[TVN/TVN7] Big Brother

Dyskusje o programach z gatunku reality show.
annawoj1104
Activist
Posty: 3336
Rejestracja: 10 maja 2018, 10:29

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: annawoj1104 » 09 gru 2019, 14:54

A dla mnie to co najmniej dziwne że ktoś wiec co robia po Arenie kogo obgaduja etc..Śledzi ich czy o co chodzi? Na Instagramach uczestników nic takiego nie było wrzucane , jedynie wspólne foty-więc ja wiem tyle...
Ostatnio zmieniony 09 gru 2019, 14:58 przez annawoj1104, łącznie zmieniany 1 raz.
balarion
Junior
Posty: 835
Rejestracja: 19 kwie 2017, 11:03

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: balarion » 09 gru 2019, 14:57

typeO pisze:
09 gru 2019, 14:50
Wszyscy niby jadą po Kamilu, a jak tu wejdą, to będą się łasić do niego, bo to popłaca medialnie.
jesli tak bedzie, to tylko potwierdzi przekonanie jacy to falszywi ludzie.
Z drugiej strony, ja osobiscie mysle, ze tak bardzo Kamila nienawidza, ze nie wytrzymaja.

@annawoj1104 oni sa juz tak spaleni publicznie, ze jedyne gdzie moga nienawisc Kamilowi pokazywac, to w swoim gronie. Na szczescie, Stryjek ma kreta, stad wiemy co tam sie dzialo ;)

Slyszycie wafle, Karolina mówi, że na Zewnątrz widzi się więcej
Dominika19
Użytkownik
Posty: 129
Rejestracja: 27 mar 2019, 15:33

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Dominika19 » 09 gru 2019, 15:00

To nie jest mój finał marzeń. , ale najbardziej żenującą postacią w nim jest Martyna. Prześlizgnęła przez program niczym Oleh z poprzedniej edycji, ale tamten i tak przy niej to uroczy i kreatywny chłopak.Teraz próbują jakoś nadać jej wyrazistości- porównania do Madzi Wójcik, zaaranżowanie sytuacji z obcięciem włosów, ale niestety ta kobieta jest do bólu nijaka.
oitnb61
Poster
Posty: 1874
Rejestracja: 03 kwie 2019, 16:14

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: oitnb61 » 09 gru 2019, 15:03

Tak stryjek ma kreta😅 gość jedynie pisze z uczestnikami i taki jego fejm. Dwa tygodnie temu pisał, że Madzia DZIS wchodzi na 99 procent. Weszła, ale dwa tygodnie później.
Pisał też wczoraj, że ma być jakaś zła bomba dziś dla Kamila 😂😂ojej, gdzie ta bomba?
Awatar użytkownika
semperadastra
Obserwator
Posty: 526
Rejestracja: 17 wrz 2019, 17:22

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: semperadastra » 09 gru 2019, 15:04

Może być z produkcji jako taki typ łącznika miedzy produkcją, a widownią, internautami itd. Sieje aferkę zanim jeszcze faktycznie dana akcja się wydarzy. Pewnie byli uczestnicy dostali takie polecenie od produkcji żeby Kamila trochę prowokować, wkurzać itd. Ziarno niezgody zasiane, internety huczą - o to chodzi... ;)

Czy go nienawidzą i nie wytrzymają ??? Przeciez to raczej ogarnieci, dojrzali ludzie. Nienawiść jest silnym uczuciem, raczej ciężko jest coś takiego w ogóle odczuwać, tym bardziej że to tylko program. Trochę go może poprowokują, drama jakaś mniejsza/większa będzie, w necie sobie popiszą i się skończy program... :)
ODI PROFANUM VULGUS ET ARCEO

BB FAVES: WIKTOR & KAMIL

CITIUS ALTIUS FORTIUS
grzegorz.kra
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 05 maja 2019, 13:21

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: grzegorz.kra » 09 gru 2019, 15:08

Tydzień wspomnień więc pewnie codziennie ktoś (1-2os) z byłych uczestników będzie ich gościem, zaczynając od tych co wypadli najwcześniej.
kuba26
Użytkownik
Posty: 211
Rejestracja: 27 mar 2019, 19:36

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: kuba26 » 09 gru 2019, 15:09

Czy Karolina już wyszła? Bo zaraz cos zwrócę z tego wzajemnego słodzenia Karoliny i Kamila
krista
Junior
Posty: 986
Rejestracja: 02 kwie 2019, 12:02

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: krista » 09 gru 2019, 15:10

Obstawiam że nie będą ryzykowali spin bo internauci ich zmiażdżą:)z tego co widać i słychać kolorowo po wyjściu nie mają. Kolejna prowokacja to dodatkowy cios dla nich, czy zaryzykują, wątpię. Między sobą mogą się nakręcać, tak jak to robili w programie...teraz mają wiedzę jak to zostało odebrane na zewnątrz. Czy odważą się? Chętnie zobaczę jak pogrążają się, byłoby co oglądać :lol:
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 16318
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Karol » 09 gru 2019, 15:12

Kto powinien wygrać program "Big Brother"?

Kamil 29%
Martyna 29%
Wiktor 41%

Głosujcie: viewtopic.php?f=100&t=12153

---
Jordi pisze:
08 gru 2019, 21:03
Za tydzień widzę Gabi w bikini zapraszającą na Bali 🥰
Zapomnij. 😉 Nie poprowadzi tego programu. 😭
oitnb61
Poster
Posty: 1874
Rejestracja: 03 kwie 2019, 16:14

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: oitnb61 » 09 gru 2019, 15:17

Na Ani profilu byli mieszkańcy łączą się z fanami BB na kamerkach 😄
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 16318
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: Karol » 09 gru 2019, 15:20

Screenshot_20191209_151945_com.instagram.android.jpg
Awatar użytkownika
semperadastra
Obserwator
Posty: 526
Rejestracja: 17 wrz 2019, 17:22

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: semperadastra » 09 gru 2019, 15:24

Dominika19 pisze:
09 gru 2019, 15:00
To nie jest mój finał marzeń. , ale najbardziej żenującą postacią w nim jest Martyna. Prześlizgnęła przez program niczym Oleh z poprzedniej edycji, ale tamten i tak przy niej to uroczy i kreatywny chłopak.Teraz próbują jakoś nadać jej wyrazistości- porównania do Madzi Wójcik, zaaranżowanie sytuacji z obcięciem włosów, ale niestety ta kobieta jest do bólu nijaka.
Dokładnie, teraz nawet widać na streamie jak Karolina zjada Martynkę. Mało tego, juz nawet taka Sandra ją miażdzyła. Serio liczę, że ta dziewczynka zaliczy bolesny upadek z dużej wysokości, bo nie może być przyzwolenia na takie coś. Z jednej strony jakby wygrała, to byłby absurd roku, z drugiej strony - jeśli weszłaby do światka show-businessu o czym marzy ( :lol: :lol: :lol: ), to ten światek już zweryfikowałby ją odpowiednio... :twisted: :twisted: :twisted:
ODI PROFANUM VULGUS ET ARCEO

BB FAVES: WIKTOR & KAMIL

CITIUS ALTIUS FORTIUS
balarion
Junior
Posty: 835
Rejestracja: 19 kwie 2017, 11:03

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: balarion » 09 gru 2019, 15:32

krista pisze:
09 gru 2019, 15:10
Obstawiam że nie będą ryzykowali spin bo internauci ich zmiażdżą:)z tego co widać i słychać kolorowo po wyjściu nie mają. Kolejna prowokacja to dodatkowy cios dla nich, czy zaryzykują, wątpię. Między sobą mogą się nakręcać, tak jak to robili w programie...teraz mają wiedzę jak to zostało odebrane na zewnątrz. Czy odważą się? Chętnie zobaczę jak pogrążają się, byłoby co oglądać :lol:
bardzo madrze napisane. Jednak ja nie wierze w ich "myslenie" i wydaje mi sie, ze stac ich na wszystko. To sa ludzie bez zasad.
kuba26
Użytkownik
Posty: 211
Rejestracja: 27 mar 2019, 19:36

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: kuba26 » 09 gru 2019, 15:33

Fajnie. Teraz na live Babi zaprzecza o molestowaniu a jak gadała o tym z Kamilem i Madzią to mówiła zupełnie inaczej...
annawoj1104
Activist
Posty: 3336
Rejestracja: 10 maja 2018, 10:29

[TVN/TVN7] Big Brother

Post autor: annawoj1104 » 09 gru 2019, 15:34

A czyja to wina ze w finale jest taka Martyna a nie ma Sary Gośki czy Karoliny własnie? No czyja -widzowie tak wybrali. Martyna była chyba 3 nominowana.
To i tak dziękowac produkcji ze moze powód absurdalny ale wyrzucili w czas tą Olkę-bo to kolejna nijaka panna obok Martynki i Malwinki, i tez byśmy musieli sie dłuzej z nia męczyć....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reality show”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości