[TVN7] Big Brother (2019)

Archiwalne programy TVN.
Awatar użytkownika
PrzyczajonaSurykatka
Użytkownik
Posty: 238
Rejestracja: 26 paź 2019, 13:51
x 109
x 393

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: PrzyczajonaSurykatka »

Może nie pastwmy się już tak nad tą Ewą - wystarczy, że produkcja ją przeżuła i wypluła (najpierw wykorzystali do ocalenia Kamila przed odpadnięciem, a potem jeszcze zrobili z niej - przy współudziale samego Chajzera - rozchwianą emocjonalnie, bezwzględną femme fatale).
A ta farba w kolorze indygo sama w sobie jest całkiem ładna - Ewa powinna tylko najpierw zregenerować te zniszczone koloryzacją włosy, a dopiero potem brać się za ponowne farbowanie.
A co do brata Wiktora - naprawdę niczego sobie chłopaczek. Gdybym była te 10 lat młodsza... :DD 🙈

***

Jeszcze a propos kolegi @balarion i tego wyśmiewającego Ankę i jej chłopaka mema, który tu dziś wkleił:
Miarkuj się trochę, mopanku. Niby dlaczego sugerujesz, że Ania jest ze swoim facetem tylko dla kasy? Zazdrość przez ciebie przemawia, że gość wyrwał taką dziewczynę? Ania jest ładna i inteligentna, i gdyby chciała mięć faceta, który jest bogaty ORAZ super przystojny, to na pewno by takiego znalazła. Poza tym, ten jej Piotrek nie jest wcale taki najgorszy - może nie wygląda jak model z wybiegu, ale niewątpliwie nadrabia intelektem i charakterem. Zapomniałeś już, co powiedział całkiem niedawno twój idol Kamil? Liczy się nie wygląd zewnętrzny, a to co w głowie. Skoro już tak się nim zachwycasz, to przynajmniej czerp choć trochę, z tego co mówi - skoro już zdarzy mu się powiedzieć coś z sensem. No dobrze, to tyle z Pisma Świętego na dzisiaj - i tak pewnie okaże się, że to wołanie na puszczy, bo zdajesz się być niereformowalnym przypadkiem. ;)
"Never put in writing something you wouldn't say out loud."
Artemida
Użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 09 maja 2019, 17:16
x 151
x 60

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Artemida »

Karol pisze: 14 lis 2019, 16:21
[ Spoiler ]
Ewa wraca do social mediów 🙂 Już szamponetka poszła w ruch, ale niestety na jej niekorzyść. Przynajmniej w moim odczuciu...
To jest bardzo przygnębiające zdjęcie, Karol.
Mam nadzieję, że Ewka jest w lepszym stanie niż wygląda na zdjęciu i że mimo wielu nieprzychylnych komentarzy na jej temat będzie potrafiła zdystansować się do tematów wynikających z uczestnictwa w programie BB.
tinsel pisze: 14 lis 2019, 15:14 Każdy był w PZ i dostał instrukcje z kim może rozmawiać:
Ania - Mateusz i Malwina
Malwina - Ania i Martyna
Martyna - Wiktor i Malwina
Mateusz - Kamil i Ania
Kamil - Wiktor i Mateusz
Wiktor - Martyna i ktoś - nie słyszałam aby z kimś jeszcze gadał, więc nie wiem ;)

Malwina i Mateusz już chyba złamali zakaz
Kamil ?
Skoro przy Kamilu jest Wiktor, to chyba analogicznie :)
Każdy ma prawo do własnych przemyśleń i wyrażenia własnego zdania.
Zbytecznym jest przekonywanie innych do przejścia na tę drugą stronę, jeśli tego nie czują.
Gurson
Obserwator
Posty: 300
Rejestracja: 22 mar 2019, 15:28
x 30
x 92

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Gurson »

Ewa wygląda na tym zdjęciu co Karol wrzucił przerażająco. Jakby była na silnych lekach depresantów, widać smutek i przygnębienie, żal - może trochę żałuję swojej decyzji
bustram
Activist
Posty: 4344
Rejestracja: 17 kwie 2008, 20:04
x 84
x 1540

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bustram »

Wątpię, aby to była jej decyzja, zrobili jej wodę z mózgu podejrzewam. A przerażająco i depresyjnie ona wyglądała już wtedy gdy wchodziła do domu BB, pamiętam jak zastanawiałem się czemu biorą akurat takie dziewczyny. Już wtedy podejrzewałem, że TVN chce wykręcić z nimi jakieś chore akcje.
balarion
Junior
Posty: 835
Rejestracja: 19 kwie 2017, 11:03
x 421
x 568

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: balarion »

@PrzyczajonaSurykatka Takie mam zdanie i nic ci do tego. "Gosc wyrwal taka dziewczyne i zazdrosc"-:) nie przesadzajmy. Ciekawe co bys o mojej zonie powiedziala, skoro Anka dla ciebie jest atrakcyjna- chyba miss universe. Biorac pod uwage sam wyglad, jest calkowicie przecietna- w dzisiejszych czasach, kiedy mozna sie zrobic jak np Malwina- czyli prawie wszystko sztuczne- Anka jest zwyklakiem. Tylko kasy trzeba. Piotrek owszem glupi napewno nie jest- ale jak dla mnie to ten zwiazek jest dziwny. Idzie do BB Noca i cieszy sie, smieje- nic nie ma do "namiotu"- cos jest nie tak. Nawet Rafal w BB Noca powiedzial, ze najgorszy jest Slawina z tymi zboczonymi zagrywkami do kazdej, a Piotrus cicho. Anka to jest wyrachowana cwaniara. Kocha pieniadze, codziennie podkresla to w rozny sposob- ze np ma marcedesa (ale mi osiagniecie, sam kupilem w przeszlosci Audi a4-dwu letnie majac 22lata, sam zarabiajac- nawet nie przyszloby mi na mysl sie tym chwalic). Wysmiewa wrecz Martyne, ze zarabia grosze, mowi ze na fryzjera 4tys wydaje itd, itd- pieniadze to ona najbardziej na swiecie kocha. Piotrek je ma- on sie cieszy, ze ma mloda, "atrakcyjna"(ty ja tak nazwalas) dziewczyne i pochwali sie nia. A ona ma chlopaka, przy ktorym mozna wszystko i kasy pod dostatkiem. Z tym, ze to ona robi z nim co chce, nie odwrotnie- tak sadze po ogladaniu BB i wystepow Piotrka. Nie naleze do biednych- ale nawet przez mysl by mi nie przeszlo, zeby sie szczycic tym jak Anka- widocznie za plytka jest, zeby pojac, ze nie kasa najwazniejsza jest w zyciu, tylko zdrowie- bo np w wieku 32lat dostanie zawal i po czlowieku i tyle chwalenia sie z tych pieniedzy.
Tyle ode mnie. A, ze to moje zdanie ci sie nie podoba, to mam to gdzies ;)
Definicja reformowanego czlowieka wg ciebie- "musi myslec tak jak ja"
magdalienkaaa
Obserwator
Posty: 313
Rejestracja: 01 lis 2019, 16:21
x 84
x 102

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: magdalienkaaa »

Kati33 pisze: 14 lis 2019, 16:12 Ale ta Malwina dziecinna. Brat Wiktora nie jest wedlug mnie do niego podobny. Jest o wiele przystojniejszy. Wiktor ma niesymetryczna twarz. Jedynie fryzure ma w porzadku.
I dlatego mnie akurat Wiktor podoba się bardziej, Paweł jest po prostu słodkim chłopakiem, ciasteczkiem, a Wiktor ma w sobie coś takiego, co bardziej przyciąga, pewnie to też zależy od wieku, jest bardziej dojrzały i dlatego bardziej charakterystyczny. Dziewczyny w domu mówiły podobnie.
magdalienkaaa
Obserwator
Posty: 313
Rejestracja: 01 lis 2019, 16:21
x 84
x 102

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: magdalienkaaa »

annawoj1104 pisze: 14 lis 2019, 16:45
Kati33 pisze: 14 lis 2019, 16:12 Ale ta Malwina dziecinna. Brat Wiktora nie jest wedlug mnie do niego podobny. Jest o wiele przystojniejszy. Wiktor ma niesymetryczna twarz. Jedynie fryzure ma w porzadku.
Podobni sa, na niektórych fotach wyglada jak Wiktor, no Wiktor jest starszy i dla mnie to na plus.

https://www.instagram.com/pawelstadniczenko/
Głosy mają bardzo podobne i gesty, ruchy, mimikę. Widać, że bracia ;)
Dominika19
Użytkownik
Posty: 129
Rejestracja: 27 mar 2019, 15:33
x 611
x 224

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dominika19 »

Moim zdaniem sugerowanie,że Ania jest z Piotrem nie z miłości jest bezpodstawne. W sumie to tylko u niej jeśli chodzi o dziewczyny widać autentyczne uczucie do partnera. Anka nie jest tak ładna jak np. Malwina , ale za to inteligentna i ogarnięta. Na początku jej nie lubiłam, ale w porównaniu z bezbarwną i niezbyt inteligentną Martyną czy plotkarą Babi naprawdę zyskuje.
oitnb61
Poster
Posty: 1874
Rejestracja: 03 kwie 2019, 16:14
x 76
x 679

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: oitnb61 »

balarion pisze: 14 lis 2019, 18:00 @PrzyczajonaSurykatka Takie mam zdanie i nic ci do tego. "Gosc wyrwal taka dziewczyne i zazdrosc"-:) nie przesadzajmy. Ciekawe co bys o mojej zonie powiedziala, skoro Anka dla ciebie jest atrakcyjna- chyba miss universe. Biorac pod uwage sam wyglad, jest calkowicie przecietna- w dzisiejszych czasach, kiedy mozna sie zrobic jak np Malwina- czyli prawie wszystko sztuczne- Anka jest zwyklakiem. Tylko kasy trzeba. Piotrek owszem glupi napewno nie jest- ale jak dla mnie to ten zwiazek jest dziwny. Idzie do BB Noca i cieszy sie, smieje- nic nie ma do "namiotu"- cos jest nie tak. Nawet Rafal w BB Noca powiedzial, ze najgorszy jest Slawina z tymi zboczonymi zagrywkami do kazdej, a Piotrus cicho. Anka to jest wyrachowana cwaniara. Kocha pieniadze, codziennie podkresla to w rozny sposob- ze np ma marcedesa (ale mi osiagniecie, sam kupilem w przeszlosci Audi a4-dwu letnie majac 22lata, sam zarabiajac- nawet nie przyszloby mi na mysl sie tym chwalic). Wysmiewa wrecz Martyne, ze zarabia grosze, mowi ze na fryzjera 4tys wydaje itd, itd- pieniadze to ona najbardziej na swiecie kocha. Piotrek je ma- on sie cieszy, ze ma mloda, "atrakcyjna"(ty ja tak nazwalas) dziewczyne i pochwali sie nia. A ona ma chlopaka, przy ktorym mozna wszystko i kasy pod dostatkiem. Z tym, ze to ona robi z nim co chce, nie odwrotnie- tak sadze po ogladaniu BB i wystepow Piotrka. Nie naleze do biednych- ale nawet przez mysl by mi nie przeszlo, zeby sie szczycic tym jak Anka- widocznie za plytka jest, zeby pojac, ze nie kasa najwazniejsza jest w zyciu, tylko zdrowie- bo np w wieku 32lat dostanie zawal i po czlowieku i tyle chwalenia sie z tych pieniedzy.
Tyle ode mnie. A, ze to moje zdanie ci sie nie podoba, to mam to gdzies ;)
Definicja reformowanego czlowieka wg ciebie- "musi myslec tak jak ja"
Co proszę? Kiedy Ania wyśmiewała Martynę, że zarabia grosze? Nigdy tego nie zrobiła. Nie dopisuj jej słów, cech i bycia którego nie ma. To że Anię stać na coś więcej, to dzięki niej samej jak i jej faceta. Są tyle lat razem... Zazdrościć trochę czy o co chodzi, bo nie bardzo kumam i mam z tym lekki problem co do Twojej osoby.
Na fryzjera niech sobie nawet wydaje 10 tys złotych. Stać ją to ma.
Awatar użytkownika
Abbott
Activist
Posty: 2636
Rejestracja: 18 sie 2018, 15:42
x 380
x 1396

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Abbott »

magdalienkaaa pisze: 14 lis 2019, 18:51
annawoj1104 pisze: 14 lis 2019, 16:45
Kati33 pisze: 14 lis 2019, 16:12 Ale ta Malwina dziecinna. Brat Wiktora nie jest wedlug mnie do niego podobny. Jest o wiele przystojniejszy. Wiktor ma niesymetryczna twarz. Jedynie fryzure ma w porzadku.
Podobni sa, na niektórych fotach wyglada jak Wiktor, no Wiktor jest starszy i dla mnie to na plus.

https://www.instagram.com/pawelstadniczenko/
Głosy mają bardzo podobne i gesty, ruchy, mimikę. Widać, że bracia ;)
Wiktor ma przystojnego brata. Z Pawła niezłe ciacho😍
***** ***
Kati33
Junior
Posty: 1137
Rejestracja: 23 mar 2019, 10:32
x 558
x 545

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kati33 »

No juz tam przestancie mnie tyle cytować, bo sie speszę ;) Wiktora brat jest przystojniejszy i juz. ;) Chociaz dla mnie za mlody :P
Balarion- myslalam ze Malwina zrobila sobie tylko biust, co jeszcze zrobila??
magdalienkaaa
Obserwator
Posty: 313
Rejestracja: 01 lis 2019, 16:21
x 84
x 102

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: magdalienkaaa »

Abbott pisze: 14 lis 2019, 19:28
magdalienkaaa pisze: 14 lis 2019, 18:51
annawoj1104 pisze: 14 lis 2019, 16:45

Podobni sa, na niektórych fotach wyglada jak Wiktor, no Wiktor jest starszy i dla mnie to na plus.

https://www.instagram.com/pawelstadniczenko/
Głosy mają bardzo podobne i gesty, ruchy, mimikę. Widać, że bracia ;)
Wiktor ma przystojnego brata. Z Pawła niezłe ciacho😍
To prawda, ale dla mnie to dzieciak jeszcze, dlatego mnie podoba się bardziej Wiktor ;)
Jordi
VIP Expert
Posty: 14479
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:03
x 2169
x 2079

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Jordi »

Ep już widać, że zmontowany pod zrobienie z Kamila największej bidusi miesiąca ech...
Awatar użytkownika
pulkownik
VIP Mod
Posty: 12850
Rejestracja: 06 mar 2008, 20:39
x 1222
x 4421

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: pulkownik »

No ale prawdą jest że Ewka go koncertowo zrobiła w balona, za co dopadła ją instant karma z Natanem.
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 18103
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29
x 661
x 3411

[TVN/TVN7] Big Brother

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Karol »

Póki co pokazują to ze spotkania Natan-Ewa, czego nie wyemitowali wczoraj.

A Kamil fakt, zakładając, że jego uczucia do Ewy są prawdziwe jest w jakimś stopniu poszkodowany.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Programy TVN”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości