Strona 29 z 29

UPC

: 27 lut 2019, 10:34
autor: Karol
Pawel pisze:
27 lut 2019, 9:41
To oni jeszcze coś nadają analogowo? Już dawno powinni wszystko wywalić.
Dwa dni temu robiłem wyszukiwanie kanałów analogowych w Vectrze na drugim telewizorze i okazało się, że dalej nadaje ich tam 30-kilka 😉

A zawsze lepszy bezplatny analog dla rzadziej używanego telewizora w kuchni czy sypialni, niż opłacanie multi-roomu na dodatkową umowę na czas określony 😌

UPC

: 27 lut 2019, 12:16
autor: AtoMan
Wielu ludzi nie widzi potrzeby wymiany telewizora, skoro stary dobrze działa - i tak np. u mnie w domu jest całkiem sprawny 30-calowy LCD, który ma jedynie sprzętowy dekoder MPEG-2, więc wymiana kanałów na HD sprawi, że nie będą one na nim odbierane :P (służy w zasadzie do oglądania Netflixa przez laptopa, więc niewielka strata :P)

UPC

: 02 mar 2019, 12:40
autor: SNOL
Przepraszam za zamieszanie, okazało się, że kanały wciąż są w analogu, ale zmieniły miejsca. Wystarczyło ponownie wyszukać programy.

UPC

: 03 kwie 2019, 12:01
autor: Abbott
No nieźle Orange zadrwiło z UPC: https://www.youtube.com/watch?v=O9WlUrgqoMc

UPC

: 03 kwie 2019, 20:09
autor: Tradycjonalista
Crime+Investigation Polsat, National Geographic Wild oraz Nat Geo People od 1 kwietnia dostępne od pakietu Select HD.

Czytaj więcej na: https://satkurier.pl/news/179371/upc-po ... elect.html

UPC

: 03 cze 2019, 20:35
autor: Olaf_media2
Witam.

To mój pierwszy post na forum, nie znalazłem innego tematu o UPC.

Otóż jestem abonentem tej firmy od kilku lat. Do tej pory byłem skazany na nich, bo głównie zależało mi na dostępie do internetu.
Wcześniej byłem skazany na Neostradę, dzieloną po sieci w bloku, więc UPC była jakimś krokiem do przodu.
Od około 2 lat mam dekoder Horizon, wcześniejsze dekodery psuły się dość często, teraz jest lepiej. Są różne mniejsze i większe problemy z UPC, na horyzoncie pojawił się jednak Orange ze swoim światłowodem.

Czy jest może ktoś kto przeszedł drogę od UPC do Orange i może się wypowiedzieć?
Trudno napisać wszystko w pierwszym poście.

Jeżeli nie trafiłem w odpowiedni wątek, proszę o przeniesienie,

UPC

: 15 sie 2019, 18:49
autor: matik
Przed kilkoma dniami pojawiła się informacja o nałożeniu 33 mln zł kary na UPC Polska za stosowanie praktyk niedozwolonych. Teraz dodatkowo wyszło na jaw, że w tym miesiącu sieć z dnia na dzień bez uprzedzenia przestała dostarczać usługę telewizji cyfrowej dla posiadaczy dekoderów Philips, abonenci posiadający wspomniane dekodery muszą je wymienić na inne oferowane przez sieć kablową.

UPC

: 29 paź 2019, 22:58
autor: Tomek
:lol:
https://www.instalki.pl/aktualnosci/int ... ownie.html
Emeryt z rachunkiem na 400 tys. zł od UPC. Poszło o zalane pomieszczenie techniczne

Pomieszczenie techniczne w... bloku.

W jednym z bloków w Mińsku Mazowieckim doszło do sytuacji dość typowej, która jednak okazała się mieć zupełnie nietypowe i bardzo kosztowne skutki. W kawalerce wynajmowanej przez pana Daniela doszło do samoistnego uszkodzenia przewodu z wodą, znajdującego się za zabudowaną wanną. Pech chciał, że woda pociekła do sąsiadów. Sąsiadem okazała się firma UPC, która wystawiła emerytowi rachunek na 400 tysięcy złotych.

"Szedłem z pokoju do kuchni i usłyszałem nietypowy szum. Skojarzyłem, że nie robię prania, wszedłem więc do łazienki i rzeczywiście coś szumiało. Po kilku minutach zauważałem wypływ wody spod wanny. Zamknąłem zawory na pionie. Awaria zdarzyła się pod kafelkami, które odbudowują wannę, zawinił przewód", relacjonuje przebieg zajścia starszy mężczyzna.

Polsat News informuje, że firma UPC w mieszkaniu pod mieszkaniem pana Daniela zorganizowała sobie serwerownię (pomimo pierwotnych doniesień UPC mówi o pomieszczeniu technicznym) - choć może być mowa raczej o niewielkim węźle obejmującym swoim zasięgiem osiedle. Nikt nie poinformował emeryta o zalaniu. Mężczyzna dowiedział się o sprawie, gdy w październiku dostał wezwanie do zapłaty opiewające na kwotę 400 tysięcy złotych, która miała stanowić równowartość zniszczonego sprzętu.

"Ja przeżyłem szok i serce mało mi nie wyskoczyło. Jakim cudem do mnie takie roszczenia spływają. Tabletki uspokajające brałem", mówi Pan Daniel, cytowany przez serwis informacyjny.

Zastanawiamy się w tym momencie skąd UPC miało dane rzekomego sprawcy szkody, skoro zainteresowany nie podaje, aby ktokolwiek wcześniej się z nim skontaktował.

Adwokat Beata Siemieniako w rozmowie z Polsat News uważa, że roszczenia nie należy uznawać i należy ustalić odpowiedzialnego za awarię. Ciężar dowodów spoczywa na firmie UPC. Sprawa jest o tyle skomplikowana, że osoba, od której emeryt wynajmuje mieszkanie zmarła na miesiąc przed zalaniem, a wciąż nie wyznaczono jej następcy prawnego.

"Lokator nie odpowiada za instalację zabudowaną, która jest w mieszkaniu. Trzeba by się zastanowić, czy odpowiada za nią właściciel, a może firma, która przeprowadzała remont, może spółdzielnia mieszkaniowa, a może producent rury", podaje adwokat Beata Siemieniako.

Sprawa rodzi wiele pytań, a zasadniczym jest to, czy firma UPC zabezpieczyła jakkolwiek cenne serwerownię pomieszczenie techniczne przed zalaniem. Jeśli faktycznie była to serwerownia, to dlaczego znajdowała się w tak "ryzykownym" miejscu? Nie jest przyjętą normą, aby tego rodzaju sprzęt znajdował się w nieprzystosowanych do tego pomieszczeniach - a skoro doszło do zalania, to sprzęt nie był zapewne zabezpieczony - w związku z czym poszkodowany całego ciężaru odpowiedzialności nie powinien przenosić na rzekomego sprawcę. Czy UPC ubezpieczyło swój sprzęt? Wreszcie, ostatnie pytanie brzmi: dlaczego z ludzkiej przyzwoitości nikt z UPC wcześniej nie przyszedł porozmawiać z emerytem? A może nie znamy całej prawdy?
I najlepsze...
Otrzymaliśmy oficjalne stanowisko UPC Polska w sprawie opisanego incydentu. Zamieszczamy je w całości poniżej:

"W dniu 19 sierpnia 2019 w Mińsku Mazowieckim na skutek zalania lokalu użytkowego, wynajmowanego przez UPC, uszkodzeniu uległ sprzęt sieciowy, instalowany blisko klientów, niezbędny do świadczenia usług szerokopasmowych. Przeciek nastąpił z sąsiadującego lokalu, położonego na wyższej kondygnacji, a spółka podjęła kroki zmierzające do pełnego wyjaśnienia okoliczności zdarzenia i ustalenia odpowiedzialności. W tym celu zwróciliśmy się również do lokatora mieszkania, z którego nastąpiło zalanie. Po zapoznaniu się z jego stanowiskiem, przekazaliśmy mu informację, że nasze pismo nie ma charakteru wiążącego i zdecydowaliśmy, że nie będziemy podejmować wobec niego dalszych działań. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji."
Nasze pismo nie ma charakteru wiążącego... jak pan chce to może zapłacić, a jak nie - to spoko ;)

UPC

: 30 paź 2019, 16:22
autor: Pawel
A najlepsze jest to że gdyby nie nagłośnienie tej sprawy to by gościa cisnęli o tę kasę.

UPC

: 16 gru 2019, 21:27
autor: Tradycjonalista
Kolejny kanał przechodzi z pakietu MAX do pakietu Select. Tym razem to Romance TV. - https://satkurier.pl/news/186842/romanc ... stale.html

UPC

: 09 sty 2020, 20:15
autor: Iluzjonista
O, będzie co oglądać!
Dawka tych emocji w komediach romantycznych mnie zastrasza, dynamika, akcja!