Reklamy w TVP
Reklamy w TVP!
Tak oczywiście być nie powinno być. I mam nadzieję że TVN będzie miał rekordowo niską oglądalność. Ale pamiętajmy że to stacja komercyjana, a TVP rzekomo powinna być publiczną, która ma misję i w moim odczuciu jakieś wartości, które w tym dniu powinny skłonić do zadumy, a nie zarobku na reklamach. NIby dobra zmiana nastała, a jest coraz gorzej niestety. Myślałem, że po rządach p. Brauna może być lepiej(albo nie może być gorzej) i przez chwilę pojawiła się iskra nadziei w postaci p. Daszczyńskiego, który z wiadomych przyczyn musiał ustąpić Kurskiemu, który rządzi jak rządzi. Lepiej nie bd już tego komentował.
Pozdrawiam Jacko09
Reklamy w TVP!
Z tego, co zauważyłem, to tego dnia reklamy w normalnym wymiarze pokaże także Słowacki Nadawca Publiczny, więc nie demonizowałbym aż tak reklam tego dnia. Oczywiście to jest też tak, że na Słowacji media publiczne finansowo stoją gorzej niż TVP i Polskie Radio, ale to świadczy o jakimś problemie.
Pozdrawiam, Trzeciak
Reklamy w TVP!
Biznes to biznes. W Internecie nikt reklam nie zdejmuje, w realnym świecie nikt reklam nie zdejmuje to i w telewizji polecą spoty jak zwykle. Kiedyś była ta wigilia, kiedy emitowano jeden blok na cały dzień ale i ta tradycja się rozmyła. Dobry gest i przyjemniej się ogląda telewizję, ale kto to umie "docenić"? Najważniejsza jest ramówka a ta jest bardziej stonowana (Znachor ).
Na marginesie: lubiłem polsatowskie jingle 1 listopada. Te z dziewczynką na cmentarzu. Dlaczego? Bo z jednej strony były niepowtarzalne i jednoznacznie wskazujące na dzień emisji, a z drugiej nie były tak smutne, jak sobie Wszystkich Świętych wyobrażamy. To dzień zadumy, ale także nadziei i tę młodość na ekranie można interpretować głębiej (zapewne nie tak, jak sobie zamarzyli autorzy oprawy) Takiej telewizji bym sobie życzył.
Na marginesie: lubiłem polsatowskie jingle 1 listopada. Te z dziewczynką na cmentarzu. Dlaczego? Bo z jednej strony były niepowtarzalne i jednoznacznie wskazujące na dzień emisji, a z drugiej nie były tak smutne, jak sobie Wszystkich Świętych wyobrażamy. To dzień zadumy, ale także nadziei i tę młodość na ekranie można interpretować głębiej (zapewne nie tak, jak sobie zamarzyli autorzy oprawy) Takiej telewizji bym sobie życzył.
Reklamy w TVP!
Biegły w tych kwestiach to nie jestem, przyznaję, ale z tego co się orientuję, to zgodnie z nauczaniem kościoła rzymskokatolickiego Wszystkich Świętych jest jednym z najradośniejszych świąt w roku. Czas na nostalgię i zadumę nastaje dopiero dzień później, i wtedy też na jakieś drobne gesty stać nawet stacje komercyjne. Np. w TVN24 jest taka tradycja, że 2 listopada nie ma "Szkła kontaktowego".
Reklamy w TVP!
Niby czemu miałoby być rekordowo słabo? 1 listopada przypada we wtorek, oznacza to koniec potecjalnego długiego weekendu, w czasie primetime już wszyscy będą w domu.Jacko09 pisze:I mam nadzieję że TVN będzie miał rekordowo niską oglądalność.
Szybkie Google:
- 1 listopada 2012 roku "Wiadomości" miały rekord oglądalności;
- 1 listopada 2014 roku Bundesliga w Eurosporcie 2 z rekordem oglądalności
Tyle, jeśli chodzi o niską oglądalność tego dnia.
Przestańmy święta (nie tylko kościelne) obchodzić niczym żałobę narodową. Nie uważam, że jest to normalny dzień, bo każdy ma swoje podejście i traktuje Wszystkich Świętych tak, jak mu się podoba, ale to, co pokazują w telewizji nie powinno mieć wywierać na widzach żadnego wrażenia - w końcu mają pilota i wolną wolę. Gdyby nie ta wolność, to pod naciskiem Kościoła i zbyt intensywnie wierzących, połowa stacji musiałaby zawiesić tego dnia nadawanie - od muzycznych po serialowe. Poza tym nikt nie powiedział, że ramówka TVN 1 listopada się nie zmieni
Reklamy w TVP!
Ma ktoś nagrane te jingle??? Z chęcią bym je zobaczyłAma18 pisze:Na marginesie: lubiłem polsatowskie jingle 1 listopada. Te z dziewczynką na cmentarzu. Dlaczego? Bo z jednej strony były niepowtarzalne i jednoznacznie wskazujące na dzień emisji, a z drugiej nie były tak smutne, jak sobie Wszystkich Świętych wyobrażamy.
Pozdrawiam Jacko09
- mateusz_71
- VIP Expert
- Posty: 3434
- Rejestracja: 08 cze 2013, 9:46
- Lokalizacja: Wrocław
- x 368
- x 245
- Kontakt:
Reklamy w TVP!
Chyba chodzi o te z filmu poniżej. Również mi się podobają.
Reklamy w TVP!
^ Te jingle powyżej były także wcześniej bo w 2008, wtedy też były też okolicznościowe przerywniki z okazji 11 listopada w podobnej stylistyce oraz specjalne logo z biało-czerwonym paskiem.
Reklamy w TVP!
Jedynka w 2011 roku też miała jingiel reklamowy na tą okazję wraz ze specjalnym jinglem: https://www.youtube.com/watch?v=H97DlfY0P6cmateusz_71 pisze:Chyba chodzi o te z filmu poniżej. Również mi się podobają.
Jeśli mówimy o obyczajach w Polsce to jednak jest to dzień zadumy - także z racji tego, że 1 listopada jest w Polsce dniem ustawowo wolnym od pracy, a 2 listopada już nie.Kamilo pisze:Biegły w tych kwestiach to nie jestem, przyznaję, ale z tego co się orientuję, to zgodnie z nauczaniem kościoła rzymskokatolickiego Wszystkich Świętych jest jednym z najradośniejszych świąt w roku. Czas na nostalgię i zadumę nastaje dopiero dzień później, i wtedy też na jakieś drobne gesty stać nawet stacje komercyjne. Np. w TVN24 jest taka tradycja, że 2 listopada nie ma "Szkła kontaktowego".
Nikt nie mówi tu o żałobie, a o szacunku wobec swoich przodków, których nie ma już z nami. Poza tym mówiłem już, że nie zabraniam oglądania "Top Model" 1 listopada. Zwróciłem tylko uwagę na to, że to widowisko próżności (jak określa prasa program - i nie bez zasady) właściwie stoi w sprzeczności z sensem tego jedynego w roku dnia. Nawet emisja "X Factora" w pierwszą rocznicę katastrofy smoleńskiej aż tak nie oburzała, a jak już to w sposób niezwykle letni. To tylko pokazuje, że TVN odnosi sukcesy ramówkowe - których nikt nie odbierze - ale głównie kreując negatywne emocje i to czasem w sposób sztuczny (co widać chociażby po "Azji Express", czy "Mam Talent!"), a udaje się stacji tylko dlatego, że konkurencja ma ze sobą poważne problemy (zawirowania w TVP, i brak pomysłu na ramówkę w Polsacie).Karol pisze:Niby czemu miałoby być rekordowo słabo? 1 listopada przypada we wtorek, oznacza to koniec potecjalnego długiego weekendu, w czasie primetime już wszyscy będą w domu.Jacko09 pisze:I mam nadzieję że TVN będzie miał rekordowo niską oglądalność.
Szybkie Google:
- 1 listopada 2012 roku "Wiadomości" miały rekord oglądalności;
- 1 listopada 2014 roku Bundesliga w Eurosporcie 2 z rekordem oglądalności
Tyle, jeśli chodzi o niską oglądalność tego dnia.
Przestańmy święta (nie tylko kościelne) obchodzić niczym żałobę narodową. Nie uważam, że jest to normalny dzień, bo każdy ma swoje podejście i traktuje Wszystkich Świętych tak, jak mu się podoba, ale to, co pokazują w telewizji nie powinno mieć wywierać na widzach żadnego wrażenia - w końcu mają pilota i wolną wolę. Gdyby nie ta wolność, to pod naciskiem Kościoła i zbyt intensywnie wierzących, połowa stacji musiałaby zawiesić tego dnia nadawanie - od muzycznych po serialowe. Poza tym nikt nie powiedział, że ramówka TVN 1 listopada się nie zmieni
Pozdrawiam, Trzeciak
Reklamy w TVP!
W 100% zgadzam się z Tobą @Trzeciak !!! Lepiej tego nie można było ująć.
Pozdrawiam Jacko09
Reklamy w TVP
Na ograniczenie reklam w TVP nie ma co liczyć także w Wigilię 24 grudnia. Tego dnia bloki reklamowe będą emitowane normalnie.
Pozdrawiam, Trzeciak
Reklamy w TVP
A nie mówiliśmy, że TVP to obecnie folwark Kurskiego i jego otoczenia? : http://[link zakazany]/artykul/tv ... -500-wideo
Pozdrawiam, Trzeciak
Reklamy w TVP
Według mnie reklam w TVP jest naprawdę niewiele, w porównaniu z innymi telewizjami.
Reklamy w TVP
Jest ich praktycznie tyle samo, co w telewizjach komercyjnych - do 12 minut w ciągu godziny zegarowej Chyba, że puszczą film lub widowisko, które bez przerw trwa ponad dwie godziny, to owszem - na tym polu są bardzo stratni
Reklamy w TVP
Widzowie nie są na tym stratni. Zresztą TVP ma do tego abonament, więc TVP ma łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości