[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Dyskusje o programach z gatunku reality show.
Arturess
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 12 lut 2019, 12:16

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Arturess » 31 sie 2019, 17:14

Jest jakiś inny sposób na pobranie aplikacji w inny sposób? Niestety jestem w UK, więc przez sklep Play nie pobiore...Mógłby ktoś wrzucić apke np na apkmirror czy tym podobna stronkę?
[email protected]
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 27 sie 2019, 9:19

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: [email protected] » 31 sie 2019, 17:18

Nie mogą wrzucić do tego typu programu typowego "Kowalskiego" o około 40. Istotą programu jest wzniecanie, podniecanie i zachęcanie. Co działa najlepiej? Oczywiście młode, idealne ciała. To oni wzbudzają ogień :)
Awatar użytkownika
Manieq
VIP Expert
Posty: 2235
Rejestracja: 29 kwie 2016, 20:18

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Manieq » 31 sie 2019, 17:26

Nie chodzi tu o przeciętnego Kowalskiego po 40, ale o wymuskanych "mieszczuchów" (zazwyczaj nie używam takich określeń, ale inaczej się nie da tego opisać) mających jakieś osiągnięcia i kontakt z show biznesem. Przeciętni ludzie też chodzą na siłownię i budują swoją sylwetkę.
POZDRAWIAM | MANIEQ
DaMiAn1998
Junior
Posty: 1093
Rejestracja: 22 mar 2017, 22:09

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: DaMiAn1998 » 31 sie 2019, 17:29

W sumie to troszkę dziwne, bo target Polsatu jest zupełnie inny. Jakoś sobie nie mogę wyobrazić osoby, która cały dzień ogląda paradokumenty, a póżniej LI.
[email protected]
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 27 sie 2019, 9:19

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: [email protected] » 31 sie 2019, 17:36

A właśnie zastanówmy się co pociąga (oprócz wizerunku i fizyczności) innych ludzi? Pieniądze i sława. Lubią oglądać takich ludzi, a do tego scenariusz emanujący w skandale i dramaty i et voila! Ludzie to niestety łykają.
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 41946
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Trzeciak » 31 sie 2019, 23:56

@[email protected] - przykład "Wyspy przetrwania" sprzed dwóch lat, czy "Celebrity Splash!" sprzed czterech doskonale pokazał, że niekoniecznie się to ogląda. ;)
Pozdrawiam, Trzeciak
Jordi
VIP Expert
Posty: 13105
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:03

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Jordi » 01 wrz 2019, 11:30

DaMiAn1998 pisze:
31 sie 2019, 17:29
W sumie to troszkę dziwne, bo target Polsatu jest zupełnie inny. Jakoś sobie nie mogę wyobrazić osoby, która cały dzień ogląda paradokumenty, a póżniej LI.
Dokładnie o to chodzi. I Nina WP, czy teraz LI chce zdobyć target młodych (do 40) z większych miast, gdzie Polsat w większości uważany jest za przaśność.

I jak WP klaty i piękne dziewczyny nie pomogły, to ciężko wierzyć, że z LI się uda. Chyba, że wymyślą dramy, które nie będą walić sztucznością i uczestnicy mają jakiś talent aktorski. Znając inne programy Polsatu to ciężko, żeby się udało :P
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 30754
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: wiatriwoda » 01 wrz 2019, 12:09

Program będzie mieć też swojego Ukraińca, kucharza, nie właściciela firmy budowlanej :lol:

Patrekur
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: 10 sie 2019, 20:00

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Patrekur » 02 wrz 2019, 1:25

Kolejni uczestnicy:

Ta dziewczyna brała udział w "Apetycie na miłość".
Po za tym, Marcin był w "Take me out". ;)
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2019, 12:04 przez Patrekur, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Manieq
VIP Expert
Posty: 2235
Rejestracja: 29 kwie 2016, 20:18

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Manieq » 02 wrz 2019, 7:39

"Apetyt na miłość", "Take me out"... Czyli wszystko jasne. ;)
POZDRAWIAM | MANIEQ
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 41946
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Trzeciak » 02 wrz 2019, 7:42

Heh, czułem, że ktoś z "Umów się ze mną" się pojawi. Nawet show Gumulca przystaje do tego widowiska. ;D
Pozdrawiam, Trzeciak
Jordi
VIP Expert
Posty: 13105
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:03

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Jordi » 02 wrz 2019, 8:25

Bartek też był w którymś programie randkowym, TLC lub Style, tylko nie pamiętam który...
Awatar użytkownika
Medyk24
VIP Expert
Posty: 10373
Rejestracja: 31 lip 2011, 11:37

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Medyk24 » 02 wrz 2019, 9:45

To było do przewidzenia, że znowu zadziała kółko wzajemnej adoracji i zwykłemu wysportowanemu śmiertelnikowi bez znajomości będzie trudno się dostać do programu.
POZDRAWIAM, Medyk24
Awatar użytkownika
[email protected]
VIP Expert
Posty: 2287
Rejestracja: 14 cze 2012, 21:58
Kontakt:

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: [email protected] » 02 wrz 2019, 10:29

Jakie to wszystko przewidywalne. Nina nieźle zaklinała rzeczywistość na ramówce :lol: Już sama emisja w Eska TV wskazuje , że szykuje się program w stylu "Ex na plaży". Nic więcej.
Eduardo
Obserwator
Posty: 290
Rejestracja: 01 sie 2017, 15:45

[POLSAT] Love Island - Wyspa Miłości

Post autor: Eduardo » 02 wrz 2019, 11:00

Ten program to będzie jeden wielki niewypał i skończy się na jednym sezonie. Jak widać Nina nie uczy się na błędach. Kto będzie chciał oglądać tych sztucznych ludzi. Format miałby szanse się udać, gdyby byli tam zwyczajni ludzie, ale oczywiście po co. Ok też rozumiem zamysł że mają być piękne i wysportowane osoby. Ale czy muszą to być ludzie którzy startowali już w masie programów. Kto mi wmówi że oni szukają miłości. Przecież to normalne że oni tam idą po zabawę i nikt poważnie nie myśli o związku. Ktoś kogoś zaliczy i po zabawie. Podejrzewam że to będzie mega sztuczne. Obejrzę pierwszy odcinek z ciekawości, ale sukcesu nie wróżę.
Skończy się jak z WP czy tym randkowym programem co też mieszkali w jakies wili.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reality show”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: berdi, Google Adsense [Bot], martuska, sweetwhisky007, typeO i 55 gości