
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38
x 2907
x 1236

Castingi do teleturniejów

Post autor: Trzeciak » 19 wrz 2018, 15:15

Z tego co wiem, to po roku. :)
0 x
Pozdrawiam, Trzeciak
ikajas
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 19 wrz 2018, 14:39

Re: Castingi do teleturniejów

Post autor: ikajas » 19 wrz 2018, 15:23

Dzięki, pewnie w praktyce i tak pierwszeństwo mają debiutanci ;-)

Wysłane z mojego Letv X501 przy użyciu Tapatalka
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Teleturnieje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości