Strona 1 z 30

[Super Polsat] Joker (2017-2018)

: 01 sie 2017, 10:54
autor: Poland
Jastrząb Post donosi o próbie reaktywacji jednego z hitowych programów prowadzonych przez Krzysztofa Ibisza: http://jastrzabpost.pl/newsy/polast-wsk ... 52030.html
Plotkuje się że może być to któryś z teleturniejów.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 10:56
autor: sebastiannn
Ja bym się ucieszył jakby był to "Kłamczuch"! :D
Choć "Gra w ciemno" czy "Awantura o kasę" też byłoby fajne, no ale "Kłamczuch" to jest coś wspaniałego. :D

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 10:58
autor: Poland
Mówi się że Polsat szuka swojej odpowiedzi na "Milionerów" więc chyba "Kłamczuch" teoretycznie nie wchodzi w grę. Naturalną odpowiedzią "Milionerów" była "Życiowa Szansa" ale wątpie by ją reaktywowali gdyż to był teleturniej licencjonowany.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 11:09
autor: kacper3100
Pewnie Życiowa szansa. Oby to były tylko plotki.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 11:11
autor: Trzeciak
sebastiannn pisze:Ja bym się ucieszył jakby był to "Kłamczuch"! :D
Choć "Gra w ciemno" czy "Awantura o kasę" też byłoby fajne, no ale "Kłamczuch" to jest coś wspaniałego. :D
W "Kłamczuchu" nic nadzwyczajnego nie było - taka siódma woda po "Familiadzie" i - co zresztą potwierdził czas - schyłek epoki teleturniejów z Ibiszem. Zdecydowany szczyt to jednak "Awantura o kasę", czyli teleturniej, który miał chyba najwięcej nieoczekiwanych zwrotów akcji.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 11:27
autor: Memorex_94
"Życiowa", "Awantura", innych programów nie widzę by chociaż podjęły walkę o widza. W sumie fajnie, że zaczyna się moda na reaktywacje, "AoK" myślę, że przy tym iż dalej jest modna wśród młodych widzów to miałaby szanse na dobrą oglądalność.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 12:14
autor: wiatriwoda
Fajnie by było, myślę, że może to być prawda :) Najprędzej Awantura, czekałbym na nią najbardziej, Ibisz ma wolne, więc możemy się czegoś spodziewać.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 12:25
autor: Poland
Tak swoją drogą po cichu liczę że to będzie nie jakiś teleturniej a... "Jak oni śpiewają". Nasuwa mi się tutaj kilka faktów a mianowicie zapowiedzi muzycznego show i teraz ta zapowiedź z Ibiszem. Dodatkowo zważywszy że teraz Katarzynę Cichopek wyrzucili z Nowej TV to droga do reakywacji JOŚia jest otwarta zwłaszcza że teraz mamy 25 lecie Polsatu.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 12:29
autor: N-O-R-O-N
Oby to była prawda z teleturniejem (chociaż news tabloidowy w sezonie ogórkowym, co też należy pamiętać), najlepiej "Awantura o kasę" by się widzom przydała. Niech wrócą czasy, w których zarówno TVP, TVN, jak i Polsat mieli w swoich ramówkach takie programy :)

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 12:32
autor: PPM
Jeśli zaglądali na forum to może jednak "Awantura o kasę"? :) Więcej się tutaj rozmawiało o tym teleturnieju niż o "Życiowej szansie".

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 12:37
autor: Poland
Jestem tylko ciekaw kto podjął by się nagrania tego teleturnieju - ATM Grupa czy jednak Tako Media gdzie jest Okił Khamidov, reżyser teleturnieji z Ibiszem.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 12:49
autor: Damianou18
Tylko jeśli miałby wrócić jakiś teleturniej od jesiennej ramówki, czyli od wrzesnia. To powinny być już ogłoszone zgłoszenia, a tutaj totalna cisza o tym. Jeśli miałby wrócić teleturniej z Ibiszem, to chyba najlepiej "Awantura o Kasę" :)

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 13:20
autor: Trzeciak
Poland pisze:Jestem tylko ciekaw kto podjął by się nagrania tego teleturnieju - ATM Grupa czy jednak Tako Media gdzie jest Okił Khamidov, reżyser teleturnieji z Ibiszem.
Jeśli "Awantura o kasę" miałaby wrócić, to oczywistym jest fakt produkcji przez ATM Grupę, bo to jest format tej firmy. :)

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 13:55
autor: Medyk24
Ibisz pewnie byłby zadowolony z reaktywacji każdego teleturnieju, w końcu w tym gatunku czuje się jak ryba w wodzie i ciężko było go oglądać w ostatnich latach w JoŚ'iu czy TzG gdzie miałem wrażenie, że nie do końca się odnajduje.

[POLSAT] Reaktywowany program Krzysztofa Ibisza

: 01 sie 2017, 14:03
autor: mati90
Było by genialnie gdyby wróciła Awantura.
Pamiętam jak oglądałem ten program w nocy fajna sprawa.