Strona 2 z 2

Hela w opałach-nowy serial TVN-u

: 30 sie 2006, 21:47
autor: RaPi
Właśnie przez ten serial ją znienawidziłem....

Hela w opałach-nowy serial TVN-u

: 30 sie 2006, 22:17
autor: ARTUR B.
Ale aktorka w serialach gra różne charaktery. Nie musi być w nowym puszczalska, chamska, wulgarna, czasami prymitywna. Ja przewaznie ogladam pierwsze odcinki seriali i programow by stwierdzic czy warto dalej ogladac. Ktos wspomniał o agnieszcze Dygant w serialu Niania gra walnieta kobiete z prowincji, a w filmie "Tylko mnie kochaj" powazna kobiete na stanowisku

Hela w opałach-nowy serial TVN-u

: 10 wrz 2006, 14:18
autor: Rayann23
Juz dzis jest ten serial o 18:30

Hela w opałach-nowy serial TVN-u

: 10 wrz 2006, 14:23
autor: ARTUR B.
Dziś w Dzień Dobry TVN był wywiad z Anną Guzik. zupełnie inna osoba niż w Na Wspólnej, wizualnie i jeśli chodzi o charakter

Hela w opałach

: 18 lis 2007, 17:44
autor: Karus_20
Co myślicie o tym serialu.To jeden z moich ulubionych.

Hela w opałach

: 21 cze 2008, 22:21
autor: person253
Na WM przeczytałem, że w marcu podobno rozpoczęły się zdjęcia do kolejnej serii tego sitcomu, Być może pojawi się on w jesiennej ramówce TVN-u. Fajnie by było, gdyby pojawił się jesienią ;)

Hela w opałach

: 06 wrz 2008, 16:17
autor: wojt.20
No własnie z tego co pamiętam to powstała 4 seria sitcomu Hela w opałach, ale z ramówki na jesień wynika, że raczej nie zobaczymy ostatniej serii tego serialu. Wie może ktoś, coś więcej?

Hela w opałach

: 06 wrz 2008, 16:34
autor: Kamil
Miszczak chwalił się tu i ówdzie że mają dobrą oglądalność w tak marnym paśmie. Nagrywali z dwie serie do przodu a tu cisza.

Hela w opałach

: 06 wrz 2008, 20:17
autor: Greeting
Fajnie by było jakby puścili jeszcze trochę odcinków tego sitcomu, bo ja go bardzo lubiłem.

Hela w opałach

: 06 wrz 2008, 22:12
autor: Daredevil
Podobno Hela w opałach ma wrócić po emisji odcinków Superniani, czyli w połowie listopada.

Hela w opałach

: 26 lut 2009, 23:39
autor: Ice
Dość ciekawa sytuacja - serial ''Hela w opałach'', który promowany jest w spocie wiosennym TVN-u nie doczeka się emisji właśnie tej wiosny. Decyzja o przesunięciu tej produkcji na jesień zapadła tuż po nagraniu spotu, jednak TVN nie zdecydował się na wycięcie fragmentu z bohaterami serialu (poniekąd - moim zdaniem - słusznie). Ciekawi mnie prawdziwy powód tej nagłej decyzji.

Hela w opałach

: 27 lut 2009, 15:13
autor: embi
Ice pisze:(...) (poniekąd - moim zdaniem - słusznie).
No nie wiem czy do końca słusznie, przeciętny widz zobaczy ten spot na TVNie, włączy telewizor w niedzielę (?) o 18:30 a tu ZONK, serialu nie ma :)

Hela w opałach

: 27 lut 2009, 15:19
autor: Kazik
Pewnie nie mieli gdzie go umieścić bo stare miejsce serialu czyli niedziela 18.30 jest już zajęta przez Milionerów.

Hela w opałach

: 27 lut 2009, 15:23
autor: embi
Faktycznie, zapomniałem o Milionerach.

Hela w opałach

: 27 lut 2009, 17:07
autor: Ice
Brawo Jasiu. :] A słusznie moim zdaniem bo spot wtedy straciłby sens poprzez wycięcie fragmentu z serialem mimo wszystko. A cpora emisji nie jest podawana w reklamówce także nie widzę żadnego problemu aby promować ten serial na jesień.