[TVN7] Big Brother

Dyskusje o programach z gatunku reality show.
Awatar użytkownika
Abbott
Poster
Posty: 2276
Rejestracja: 18 sie 2018, 15:42
x 264
x 1196

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Abbott »

Widząc te wszystkie zapowiedzi stwierdzam, że nowy Big Brother nie będzie skierowany do tego pokolenia sprzed 18 lat. Będziemy mieli płytki reality show, który spadnie po jednym sezonie. Wątpię też w to, że pokolenie smartfonów i Internetu będzie oglądało ten program w telewizji linearnej.
Otwarcie będzie pewnie duże, bo balonik nieźle jest pompowany, ale potem...
#STOP BZDUROM
Awatar użytkownika
CaptainMorgan
VIP Expert
Posty: 3362
Rejestracja: 17 lis 2013, 10:51
x 14
x 168

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: CaptainMorgan »

Po relacjach kilku dziennikarzy można dowiedzieć się co się dziś działo - grupa dziennikarzy została bowiem wpuszczona na kilka godzin do domu :)
kamilefverlund
Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 25 sty 2019, 19:43
x 73
x 47

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kamilefverlund »

czy ktos wie moze czy start w niedziele bedzie na playerze?
Awatar użytkownika
Saba397
Obserwator
Posty: 455
Rejestracja: 30 sty 2019, 19:33
x 30
x 122

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Saba397 »

kamilefverlund pisze: 12 mar 2019, 18:31 czy ktos wie moze czy start w niedziele bedzie na playerze?
No jak na taką promocję Big Brothera to na pewno będzie transmisja na player.
Ciekawe ile sobie zażyczą kasy za LIVE 16h codziennie.
Awatar użytkownika
Dejmian
VIP Expert
Posty: 2164
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:03
x 959
x 374

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dejmian »

Jeszcze wracając do materiału o domu w "ddtvn", to Bartek powiedział, że ogród liczy 600m2 - czyżby oni nie zamierzali odciąć ogrodu od świata zewnętrznego?! Uczestnicy będą sobie wszędzie hasać? :O
11 lat na forum! :)
Awatar użytkownika
Spiderman0409
Poster
Posty: 1933
Rejestracja: 07 mar 2019, 19:01
x 929
x 468

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Spiderman0409 »

CaptainMorgan pisze: 12 mar 2019, 18:22 Po relacjach kilku dziennikarzy można dowiedzieć się co się dziś działo - grupa dziennikarzy została bowiem wpuszczona na kilka godzin do domu :)
Kogo? jakieś linki ?
Awatar użytkownika
Saba397
Obserwator
Posty: 455
Rejestracja: 30 sty 2019, 19:33
x 30
x 122

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Saba397 »

66kamer mieli zamontować to pewnie połowa będzie w ogrodzie xD
MB89
Obserwator
Posty: 318
Rejestracja: 30 gru 2017, 22:29
x 226
x 143

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MB89 »

Na instagramie zauważyłem akcje że na 24 godziny do domu Wielkiego Brata mają wejść influencerzy czyli osoby znane z neta i zdać relację z tego pobytu.
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 32277
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46
x 81
x 2226

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wiatriwoda »

Bardzo ciekawy pomysł na promocję :)
Awatar użytkownika
Dejmian
VIP Expert
Posty: 2164
Rejestracja: 01 sie 2009, 16:03
x 959
x 374

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dejmian »

Gdzie to można przeczytać? Na oficjalnym insta nic nie ma.
11 lat na forum! :)
MB89
Obserwator
Posty: 318
Rejestracja: 30 gru 2017, 22:29
x 226
x 143

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MB89 »

Na oficjalnym profilu musisz wejść na zdjęcia z oznaczeniem i te osoby podają informacje że wchodzą na 24 godziny.
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 32277
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46
x 81
x 2226

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wiatriwoda »

Czarek Czaruje wchodził do domu na 24H :)

Awatar użytkownika
Medyk24
VIP Expert
Posty: 10883
Rejestracja: 31 lip 2011, 11:37
x 490
x 1239

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Medyk24 »

MB89 pisze: 12 mar 2019, 19:28 Na instagramie zauważyłem akcje że na 24 godziny do domu Wielkiego Brata mają wejść influencerzy czyli osoby znane z neta i zdać relację z tego pobytu.
No i rozumiem, że na tym kariera pani Kisio czy Rafalali w programie się skończy. :P
POZDRAWIAM > Medyk24
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 32277
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46
x 81
x 2226

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wiatriwoda »

Fitloversi też wchodzą :)

Awatar użytkownika
Spiderman0409
Poster
Posty: 1933
Rejestracja: 07 mar 2019, 19:01
x 929
x 468

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Spiderman0409 »

https://www.instagram.com/bigbrother.tvn7/tagged/ + FitLovers, Ania Szlęzak, i wiele innych mniej mi znanych youtuberów, wchodzi na 24h do domu. Czyli za kilka dni będzie wysyp filmików na youtubie :D :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reality show”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości