

zap wykonany na stronie ipla.tv
@Kamil, ale jak widać Polacy jednak pokochali "Ojca Mateusza", i to już wiem (w przynajmniej moim środowisku) nawet nie patrząc na słupki. A skoro jest dobra widownia - to są zyski reklam - i produkcję się kontynuuje. Poza tym serial stał się "wizytówką" Jedynki, jak i całej TVP (tak samo, jak np. "Klan", czy "Jaka to melodia?") - widzowie identyfikują ten serial zarówno z Jedynką, jak i z TVP. I to nie jest gadanie reklamowe. A ci widzowie o "wyższych" gustach zazwyczaj nie oglądają ostatnio dużo telewizji, tylko robią coś innego, dlatego "OM" mogą nie oglądać.Kamil pisze:Poza tym @Trzeciak patrz trochę szerzej. Słupki, słupkami ale trzeba też otworzyć umysł i wczuć się w widzów, a nie włodarzy stacji.
Jakże łatwe jest emitowanie adaptowanych odcinków "Ojca Mateusza", zamiast zafundować widzom jakąś nową, ciekawą produkcję.
Dlaczego wszystko musi iść po jak najmniejszej linii oporu?
To, że "Hotel 52" jest nieciekawy - to tylko i wyłącznie twoje zdanie. Na pewno znajdzie się kilka osób, które jednak oglądają kolejne odcinki tego serialu.Ludziska oglądają "Mateusza" bo i co innego jest ciekawego w tv w czwartek?
W11 po raz 1000 albo nieciekawy Hotel 52.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości