Strona 4 z 7

Formuła 1

: 10 wrz 2006, 21:36
autor: Tomek
A mieszkańcy terenów przygranicznych z Czechami mogą spokojnie z "siatki" oglądać F1 na kanale NOVA smile
Zwykły drut wystarczy :P

Robert Kubica to miał wielkiego szczęścia, że zajął trzecie miejsce, ale oczywiście mu się należało (ma słabszy samochód). Ale sie śmiałem jak Alonsowi zepsuł się bolid, a dym "oślepł" Masse i zjechał z toru :lol: (wiem, jestem niemiły :P).

Czy to nie piękne poczytać takie rzeczy na stronie oficjalnej F1? :)
http://www.formula1.com/race/news/4936/765.html

Formuła 1

: 10 wrz 2006, 22:17
autor: mad85
Całe F1 na tym polega. Czasem o miejscach decyduje przypadek. Podstawa to przedewszytkim dobra taktyka pit stopów, dzieki temu Schumacher wygrał i dobry dobór opon. W tym wyscigi team BMW lepiej dobrał opony dzieki czemu Robert mogł walczyc o czołowe miejsca. Kubica wszedł przebojem do F1 jak kiedys Jenson Button.

Formuła 1

: 30 cze 2007, 15:04
autor: gosc
4. w kwalifikacjach dziś Kubica. Szykuję się na podium.

Formuła 1

: 30 cze 2007, 22:14
autor: zoltar
Niech najpierw dojedzie do mety, bo droga do podium jeszcze daleka zazwyczaj w kwalifikacjach jest nieco innaczej niz w wyscigu..a niektorzy widza juz Roberta na podium to jeszcze nie jest Schumacher.

Formuła 1

: 11 lip 2007, 17:45
autor: STARYWYGA
F1 - to jest to

Formuła 1

: 13 lip 2007, 14:55
autor: Witu
STARYWYGA pisze:F1 - to jest to
Aleś się wysilił pisząc tego posta ...

Formuła 1

: 14 lip 2007, 10:52
autor: RaPi
F1 opuszcza USA. W przyszłym roku nie będą organizowanie wyścigi F1 na torze w Indianapolis

Formuła 1

: 23 lip 2007, 9:34
autor: gosc
Widzę że Heidfeld to dobry kumpel Kubicy, świadczą o tym te cytaty:
"niestety na pierwszym zakręcie Robert wypchnął mnie poza tor, a potem ponownie próbował to zrobić na drugim zakręcie"
"Później w wyścigu utknąłem za Robertem, który dopiero na ostatnim okrążeniu popełnił błąd i udało mi się go wyprzedzić".

Miły gość :)


Dodam że na rtl.de jest - chyba - tytuł "Kubica zepchną Heidfelda" :lol:

Formuła 1

: 03 gru 2007, 17:50
autor: SylwiaW
kiedyś uwielbiałam formułe, teraz troche mi przeszło, ale Raikonnena nadal uwielbiam :P:P

Formuła 1

: 03 gru 2007, 19:26
autor: dominooo
Ja zacząłem oglądać F1, jak zadebiutował Kubica, ale teraz robię to rzadko.

Formuła 1

: 16 mar 2008, 13:02
autor: Miś Uszatek
Oglądał ktoś F1 na Polsacie? Jeden z ekspertów zaczął coś mówić że dla Kubicy 300 km/h to normalna prędkość (czy coś takiego). Wtedy Kevin Aiston ryknął śmiechem i powiedział że 300 na godzinę to normalna prędkość w Polsce. Chyba dowcip panu z Europy się nie udał a Zientarskiemu to już do śmiechu na pewno nie było.

Formuła 1

: 16 mar 2008, 13:31
autor: Kazik
Niestety Dowbor to nie ta klasa on się nadaje do się kręci a nie do sportu , ale Aiston dobrze powiedział to taki angielski czarny humor.

Formuła 1

: 16 mar 2008, 13:44
autor: Evil
Dokładnie, Dowbor i sport to jak baletnica i basen. Dziwię się Polsatowi, że dopuszcza tak niekompetentnych ludzi do prowadzenia studia sportowego, albo tym bardziej do komentowania [siatkówkę komentuje].

Formuła 1

: 16 mar 2008, 18:44
autor: Axel
No ale Dowbor prowadzi też "Wydarzenia Sport", czasami prowadzi także relacje z zawodów "Red Bull Air race" no i kiedyś prowadził program reality-show o sportach ekstremalnych "Granice strachu". Ogólnie jakieś doświadczenie w sportowych programach już ma a wiec dlatego trafił do studia Formuły 1.

Formuła 1

: 25 maja 2008, 18:46
autor: Evil
Dzisiaj Kubica na drugim miejscu, brawo.
A pytanie ludzi - jak myślicie, kiedy Kubica będzie pierwszy.
Moja odpowiedź: jeśli pozostanie w BMW, to nigdy. Bolid BMW nie równa się z Maclarenem ani Ferrari, więc nawet umiejętności Kubicy nic tu nie dadzą.