Strona 603 z 787

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 0:53
autor: Adrri
Obejrzałem raz jeszcze ostatni odcinek i nawiązując do wcześniejszych analiz uważam, że Karolina nie może być tym agentem. Oskarżenia grupy i sposób typowania w montażu jest mocno podobna adekwatna jak do Darii...Schowane typy Karoliny również o czymś mogą świadczyć. Wg mnie Karolina jest kreowana na agenta i daje 95% szans, że będzie w TOP3 i 80% szans, że wygra ten program (15% daje dla Ilony - 5% dla Michała)

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 10:02
autor: The Djoker
Moim zdaniem sytuacja wygląda tak.
Maja i Lucy typują złego agenta i wylecą teraz po kolei.Czyli w top6 beda: Ilona,Malina,Świr,
Michal,Tomek i Peja.
Potem daję do odpadnięcia Peje,ktory tez zle typuje. Potem Mikolajczak zle typuje.
Polfinal: Ilona,Malina,Piotrek,Tomek.
Piotrek od jakiegos czasu typuje dobrze co do osoby,ale utwierdzał swoj sojusz w innym typie i babki daly sie wydymac.
Wyciagal info od Mai a potem jej pieknie podziekowal. Przechytrzyl mocarza Peje i cwaniaczka Mikolajczaka.
Reasumujac Malina,Tomek,Piotrek typuja dobrze osobe jako jedyni. Ale po odpadnieciu Julki Malina zbliza sie do Agenta,dziela razem pokoj,pociesza ja,moze nawet maja sojusz.
Z drugiej strony Tomek od akcji z czarnym frajerem na tamie ciagle stara sie wykonywac zadania z Agentem. Piotrek jest izolowany przez Agenta najbardziej,wiec odpadnie w polfinale.
A wiec sytuacja jest prosta. Komu Agent wiecej
zdradzi ten wygra.
TOMEK VS. MALINA
Mysle ze Agent pomysli sobie niech wygra lepszy i nie bedzie jednemu z finalistow ulatwiac jak Odeta Darii.
Po odpadnieciu Peja i Michal oddaja puzzle Tomkowi,on zdobywa reszte i ta wazna informacje odpowiedz do testu na pytanie co nikt jeszcze nie odpowiedzial. Dzieki temu Tomek minimalnie pokonuje Maline.
W sumie odpadniecia babek jestem pewny bo juz to zostalo powiedziane ,finalu tez.
Jedyna watpliwosc to kolejnosc odpadania w trojce Piotr-Peja-cwaniaczek.
Dziekuje dobranoc nie jest to spojler tylko wynurzenia mojej chorej glowy.

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 10:59
autor: Adrri
Co do Twoich przypuszczeń to tak zapytam z ciekawości, nie uważasz że Ilona może też poprawnie typować agenta ? Ona jako jedyna była najbliżej machlojki Tomka. W zadaniu ze ścianą zataił czarny immunitet, przez co grupa straciła sporo pieniędzy. Ilona to zauważyła, patrzyła mu prosto w oczy i widziała ten "głupi uśmiech". Tomek prosił ją by z nikim nie dzieliła się tą informacją. Ilona "wiesz jak bardzo oszukałeś grupę?", wyglądała przy tym na prawdę na szczerze zaskoczoną i zdumioną. Chyba nie dało się tego aż tak perfekcyjnie zagrać? Wydaje mi się, że to mógł być "ten moment" w którym to Antek odkrył Huberta w zadaniu z lusterkiem oraz ten moment, gdy Jarek nakrył Odete kombinującą coś przy belkach. O dziwo też dość szybko to się wydarzyło (2-3 odcinek)..Dlatego sądzę, że Ilona akurat może poprawnie typować agenta i stawiam ją na równi z Karoliną, że mogą zajść do TOP3 razem z Tomkiem. Oczywiście moje rozważanie jest pod kątem agenta Tomka.

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 12:25
autor: ewcia
Tomek mówił w wywiadzie że bardzo przeżywał eliminacje i to że nie chciał odpaść w 1 odcinku. Wydaje mi się że mówił bardzo szczerze. Po za tym ostanio był gościem u Ani S. i tez opowiadał z nią jak to wszystko przeżywał. Karolina na live też mówiła do Jasia że od początku stawiała na jedną osobę i tez bardzo przeżywała eliminacje. Mówiła to z takim emocjomnalnym zaangażowaniem że naprawde trudno pomyśleć że kłamałą.Tomek też w innym wywiadzie mówił że za każdym razem obstawiał kogoś innego. Podobno jeden z uczestników mówił że osoba która okaże się być agentem będzie bardzo dużą niespodzianką. Piotr też nie jest agentem można już się domyśleć po live z Anią L.

Pisałem już, że nie cytujemy ostatniego posta w temacie! Jeśli będziesz powtarzać to zachowanie, wlepię Ci ostrzeżenie. Przy trzecim będzie ban tymczasowy. / Karol

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 13:42
autor: Sashenka
Adrri pisze: Wg mnie Karolina jest kreowana na agenta i daje 95% szans, że będzie w TOP3 i 80% szans, że wygra ten program (15% daje dla Ilony - 5% dla Michała)
Gdyby Karolina – przyjaciółka prowadzącej – wygrała ten program, byłby to straszny blamaż TVN-u i milion oskarżeń, że wszystko było ustawione… Już samo to, że jest w tym programie, jest niesmaczne, po pierwsze, ze względu na przyjaźń z Kingą, po drugie, nie jest żadną gwiazdą ani nawet celebrytką.

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 16:14
autor: Iga1
Wg mnie live
[ Spoiler ]

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 16:34
autor: ewcia
Mam wrażenie że niektórzy tutaj na siłę robią z Tomka agenta. Przecież on do tej pory nic nie zrobił takiego aby posadzić go o to aby tym agentem być. Jeśli jest tym agentem to bardzo słabym. Zresztą Odeta I Hubert też byli słabi. Wystarczy obejrzeć holenderską wersje Wie is de mol i tam zobaczyć działania agentów. Niebo a ziemia między naszymi agentami. Mam nadzieje że agentem będzie Peja bo przynajmniej będzie ogromne zaskoczenie. Nikt go nie typuje a ni z uczestników ani z widzów. Jeśli mamy sugerować sie wywiadami do Ania L to powiedziała że agent był czarujący zarówno dla facetów jak i kobiet. Zdobył zaufanie grupy. Ten opis pasuje do PEJI a nie tylko do Tomka.

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 16:47
autor: The Djoker
@Adrii Nie twierdzę,że Ilona nie byłaby dobra w tropieniu,poprostu w mojej chorej glowie jest agentem. Zresztą podobno TVN i Ilona liczą na dłuższą współpracę cokolwiek to znaczy. Mogli jej dać na zachete taka role. Może chodzi o promocje jej jako aktorki bo tylko te ranczo i ranczo.
Ciach juz byl w Majce.Zreszta on sie tak jara ta gra ze chyba by nie chcial byc agentem. No i sredni ten aktor. A Ilona nawet niezla. Krasko samym udzialem zrobi sobie propsy i zrobieniem finalu.
Mikolajczak za mlody,Peja nieobliczalny,a Piotr sportowiec na emeryturze.
Jake Vision robi nas jak chce.
Wystawiaja widzowi 2 modele agenta
Mikolajczak dla Januszy
Tomek dla nas ktorzy jaraja sie mocniej formatem.
A na tamie Tomek musial oszukac kto normalny by sie pochwalil. Niema w tym zachowania agenta.
A ona udawala ze ma zagwostke wiedzac ze ja oszuka mogla bez winy kazac nie brac woreczka uznajac zdanie za falszywe.
W sumie jestem tylko na 50 % pewny ze Ilona jest agentem ale drugie 50 nalezy do reszty zsumowanej.
Malina nie moze bo bedzie wjazd na tvn
Tomek wydaje mi sie ze jest graczem
Michal bez komentarza
Peja juz bylo
Piotr by mnie mega zaskoczyl tylko jako agent.
Jesli Tomek bede mega rozczarowany. Pozdro !

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 20:35
autor: swistaczek103
https://www.youtube.com/watch?v=fUt99wnbFN8

1 07 -1 08

nie musicie dziekowac , kiedyś już napisalem ze agentem jest Maja

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 21:08
autor: 3rd
Co w tym filmie takiego niezwykłego? Maja to sportowiec, zadaniowiec. Podejrzewam, że w tamtym momencie mogła być trochę zła na siebie, że to nie jej drużyna zarobiła dla grupy najwięcej. Moim zdaniem agentem jest Ilona, czego wynikiem była jej reakcja po odpadnięciu Julki. Bardzo szanuję wszystkie analizy @Adrriego i wiele wskazuje na to, że staną się one prawdą w finałowym odcinku, jednak w dalszym ciągu mam nadzieję, że TVN nie zaangażowałby do tej roli tak miałkiej, niecharyzmatycznej osoby. Zarówno po agenturze, a tym bardziej wygranej Kraśko, długo unosił się będzie smrodek - przyjaciółka prowadzącej, zacznijmy od tego, że w ogóle nie powinna znaleźć się w tym składzie.

P.S.: Zarówno w zeszłym, jak i w tym sezonie, pojawił się na forum "specjalista mowy ciała" - w jego mniemaniu rok temu agentem był Jarosław, w tym rolę tę przejęła Maja. Drogi Panie, proponuję zmienić profesję. :lol:

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 21:59
autor: ewcia
Jeśli czepiamy się szczegółów to Peja dał Tomkowi złą roślinę. Jakby Ilona była agentem to po pierwsze w odcinku gdzie były rowery i Benjamin uciekł wtedy to chyba zalezało jej by rowery dotarły pierwsze aby ci co wchodzili na góre przegrali. Teraz też znalazło 2 rośliny na które Peja nawet nie zwrócił uwagę co sam potwierdził na setce. Tak samo było w misteczku gdzie Tomek przesiadł się do Ilony, przecież jakby był agentem to by od Peji nie uciekł. Jak szukali facetów to Ilona naprowadziła grupę, Tomek też kazał Jasiowi zadzwonić i powiadomić w którym hotelu są panowie. Prawda jest taka że zarówno Ilona jak i Tomek ratowali skurę grupie chociaż będąc agentami powinni tego nie robić bo i tak by sie pozostali nie skapnęli .

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 22:16
autor: Rektor
Ani Skury nie ratowali :D ;)
Panie Świstaczku, jedna reakcja to nie cały dowód. Proszę o jakieś większe wnioski na przyszłość ;)
Obstaję przy tym, że paradoksalnie sceny ze spojlera mogły się wyczerpać, a te ujęcia z biegania to zmyła. Jeśli się mylę to niestety odpadną osoby, które niepostrzeżenie dodają kolorytu.

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 22:46
autor: Adrri
Może faktycznie ostatnio przesadziłem mocno z tymi ludźmi z tvnu...przyznaje, ale no trafiają się co jakiś czas takie abstrakcyjne, niczym nieudowodnione posty wskazujące na to "jak bardzo się mylimy i jak bardzo się zdziwimy" itp. To jest chyba jednak stan umysłu wśród niektórych osób by wprowadzać bałagan :). Odrzucając już to sam jestem ciekaw co zaobserwujemy w najbliższą środę. Tematem na pewno nurtującym są te tajemnicze puzle. No i czy pojawi się znów nowy puzel w odcinku ? Sam póki co stoję przy opcji, że kręci się to wokół znaczenia pewnej symboliki. Wyraz może składać się na symbol miesiąca, kultu, który przypada na miesiąc urodzenia się agenta. Trochę to wyciągnąłem z domysłów, trochę z wywiadów w których to uczestnicy parę razy wypowiadali się na temat znaczenia balijskiego alfabetu i pewnego charakterystycznego okresu. Ale mogę się też mylić, po dwóch elementach ciężko coś jednoznacznie stwierdzić.

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 31 mar 2018, 23:21
autor: me-now
Ja jednak po ponownym obejrzeniu DDTVN z Ciachem, Malina i Ilona wykluczam Ilone. Na zasadzie wykluczen, zostaje faktycznie już tylko Tomek, moim chwytem desperacji była Maja, ale to tak bardziej życzeniowe myslenie, aby nie było, że Tomek został rozgryziony tak szybko, głównie przez Adrri.

Michal agent? To jedynie wtedy, jakby odbiorcami mieli być ludzie z naszego forum. Dalibysmy się nabrać, że tak go pokazują na agenta, to na pewno nim nie jest, a tu bach, taka taktyka i jest agentem. Jednak wiekszosc widzów nie siedzi tu na forum i dzięki montażowi go obstawiaja na Agenta (bo telefony etc) to nie o to chyba chodzi, aby mieli rację.

Peja agent? No nie pasuje mi charakterologicznie, tak jak i Swir. Ja bym na żadnym z nich nie mogła polegać, jako TVN.

Malina i Lucinska odpadają głównie po swoich wywiadach.

Ups i nie ma już nikogo więcej.

PS. Kinga powiedziała, że nie było bardziej zgranej grupy niż ta trójka w DDTVN. W trakcie rozmowy zaznaczyła, że oczywiście byli też wobec siebie niepewni, żeby nie było, że żaden z nich nie jest agentem???

A na zachowanie Mai w zeszłym odcinku też zwróciłam uwagę ale założyłam, że taki charakter ma i zaraz jakby coś szybko zapisuje, podobno skrupulatnie notowala.

Faktycznie jeśli Tomek jest agentem to nieźle nam na live w oczy kłamał, że bal się odpaść :)

[TVN] Agent-Gwiazdy

: 01 kwie 2018, 1:00
autor: Iga1
me-now
Faktycznie jeśli Tomek jest agentem to nieźle nam na live w oczy kłamał, że bal się odpaść :)
Taka rola agenta 8) 8) musi trochę kombinować w wywiadach :D