[TVN7] Big Brother

Dyskusje o programach z gatunku reality show.
Awatar użytkownika
Michał56
Junior
Posty: 861
Rejestracja: 12 sie 2017, 11:40
Lokalizacja: Warszawa

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Michał56 » 18 cze 2019, 11:58

bustram pisze:
18 cze 2019, 11:37
Zarobili na tej szopce 62 mln zł (nie licząc wpływów z playera) a zwycięzcy dali tylko 100 tys. zł + auto od sponsora. Finalistów wypuścili bez obiadu i na wszystkim oszczędzali.
TVN krzyczał, że patostreamy w jutubach to zło! Złe wartości, nie powinny istnieć bo demoralizują młodzież.
Też TVN: big brother to sukces TVN!
Patrząc na to jak żenujący był ten program chyba nie trudno stwierdzić, że był na podobnym poziomie do tych pato-strimów.
^-^
Kati33
Junior
Posty: 1137
Rejestracja: 23 mar 2019, 10:32

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Kati33 » 18 cze 2019, 12:09

Produkcja miala tez duze koszty. Taka Wozniak Starak to sie chyba ceni ;) Nie wspomne , ze WB byl w kilku osobach :P i ta cala reszta tez kase wziela- Pogodynek, Chajzer, Ohme itd.
bustram
Activist
Posty: 4058
Rejestracja: 17 kwie 2008, 20:04

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: bustram » 18 cze 2019, 12:23

Chajzer podobno brał 500 zł za noc, Ohme też. Coś ty, ci wszyscy laptopowi, psychologowie itp. to są groszowe sprawy. Uczestnicy też grosze. Jędrzejak też za grosze robił, jedyną która mogła wziąć więcej była Woźniakowa ale trzeba jasno podkreślić, że niezasłużenie. Namiot, wynajem domu ? Spokojnie się mieści w kwocie. Obsługa techniczna i pensje dla nich ? Spokojnie się mieszczą w tej kwocie. Ktoś zarobił kilkadziesiąt baniek na czysto a główni bohaterowie wyszli goli i weseli. Hańba! Uważam, że finaliści powinni dostać nagrody, bo aż żal było na nich patrzeć jak wychodzą z pustymi rękami.
Jordi
VIP Expert
Posty: 13627
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:03

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Jordi » 18 cze 2019, 12:34

Aga SBWS za 14 Aren na bank dostała łącznie więcej niż Madzia za zwycięstwo ;)
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 16877
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Karol » 18 cze 2019, 13:16

Przypominam o wpływach z subskrypcji w Player 🙂 Nie są znane, ale też zapewne nie były małe 🙂

A tu kolejne fotki z finału:
bustram
Activist
Posty: 4058
Rejestracja: 17 kwie 2008, 20:04

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: bustram » 18 cze 2019, 13:18

Igor pierdzący bryluje na salonach razem z Angeliką. Jak widać nie przeszkadza jej to wcale :)
akpa20190617_sztos_en_3173.jpg
Awatar użytkownika
Manieq
VIP Expert
Posty: 2482
Rejestracja: 29 kwie 2016, 20:18

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Manieq » 18 cze 2019, 13:40

Michał56 pisze:
18 cze 2019, 11:58
bustram pisze:
18 cze 2019, 11:37
Zarobili na tej szopce 62 mln zł (nie licząc wpływów z playera) a zwycięzcy dali tylko 100 tys. zł + auto od sponsora. Finalistów wypuścili bez obiadu i na wszystkim oszczędzali.
TVN krzyczał, że patostreamy w jutubach to zło! Złe wartości, nie powinny istnieć bo demoralizują młodzież.
Też TVN: big brother to sukces TVN!
Patrząc na to jak żenujący był ten program chyba nie trudno stwierdzić, że był na podobnym poziomie do tych pato-strimów.
Patostreamy i BB to mimo wszystko inne światy. W patostreamach mamy do czynienia głównie ze złymi zachowaniami i piciem alkoholu do oporu (chyba, że jest inaczej to udowodnij). W BB z kolei też to występuje, ale nie jest głównym elementem całego przedsięwzięcia.
POZDRAWIAM | MANIEQ
Jeśli zależy na zdrowiu Twoim lub Twoich bliskich, #ZostańWDomu :)
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 31587
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: wiatriwoda » 18 cze 2019, 13:48

Agnieszka potwierdza, że wraca jesienią, a dyrekcja ponoć zadowolona bardzo, więc kto wie czy w ogóle jakieś zmiany personalne będą.

Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 16877
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Karol » 18 cze 2019, 15:19

@bustram zdjęcie z Golfem IV w tle to raczej nie brylowanie. Po prostu fotka.
Awatar użytkownika
Abbott
Poster
Posty: 1848
Rejestracja: 18 sie 2018, 15:42

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Abbott » 18 cze 2019, 16:37

Jedziemy? :)

Awatar użytkownika
Medyk24
VIP Expert
Posty: 10651
Rejestracja: 31 lip 2011, 11:37

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Medyk24 » 18 cze 2019, 16:41

Taką imprezę to powinni pokazać w niedzielę :afro: , a nie zlepek najciekawszych momentów jaki zapewne nas czeka...
"W czasach powszechnego fałszu mówienie prawdy jest aktem rewolucyjnym"

POZDRAWIAM, Medyk24
annawoj1104
VIP Expert
Posty: 3466
Rejestracja: 10 maja 2018, 10:29

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: annawoj1104 » 18 cze 2019, 16:44

A co tam moze być ciekawe zjada sie pato i beda chlac :lol:
Awatar użytkownika
Medyk24
VIP Expert
Posty: 10651
Rejestracja: 31 lip 2011, 11:37

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Medyk24 » 18 cze 2019, 16:46

Jeżeli zaangażowałaby się w to także produkcja to mógłby być ciekawy piknik.
"W czasach powszechnego fałszu mówienie prawdy jest aktem rewolucyjnym"

POZDRAWIAM, Medyk24
Awatar użytkownika
Abbott
Poster
Posty: 1848
Rejestracja: 18 sie 2018, 15:42

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Abbott » 18 cze 2019, 16:47

No proszę jakie towarzystwo:

Obrazek
annawoj1104
VIP Expert
Posty: 3466
Rejestracja: 10 maja 2018, 10:29

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: annawoj1104 » 18 cze 2019, 16:51

A co produkcja ma do prywatnej imprezy?
No ale niech pisze do produkcji moze da im czas antenowy :lol:

Bidny Oluś musi sie "maczyć" w imię miłosć :P
Moze w zamian zabierze Madzie do swocih przyjaciół na "sztecha party"

Serio żałuję ze nie wygrał Bartek ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reality show”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości