[TVN] Agent-Gwiazdy

Dyskusje o programach z gatunku reality show.
Awatar użytkownika
kromkachleba
Obserwator
Posty: 389
Rejestracja: 22 lut 2017, 0:34

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: kromkachleba » 04 kwie 2017, 19:56

Sacrebleu pisze:
vissi pisze:
Sacrebleu pisze: Napisala, ze wyjatkowo zaluje tym razem... Ciezko powiedziec z kim z wymienionej trojki miala najlepsze relacje, Z kazdym z wymienionej trojki miala dosyc bliskie....
Mogła tym razem dla zmyły :-X nie dać fotki tej osoby
Jak żałuje -to może chodzić o 3 osoby-Kędziora ale i Edytą (są na focie) i Marka( nie ma na focie), Kret i Daria na 100% nie :lol:
Edyte musiala lubic, skoro dala jej jokera, chyba ze po odpadnieciu za to ja znienawidzila ;P Nigdy nie wspominala ofgicjalnie o Odecie, ale ta scena z 'prankami' telefonicznymi sugerowalaby, ze jakies tam relacje sie wytworzyly. Kiedys tez w ktoryms odcinku ktos (chyba Asia) mowil, ze dzilelilaby sie informacjami z Rylikowa, ale istnieje ryzyko, ze ta przekazalaby je Odecie, a ta z kolei Kedziorowi i Alanowi, wiec sie dzielic nie bedzie ;) W kazdym razie na troje babka wrozyla ;)
Jeśli nie jest to podpucha to z osób, które sa na zdjęciu na pewno najbardziej polubiła Edytę.
vissi

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: vissi » 04 kwie 2017, 20:02

Wiatriwoda- ale chyba Kędziora też ;)
malamamba
Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 23 mar 2017, 11:54

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: malamamba » 04 kwie 2017, 20:10

Pewnie chodzi o to, że wyjątkowo żałuje, że ONA odpadła :afro:
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 30630
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: wiatriwoda » 04 kwie 2017, 20:34

Awatar użytkownika
giornalista
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 10 mar 2017, 21:36
Lokalizacja: Wrocław

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: giornalista » 04 kwie 2017, 20:36

Fajna jest dynamika tego forum, przy pierwszych odcinkach posty tylko wtorek/środa, ew. poniedziałek, a teraz nie było mnie na forum 3 dni i już milion stron do nadrobienia :) Ktoś wspominał o sytuacji, że osoba z najsłabszym testem ma szansę zawalczyć o nietykalność kosztem innej osoby. Mam nadzieję, że tak faktycznie będzie, brakuje mi tego z pierwszych polskich edycji.
- A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? -spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy? - Nic wielkiego -zapewnił go Puchatek. -Pamiętaj tylko, aby zginąć z mieczem w dłoni, inaczej nie dostaniesz się do Valhalli.
Awatar użytkownika
Rektor
VIP Expert
Posty: 4223
Rejestracja: 04 lut 2014, 23:02

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: Rektor » 04 kwie 2017, 20:44

Akurat to ewenement belgijskiej (tak jak sięgam pamięcią) w światowych edycjach, by druga osoba od końca odpadała. W polskiej edycji raczej tego nie będzie.
po31
Obserwator
Posty: 278
Rejestracja: 19 cze 2015, 15:23

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: po31 » 04 kwie 2017, 20:55

Ciekawe jak będzie spotkanie z Agentem. Bo 2 pytania i dobra odpowiedź oznacza spotkanie z Agentem ale jeśli komuś się uda to co Agent będzie zakamuflowany czy pod zasłoną czy jak ?
waldemarsson
Użytkownik
Posty: 70
Rejestracja: 17 lut 2017, 15:37

Re: RE: [TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: waldemarsson » 04 kwie 2017, 21:12

po31 pisze:Ciekawe jak będzie spotkanie z Agentem. Bo 2 pytania i dobra odpowiedź oznacza spotkanie z Agentem ale jeśli komuś się uda to co Agent będzie zakamuflowany czy pod zasłoną czy jak ?
Raczej nie będzie zakamuflowany, bo jaki by to miało sens.
Sacrebleu
Użytkownik
Posty: 77
Rejestracja: 06 maja 2016, 2:18

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: Sacrebleu » 04 kwie 2017, 21:14

po31 pisze:Ciekawe jak będzie spotkanie z Agentem. Bo 2 pytania i dobra odpowiedź oznacza spotkanie z Agentem ale jeśli komuś się uda to co Agent będzie zakamuflowany czy pod zasłoną czy jak ?
Z dodatkowych materialow na stronie agenta wynika, ze uczestnik nie dowie sie czy odpowiedzial poprawnie, czy nie. Bez wzgledu na to jak odpowie spotka kogos po tym jak winda dojedzie na pietro, albo bedzie to agent, albo zwykly uczestnik. Wiec agent nie bedzie przebrany, tylko nie bedzie wiadomo czy to on, czy nie
Awatar użytkownika
kromkachleba
Obserwator
Posty: 389
Rejestracja: 22 lut 2017, 0:34

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: kromkachleba » 04 kwie 2017, 21:18

[ Spoiler ]
odpadnie. Skomentował/a "<3" pd zdjęciem Rylik na insta.
despina
Użytkownik
Posty: 100
Rejestracja: 26 kwie 2016, 14:54

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: despina » 04 kwie 2017, 21:22

Moze bedzie tak, jak w edycji belgijskiej, ze beda dwa pokoje do wyboru i w jednym bedzie osoba, ktora klamie, a w drugim osoba, ktora mowi prawde i bedzie trzeba postawic dobrze przemyslane lytanie, aby dowiedziec sie, kto jest agentem.
przemyslv
Użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: 13 kwie 2016, 22:24

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: przemyslv » 04 kwie 2017, 21:27

po31 pisze:Ciekawe jak będzie spotkanie z Agentem. Bo 2 pytania i dobra odpowiedź oznacza spotkanie z Agentem ale jeśli komuś się uda to co Agent będzie zakamuflowany czy pod zasłoną czy jak ?

wydaje mi sie ze to bedzie tak, ze w przypadku udzielenia dwoch poprawnych odpowiedzi Kinga nie powie, czy odpowiedz jest poprawna czy nie, tylko uczestnik po prostu pojedzie windą. i ujrzy daną osobe. jesli bedzie pewien w 100% ze dobrze odpowiedzial to bedzie mial juz udzial w finale zapewniony a jesli nie bedzie pewien to sie bedzie zastanawial czy to agent czy normalny uczestnik
vissi

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: vissi » 04 kwie 2017, 21:34

Marek został skarbnikiem
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 30630
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: wiatriwoda » 04 kwie 2017, 21:35

Świetne zadanie i zagranie Darii:)
Sacrebleu
Użytkownik
Posty: 77
Rejestracja: 06 maja 2016, 2:18

[TVN] Agent-Gwiazdy

Post autor: Sacrebleu » 04 kwie 2017, 21:36

przemyslv pisze:
po31 pisze:Ciekawe jak będzie spotkanie z Agentem. Bo 2 pytania i dobra odpowiedź oznacza spotkanie z Agentem ale jeśli komuś się uda to co Agent będzie zakamuflowany czy pod zasłoną czy jak ?

wydaje mi sie ze to bedzie tak, ze w przypadku udzielenia dwoch poprawnych odpowiedzi Kinga nie powie, czy odpowiedz jest poprawna czy nie, tylko uczestnik po prostu pojedzie windą. i ujrzy daną osobe. jesli bedzie pewien w 100% ze dobrze odpowiedzial to bedzie mial juz udzial w finale zapewniony a jesli nie bedzie pewien to sie bedzie zastanawial czy to agent czy normalny uczestnik
Zaloze sie, ze zaden uczestnik nie bedzie mogl byc pewny, pewnie beda pytania typu: "ile poprawnych odpowiedzi na tescie udzielil Necik gdy odpadl z programu"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Reality show”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Barteg, bobaas, Jordi, kufel70, magdalienkaaa, nieistotne1, rafal_rambo, Tomasz_B i 44 gości