UPC

Tematy dotyczące różnego rodzaju dostępu do płatnej telewizji, w tym ofert na kartę oraz IPTV.
tiwek
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 26 cze 2009, 15:33

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: tiwek »

J.J pisze:mam pytanie do posiadaczy dekoderów cyfrowych z nagrywarką i HD czy wam też brzęczy dekoder po wyłączeniu
Niestety prawie cały czas kreci się wentylator, zastanawiałem się po co ?? Nie wiem. Moze trochę za mały jest, większy mógłby kręcić się wolniej.
Poza tym co jakiś czas zakręci dyskiem i jak masz go w nocy gdzieś blisko to potrafi obudzić.
kofa
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 25 sty 2009, 13:53
Lokalizacja: Śląsk

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kofa »

jesienna rewolucja :D
już to widzę jak dodadzą nowe erotyczne kanały, jeden lub dwa niszowe (szachy pod wodą z przeszkodami TV) i to będzie ta rewolucja!!
Ale dziwi, że nie zapowiedzieli TVP Sport co czyniono przy każdej okazji od powstania tego kanału i do dnia dzisiejszego nawet nie śmierdzi tym kanałem w UPC.
Dla mnie rewolucja to Eurosport HD, Discovery HD, TVP Sport, Disney Channel, Boomerang, BBC CBeebies, TVP HD, można by więcej. Jeśli 50% z wymienionych tu kanałów nie będzie dodane do oferty to o żadnej rewolucji nie może być mowy, zwykłe uzupełnienie oferty.

A te VOD to aż nie umiem sie doczekać tej oferty i ceny!! Bo pewnie będą to tytuły z lat 80 za 10 zyla od sztuki!!

A że m się tak przypomniało to ze Skrzycznego podobno juz nadaję TVP3 to może zamienić ten sygnał w kablówce bo to ścierwo co jest teraz to dramat!
UPC - pakiet MAX
Awatar użytkownika
Ewek
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:17

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Ewek »

kofa pisze:jesienna rewolucja :D
Dla mnie rewolucja to Eurosport HD, Discovery HD, TVP Sport, Disney Channel, Boomerang, BBC CBeebies, TVP HD, można by więcej. Jeśli 50% z wymienionych tu kanałów nie będzie dodane do oferty to o żadnej rewolucji nie może być mowy, zwykłe uzupełnienie oferty.
Tak. A Disney Channel to by naprawdę mogli dodać.
Awatar użytkownika
Jacek_TVPinfo
Obserwator
Posty: 745
Rejestracja: 17 sie 2008, 18:18

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Jacek_TVPinfo »

Witam. Mam małe pytanko. Na kanale informacyjnym UPC emitowane są zapowiedzi różnych kanałów np. Animal Planet. W tle leci taka fana muzyka zespołu rockowego, tylko nie pamiętam tytułu. Może Wy słyszeliście? :D
piter123
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: 10 paź 2008, 23:46

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: piter123 »

mozecie sprawdzic czy i kiedy wkoncu napewo beda nowe kanaly w upc?jakas rzecznik gadals ze maja byc i nawet na infolini gadali komus z 2 tyg.temu iz juz na dniach maja sie pojawic a jakos nadal niema.totalna zenada z tej kablowki.
janosik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 11 gru 2009, 21:40

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: janosik »

nowy kanał muzyczny w UPC Rebel tv od Stycznia
janosik
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 11 gru 2009, 21:40

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: janosik »

Telewizja UPC powinna w prowadzić więncej kanałuw HD Polsat HD czy Polsat film co myślicie na ten temat?
piter123
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: 10 paź 2008, 23:46

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: piter123 »

kanaly ktore juz dawno powinna wprowadzic UPC to np :EUROSPORT HD,DISCOVERY HD,TVP HD,MTVN HD,SCI FI CHANNEL, TVP SPORT,FILMBOX,DISCOVERY ID,MOVIES 24. te kanaly juz dawno sa ostepne w innych kablowkach.Powinni tez dac np:ESKA TV,N-SPORT,POLSAT FOOTBOL,POLSAT HD....JAK dadza niedlugo conajmniej polowe z tych kanalow to bedzie niezle. REBEL TV to maly pikus-kanal tez wloncza takze szybko pozostale sieci a nawet juz pare sieci wlonczylo.Jest to kanal calkowicie free i kazdy moze go ogladac porzez satelite.
Awatar użytkownika
ssszaman
Obserwator
Posty: 336
Rejestracja: 20 lip 2007, 12:50
Lokalizacja: Wrocław

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ssszaman »

miał być Rebel TV od stycznia? i co? i nie ma. eh ta upc... ;)
J.J
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 23 maja 2009, 14:48

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: J.J »

witam p. mam pytanie do posiadaczy nowego dekodera HD . czy on jest też tak zrypany jak Philips i czy warto go brać ( stary dekoder buczy . wyłacza się programy klatkują itp) czekam na odp
nylon
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 03 lut 2010, 11:17

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nylon »

witam,
jesli chodzi o upc to korzystam tylko z internetu. Tv maja kiepska i za droga. Przezucilem sie na Nke, jest tu duzo wiecej do ogladania i wychodzi mi taniej.
piter123
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: 10 paź 2008, 23:46

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: piter123 »

Tak mial byc Rebel TV i niema nadal ,pozatym Eska miala byc na dniach wedlug info media 2 i nadal takze brak.UPC oszokuje na kazdym kroku-TVP SPORT na olImpiade 2008, kilka nowych kanalow do konca 2009 czy tez wypisywanie sciem na ich np.ulotkach iz wkrotce wiecej nowosci HD. A ich HD to smiech na sali 8 kanalow ,a takanp. Toya ma tych kanalow juz 15.
artus
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 04 maja 2010, 14:57

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: artus »

Ja jestem tylko zadowolony z internetu jeśli chodzi o UPC, a co do telewizji to nic ciekawego dla mnie nie ma. Z całej gamy 60 jaki ma mój abonament to oglądam tylko 5. Jak tylko skończy mi się abonament, a to już nie długo zmieniam na coś innego .
Awatar użytkownika
neuro
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 30 mar 2010, 12:55

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: neuro »

podobno upc to najlepsza kablowka w Polsce:)
Awatar użytkownika
Alan
VIP Expert
Posty: 474
Rejestracja: 24 maja 2006, 17:20
Lokalizacja: Westcoast

UPC

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Alan »

TVP HD W UPC NA TRZECIM KANALE HURRRRRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Kiedy się chce otrzymać dobrą odpowiedź, trzeba zadać dobre pytanie"

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pay TV”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości