Strona 1 z 2
Blok reklamowy
: 02 cze 2014, 19:03
autor: lechos
Wiadomo, że łączny czas wyemitowanych reklam w ciągu godziny nie może być większy niż 12 minut.
Jakie są Wasze preferencje co do długości bloków reklamowych?
Blok reklamowy
: 03 cze 2014, 0:44
autor: Trzeciak
Tak - bloki reklamowe nie mogą być emitowane dłużej niż 12 minut na godzinę, i do tego czasu wlicza się także bloki autopromocyjne. Jak już pytamy o preferencje - dla mnie nie dłużej niż 3-4 minuty, bo później już tracę zainteresowanie.

Blok reklamowy
: 03 cze 2014, 7:36
autor: Direct
Długie reklamy mają tę zaletę, że można w ich trakcie np. wyjść na szybko z psem

. To tyle, jeśli chodzi o moje doświadczenia z MegaHitem na Polsacie

.
Blok reklamowy
: 03 cze 2014, 11:10
autor: lechos
Trzeciak pisze:Tak - bloki reklamowe nie mogą być emitowane dłużej niż 12 minut na godzinę, i do tego czasu wlicza się także bloki autopromocyjne. Jak już pytamy o preferencje - dla mnie nie dłużej niż 3-4 minuty, bo później już tracę zainteresowanie.

Trzy-cztery przerwy w każdej godzinie filmu... ja bym odpadł

Tego, że autopromocje wlicza się w "czas reklamowy" nie wiedziałem. Powiem więcej - byłem przekonany, że jest to "zapchajdziura"... sprawdzę w archiwach.
Blok reklamowy
: 03 cze 2014, 11:15
autor: lechos
Direct pisze:Długie reklamy mają tę zaletę, że można w ich trakcie np. wyjść na szybko z psem

. To tyle, jeśli chodzi o moje doświadczenia z MegaHitem na Polsacie

.
Taaa... 15-tominutowa przerwa pozwala wykonać wiele
szybkich spraw! Żona szołerek zdąży wykonać

Blok reklamowy
: 03 cze 2014, 11:32
autor: Trzeciak
Direct pisze:Długie reklamy mają tę zaletę, że można w ich trakcie np. wyjść na szybko z psem

. To tyle, jeśli chodzi o moje doświadczenia z MegaHitem na Polsacie

.
Mi 3 minuty wystarczą by, jak to powiedział Ibisz w Kiepskich - załatwić się w kiblu.

Blok reklamowy
: 03 cze 2014, 19:31
autor: Direct
lechos pisze:Direct pisze:Długie reklamy mają tę zaletę, że można w ich trakcie np. wyjść na szybko z psem

. To tyle, jeśli chodzi o moje doświadczenia z MegaHitem na Polsacie

.
Taaa... 15-tominutowa przerwa pozwala wykonać wiele
szybkich spraw!
Nie wiem, czy tym się należy chwalić

.
Blok reklamowy
: 04 cze 2014, 0:16
autor: lechos
Usunięto niepotrzebne cytowanie.[Trzeciak]
Szybkim wyjściem z psem? :/
-----
OK... Każdy blok reklamowy musi być wyróżniony z programu. Przeważnie jest to 5 sekund, choć TVN preferuje trzysekundówki (za to ma mnóstwo innych bezsensownych żółtoniebieskich wzorków). Czyli w godzinie programu około pół minuty stacje tracą (?) na zajawki reklam. Do tego dochodzą ogłoszenia, autopromocje itd. A jak poczytać cenniki to takie 30 sekund kosztuje 30-40 kPLN...
Nie wydaje się Wam, że to trochę rozrzutny sposób dysponowania czasem antenowym?
Blok reklamowy
: 19 sty 2015, 10:46
autor: lechos
Jakie wg Was przekroczenie limitu 12-u minut reklam w godzinie programu jest dopuszczalne?
---
Co do autopromocji w czasie reklamowym - raczej nie. Walą równo co chcą i ile chcą.
Blok reklamowy
: 19 sty 2015, 18:55
autor: Trzeciak
Jak to jakie? Żadne.
Blok reklamowy
: 19 sty 2015, 19:03
autor: Medyk24
Odnośnie autopromocji, to z tego co wiem teoretycznie w trakcie reklam pomiędzy kolejnymi częściami tej samej audycji, promowanie pozycji programowych jest zabronione, jednakże stacje komercyjne skutecznie omijają ten zakaz emitując właśnie mini programiki typu "włącz emocje" czy "programator", w których to i tak promują swoje programy.
Blok reklamowy
: 20 sty 2015, 10:02
autor: lechos
Trzeciak - nawet takie, które nie niesie żadnej informacji? Konkretnie chodzi mi "blackframe" czyli pojedynczą czarną klatkę pomiędzy spotami. Ostatnio właśnie ta jedna klateczka dała przekroczenie limitu. Czas przekroczenia - 0.04 sek
Medyk24 - Bywają bloki oznaczone jako "autopromocja". Jednakże w większości przypadków jest tak, jak piszesz. A liderem w długości tego rodzaju bloków jest...? (może powinienem to pytanie dać w wątku "czy wiecie?"....
Blok reklamowy
: 20 sty 2015, 12:26
autor: Msciciel
TV Puls?
Blok reklamowy
: 20 sty 2015, 13:48
autor: Trzeciak
lechos pisze:Trzeciak - nawet takie, które nie niesie żadnej informacji? Konkretnie chodzi mi "blackframe" czyli pojedynczą czarną klatkę pomiędzy spotami. Ostatnio właśnie ta jedna klateczka dała przekroczenie limitu. Czas przekroczenia - 0.04 sek

Nie idźmy już przesadę. Za tak małe przekroczenie limitu (czas mierzony jest z dokładnością do sekundy) KRRiTV kary nie nałoży, a za 15-, 20-sekundowe przekroczenie - i owszem.
Blok reklamowy
: 21 sty 2015, 11:40
autor: lechos
Msciciel pisze:TV Puls?
Celnie!
