[TVN] Ameryka Express

Dyskusje o programach z gatunku reality show.
kajtek900
Obserwator
Posty: 313
Rejestracja: 10 lut 2016, 9:44

[TVN] Ameryka Express

Postautor: kajtek900 » 10 paź 2018, 22:50

Oby tylko FL nie dostali immunitetu!!!
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 20715
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[TVN] Ameryka Express

Postautor: wiatriwoda » 10 paź 2018, 22:51

Zdecydowanie Ola i Dawid to moja ulubiona para. Ale reszta daje radę też, więc edycja bardzo udana.
Damianou18
Activist
Posty: 3437
Rejestracja: 13 mar 2016, 17:18
Lokalizacja: Szczecin

[TVN] Ameryka Express

Postautor: Damianou18 » 10 paź 2018, 22:59

Niestety Fity...
Asjata
Obserwator
Posty: 526
Rejestracja: 15 wrz 2016, 17:03

[TVN] Ameryka Express

Postautor: Asjata » 10 paź 2018, 22:59

Matko - Fity pierwsze, na plus to, że w przyszłych odcinkach będzie ich mało.
Czubówna4theWIN
annawoj1104
Junior
Posty: 955
Rejestracja: 10 maja 2018, 10:29

[TVN] Ameryka Express

Postautor: annawoj1104 » 10 paź 2018, 22:59

OMG oni niestety dalej bedą męczyć, dla mnie Fit to jedyna która mogłaby odpaść , reszty szkoda a ktoś poleci za tydzień
Ostatnio zmieniony 10 paź 2018, 23:00 przez annawoj1104, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 20715
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[TVN] Ameryka Express

Postautor: wiatriwoda » 10 paź 2018, 23:00

Ale odpadnie jakaś fajna para.
Asjata
Obserwator
Posty: 526
Rejestracja: 15 wrz 2016, 17:03

[TVN] Ameryka Express

Postautor: Asjata » 10 paź 2018, 23:00

Za tydzień -
[ Spoiler ]
Czubówna4theWIN
annawoj1104
Junior
Posty: 955
Rejestracja: 10 maja 2018, 10:29

[TVN] Ameryka Express

Postautor: annawoj1104 » 10 paź 2018, 23:01

Winko by jej dali nie beze :lol:
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 20715
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[TVN] Ameryka Express

Postautor: wiatriwoda » 11 paź 2018, 13:37

Mała wpadka z wczorajszego odcinka. Filip miał na szyi amulet już od początku setek dotyczących zadania :)

Obrazek

https://teleshow.wp.pl/wpadka-w-ameryka ... 927028865a
Awatar użytkownika
Tradycja
Junior
Posty: 871
Rejestracja: 31 mar 2016, 5:22

[TVN] Ameryka Express

Postautor: Tradycja » 13 paź 2018, 3:05

Ja mam odczucia jakby w tej edycji jakos wolnej sie towarzystwo wykruszalo, tyle odcinkow juz bylo a ledwie 2 pary odpadly.
Ciutke wiecej luzu dla posterunkowej Agnieszki i bedzie to najfajniejsza wyprawa z wszystkich Express.
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 35436
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

[TVN] Ameryka Express

Postautor: Trzeciak » 13 paź 2018, 11:58

W grze wciąż jest 6 par, bo przez jeden odcinek był duet, który został utworzony z połówek wyeliminowanych wcześniej par. ;)
Pozdrawiam, Trzeciak
Awatar użytkownika
CaptainMorgan
VIP Expert
Posty: 2508
Rejestracja: 17 lis 2013, 10:51

[TVN] Ameryka Express

Postautor: CaptainMorgan » 13 paź 2018, 12:13

W 1 edycji na 6 odcinku było również 6 par - wtedy pary odpadły w 2 i 4 odcinku, a kolejna dopiero w 8. W tej trzecia para odpadnie w 7 odcinku (chyba, że będzie jakiś twist).
liriel
Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 21 mar 2017, 23:17

[TVN] Ameryka Express

Postautor: liriel » 16 paź 2018, 23:36

ciesze sie bardzo, ze kolejny odcinek nieeliminacyjny, bo oprocz fit loversow, ktorzy maja immunitet, a ktorych nie lubie i chce by odpadli to kazdy cos wnosi do programu. i bedzie doslownie kazdej pary zal!
Asjata
Obserwator
Posty: 526
Rejestracja: 15 wrz 2016, 17:03

[TVN] Ameryka Express

Postautor: Asjata » 17 paź 2018, 21:34

To będzie mocno emocjonujący odcinek.

Jestem ciekaw jak sobie poradzą z figurką. Na razie nieco śmiechowo. Lara ma screentime - ciekawe.

I teaser przedwypadkowy.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2018, 21:40 przez Asjata, łącznie zmieniany 1 raz.
Czubówna4theWIN
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 20715
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[TVN] Ameryka Express

Postautor: wiatriwoda » 17 paź 2018, 21:40

liriel pisze:ciesze sie bardzo, ze kolejny odcinek nieeliminacyjny, bo oprocz fit loversow, ktorzy maja immunitet, a ktorych nie lubie i chce by odpadli to kazdy cos wnosi do programu. i bedzie doslownie kazdej pary zal!


Dziś ktoś odpadnie.


Wróć do „Reality show”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości