Strona 12 z 16

TVN Gra

: 31 maja 2008, 23:09
autor: Wawiak1993
Właśnie na miejscu TVN Gra leci Mango Telezakupy

TVN Gra

: 31 maja 2008, 23:11
autor: Spooky
Jesli to MANGO to powinien być teletekst na satelicie
TiM pisze:Wreście :) Jak TVN GRA skończy całkowicie emisję, to prosiłbym o zap co się wtedy pojawiło.
Czarna plama i po 2 minutach może 3 to co obecnie leci na MANGO

100% TRAFIŁEM TO MANGO TELEZAKUPY :D

TVN Gra

: 31 maja 2008, 23:15
autor: TiM
Czyli co? TVN GRA przeszedł już do historii? xD Pisała jakaś plansza czy coś w tym stylu?

TVN Gra

: 31 maja 2008, 23:18
autor: Spooky
Nic nie było po prostu leciał poleciały napisy koncowe jingiel produkcja TVN Gra i ciemno i cicho żadnej informacji że kanał zakonczył nadawanie po jakiś 3 minutach pojawił sie kanał Mango 24 i tyle. jutro ktoś wrzuci film na YT to zobaczysz.

TVN Gra

: 31 maja 2008, 23:23
autor: TiM
Dzięki za informację. Rozumiem że transmisja już z logiem Mango 24? Czy pod logiem TVN GRA?

TVN Gra

: 31 maja 2008, 23:42
autor: lukin
A czy mango 24,można oglądać w necie?Jeżeli to co leci na streamie TVN gra to Mango 24 to znaczy że mamy.Chyba że wyłączą Stream.

TVN Gra

: 31 maja 2008, 23:54
autor: TiM
Właśnie włączyłem TV i wyszukałem TVN GRA. Obecnie lecą ZNÓW erotyczne reklamy typu pieprz :P

TVN Gra

: 01 cze 2008, 0:32
autor: lukin
Wstawiłem dwa filmy na YT:
http://pl.youtube.com/watch?v=ze_-f4olFR8 -Ostatnie chwile z wyścigiem o kase
http://pl.youtube.com/watch?v=6TX5NaKKTyQ -Koniec TVN gra ostatnia minuta

TVN Gra

: 01 cze 2008, 8:29
autor: Evil
No i nadal leci Mango. Myślę, że będzie tak przez kilka dni, niebawem stream nie będzie działał.
Aktualnie:
Obrazek

TVN Gra

: 01 cze 2008, 8:41
autor: TiM
No to pierwszy kanał tematyczny ITI padł xD Mam nadzieję że więcej nie padnie

PS: Może znowu puszczą Usterkę i KU? hehe :D

TVN Gra

: 01 cze 2008, 8:43
autor: stevie
Ja myślę,ze stream Mango 24 pozostanie już w Internecie.Kanał ten nie nadawał do tej pory w sieci,więc wcale bym się nie zdziwił gdyby już tak zostało.

TVN Gra

: 01 cze 2008, 10:47
autor: Ogrodnik99
Te reklamy eortyczne to była mała wpadka stacji, ponieważ TVN Gra nigdy nie emitowało reklam erotycznych. Szkoda, że stacja znikłą i to w tak dziwne sposób :/

TVN Gra

: 01 cze 2008, 11:02
autor: Evil
Tak, wpadka stacji, ehe. Mango chyba w nocy emituje reklamy erotyczne, i to był właśnie sygnał już Mango.

TVN Gra

: 01 cze 2008, 11:20
autor: Ogrodnik99
Evil pisze:Tak, wpadka stacji, ehe. Mango chyba w nocy emituje reklamy erotyczne, i to był właśnie sygnał już Mango.
Mango nie emituje w nocy reklam erotycznych o ile wiem.

TVN Gra

: 01 cze 2008, 11:48
autor: Karol
To mało wiesz. TVN Gra emitowało pasma erotyczne, tzw. "Laski na czasie", które pojawiały się także w TVN Siedem. Natomiast Mango24 pokazywało reklamy partyline od 22 w wersji "dla wszystkich" natomiast od 23 "dla dorosłych".