Stare loga były archaiczne (szczególnie Polsatu) i po prostu się przejadły. Paradoksalnie trudno jest zrobić tak ponadczasowy, prosty i uniwersalny logotyp jak np. TVN. Poza tym rebranding to też duże pole do promocji marki, „zmieniamy się dla Ciebie” itd., a rynek telkom i płatnej telewizji/streamingu jest już tak rozbudowany, że łatwiej się reklamować nowym logo niż jakąś rewolucyjną nową ofertą.
Samo ujednolicenie marek też wg mnie na (nomen omen) plus - telewizja pod jednym brandem Polsatu (aż się prosi o zmiany w Netii), telefonia i internet jako Plus. Te nazwy box, go do mnie na ten moment nie przemawiają, ale to kwestia przyzwyczajenia.
Poza tym, sama nazwa Cyfrowy Polsat w 2021 roku brzmi idiotycznie. 20 lat temu przydomek "cyfrowy" to był wypas, ale teraz?
Zresztą założę się że 90% klientów CP i tak mówi "mam Polsat".