szaleństwo w Gdańsku - kiedy efekty kampanii przekraczają oczekiwania

Dział poświęcony rynkowi reklamy oraz public relations.
Kofeina
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 17 maja 2010, 17:02

szaleństwo w Gdańsku - kiedy efekty kampanii przekraczają oczekiwania

Postautor: Kofeina » 17 maja 2010, 17:03

Co sądzicie o sytuacji, w której organizowany event budzi wiele kontrowersji, ze względu na znacznie większy niż oczekiwano zasięg i skuteczność promocji?

Wyprzedaż w gdańskim centrum Fashion House - promowana przez radio, prasę i mailing - sparaliżowała ruch w centrum miasta i wywołała protesty kierowców.
Organizatorzy wyprzedaży "Dzień za bezcen" nie spodziewali się tak masowej reakcji na działania promocyjne wynajętej agencji reklamowej. Czy Waszym zdaniem to sukces czy porażka? Co powinno teraz zrobić kierownictwo Fashion House?

Szczegóły na http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Promocja-na-korki-przed-Fashion-House-n38836.html
Awatar użytkownika
Kpc21
Junior
Posty: 1357
Rejestracja: 17 paź 2008, 20:11
Kontaktowanie:

szaleństwo w Gdańsku - kiedy efekty kampanii przekraczają oczekiwania

Postautor: Kpc21 » 29 maja 2010, 1:26

Następnym razem kiedy będą chcieli organizować podobną promocję powinni poprosić klientów o dojazd w miarę możliwości komunikacją miejską. I jako przyczynę przytoczyć ten przykład.
Obrazek... i znów: Obrazek, i... Obrazek ponownie. Co wymyślą następne?

Wróć do „Reklama/PR”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość