Era- internet stacjonarny.

Co w sieci piszczy.
Awatar użytkownika
max
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 sie 2007, 17:29
Lokalizacja: Springfield

Era- internet stacjonarny.

Post autor: max » 14 mar 2008, 18:23

Witam!! Już od pierwszego kwietnia startuje oficjalnie internet stacjonarny w Erze.

Oto cennik obowiązujący - z umowami na rok, dwa lub trzy lata.
Obrazek

Jednak nie trzeba czekać do pierwszego. Po prostu zadzwońcie do BOA Ery 0224136996, później wybierzcie 0 i dalej 9 (inne tematy). Przedstawcie swoją sytuacje, konsultantka przełączy cię z osobami kompetentnymi. Tam podajesz wstępnie dane właściciela linii i czekasz jakiś tydzień. Telefonu po ich stronie możesz sie spodziewać w ciągu tygodnia. Umawiasz się na podpisanie umowy i czekasz na internet. Internet przyłączają już przed 1 kwietnia, maksymalnie do 21 dni, średnio do 7.

Obrazek

Ja sam już sobie zamówiłem i wszystkim polecam. Jest to oferta najtańsza na rynku !
Awatar użytkownika
tomexol9
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2007, 15:03
Kontakt:

Era- internet stacjonarny.

Post autor: tomexol9 » 15 mar 2008, 15:28

Bardzo dobra oferta!!! Tylko czy bedą jeszcze jakieś dodatkowe opłaty, np. za utrzymanie linii TP?
Awatar użytkownika
max
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 sie 2007, 17:29
Lokalizacja: Springfield

Era- internet stacjonarny.

Post autor: max » 15 mar 2008, 16:08

Jeżeli masz abonament z TP to nie będzie jakiś dodatkowych opłat oprócz tych za internet.

Dla wszystkich osób którzy podpiszą umowę z Erą gratis pakiet bezpieczeństwa Norton Internet Security 2008. Wersja BOX z licencją na trzy pc.
Awatar użytkownika
tomexol9
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2007, 15:03
Kontakt:

Era- internet stacjonarny.

Post autor: tomexol9 » 15 mar 2008, 20:42

Ale jeżeli nie mam abonamentu w TP to ile wynosi ta opłata utrzymania łącza dla TP?
Awatar użytkownika
tomexol9
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2007, 15:03
Kontakt:

Era- internet stacjonarny.

Post autor: tomexol9 » 23 mar 2008, 17:53

Warto dodać, że również Orange ma domowy Internet, ale cenami nie zachwyca i jest sporo droższy od Internetu domowego w Erze. ;) Ponawiam swoje pytanie: Jeśli nie mam abonamentu w TP to ile wynosi opłata utrzymania łącza dla TP?
Awatar użytkownika
max
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 sie 2007, 17:29
Lokalizacja: Springfield

Era- internet stacjonarny.

Post autor: max » 23 mar 2008, 19:10

Opłata wynosi około 37 zł z vat ,zamiast tego lepiej jest wsiąść abonament socjalny za 27 zł z vat.
DanGor
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 09 maja 2008, 23:31

Era- internet stacjonarny.

Post autor: DanGor » 09 maja 2008, 23:37

Mam takie pytanie bo na wakacje kończy mi się umowa z Neostradą.

Chciałbym się dowiedzieć, czy już bez problemu można ten internet zamawiać?
Jak sie spisuje? Ma ktoś już to? Jak jest prędkość upload? No i czy są jakieś limity?

Jakoś nie mogę tego znaleźć na głównej stronie ERY

Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź
Awatar użytkownika
max
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 sie 2007, 17:29
Lokalizacja: Springfield

Era- internet stacjonarny.

Post autor: max » 10 maja 2008, 9:16

DanGor pisze:Mam takie pytanie bo na wakacje kończy mi się umowa z Neostradą.
Chciałbym się dowiedzieć, czy już bez problemu można ten internet zamawiać?
Tak, internet ten można już bez problemu zamawiać.
DanGor pisze:Jak sie spisuje? Ma ktoś już to? Jak jest prędkość upload? No i czy są jakieś limity?
Ja posiadam już od miesiąca internet z Ery i jestem zadowolony. Nie ma żadnych limitów.
Wyniki testu przy prędkości 2 mega:
Obrazek
DanGor pisze:Jakoś nie mogę tego znaleźć na głównej stronie ERY
http://www1.era.pl/press/press.php?sec= ... =1171&ln=0
DanGor
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 09 maja 2008, 23:31

Era- internet stacjonarny.

Post autor: DanGor » 10 maja 2008, 13:35

Dzięki za Info, już raczej jestem zdecydowany :P

A co z IP?? Stałe czy zmienne?

Edit:

Dastałem taką wiadomość od nich na e-mail:


Uprzejmie informuję, iż Era Internet Stacjonarny to stały i szybki dostęp do Internetu bez limitu transferu danych, oferowany na łączach TPSA. Usługa skierowana jest do gospodarstw domowych, które posiadają usługę telefonii stacjonarnej świadczonej przez TPSA.
Zależnie od wybranej opcji taryfowej dostępne są następujące opcje:
1. „Era Internet Domowy 6 Mb/s" prędkość:
- pobierania danych (downlink) 6144 kb/s
- wysyłania danych (uplink) 512 kb/s
2. „Era Internet Domowy 2 Mb/s" prędkość
- pobierania danych 2048 kb/s
- wysyłania danych 256 kb/s
3. „Era Internet Domowy 1 Mb/s" prędkość
- pobierania danych 1024 kb/s
- wysyłania danych 256 kb/s
Każda z w/w opcji może być zamówiona na:
- 12 m-cy
- 24 m-ce
- 36 m-cy
Usługa może być świadczona tylko na łączach analogowych TPSA. Nie ma możliwości świadczenia usługi na łączach cyfrowych ISDN i radiowych. Na tych liniach nie mogą być świadczone usługi w technologii ADSL.
Opłaty za abonament podane sa już jako brutto.

Jeszcze takie moje pytanie. Jeżeli chce zrezygnować z Neo to muszę im to zgłosić jakoś wcześniej niż przed końcem umowy?
Awatar użytkownika
max
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 sie 2007, 17:29
Lokalizacja: Springfield

Era- internet stacjonarny.

Post autor: max » 10 maja 2008, 17:37

DanGor pisze:Dzięki za Info, już raczej jestem zdecydowany :P

A co z IP?? Stałe czy zmienne?
Zmienne IP

DanGor pisze:Jeszcze takie moje pytanie. Jeżeli chce zrezygnować z Neo to muszę im to zgłosić jakoś wcześniej niż przed końcem umowy?
Z informacji jakie mam to umowę z Neo trzeba wypowiedzieć miesiąc wcześniej. Mi umowa z Neo kończyła się
2 kwietnia , 1 marca wypowiedziałem umowę. Dwa tygodnie przed końcem umowy z Neo podpisałem umowę z Erą.
7 Kwietnia odłączono mi Neostrade i od razu podpięto Erę. Nie było żadnej przerwy w dostępie internetu, żadnego czekania.
siwek755
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 16 maja 2008, 21:31

Era- internet stacjonarny.

Post autor: siwek755 » 16 maja 2008, 21:39

Witam koledzy!

Jestem obecnie posiadaczem Neostrady 512 i korzystam z modemu Livebox TP. Opłata wynosi więc (59zł + 10zł)\miesiąc. Przy cenach Ery jest to "małe" nieporozumienie...

Umowa kończy mi się na szczęście w sierpniu, więc już niedługo nie będe musiał płacić tym zdziercom.

Jak jest z tą Erą dokładniej?
1. Czy modem (ten za 99zł) pozwoli mi na rozdzielenie internetu kablem (np. ethernet) na 2 komputery?
2. Jak z awaryjnością internetu? Miałeś jakieś przerwy w dostawie? Jakieś problemy z oprogramowaniem?
3. Da radę skonfigurować tak żeby nie korzystać z badziewnych aplikacji od Ery tylko żeby Windows włączał?
4. Nie rozumiem jeszcze jednego. Na ulotce wyraźnie widać, że promocja trwa do 15.05.2008, natomiast w BOA mówią że promocja tego internetu trwa do... 01.01.2010! WTF?
5. Czy "jakość" internetu jest taka sama jak neostrady? Jak z pingami?

INFORMACJA PRASOWA OD ERY
http://www1.era.pl/press/press.php?sec= ... =1171&ln=0

ULOTKA
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 32906.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6892f.html
Awatar użytkownika
max
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 sie 2007, 17:29
Lokalizacja: Springfield

Era- internet stacjonarny.

Post autor: max » 16 maja 2008, 22:15

siwek755 pisze:1. Czy modem (ten za 99zł) pozwoli mi na rozdzielenie internetu kablem (np. ethernet) na 2 komputery?
Tak.
siwek755 pisze:2. Jak z awaryjnością internetu? Miałeś jakieś przerwy w dostawie? Jakieś problemy z oprogramowaniem?
Zero problemów. Oprogramowanie dostajesz razem z modemem.
siwek755 pisze:3. Da radę skonfigurować tak żeby nie korzystać z badziewnych aplikacji od Ery tylko żeby Windows włączał?
Pewnie tak. Jak bede miał wiecej czasu to sprawdzę.
siwek755 pisze:4. Nie rozumiem jeszcze jednego. Na ulotce wyraźnie widać, że promocja trwa do 15.05.2008, natomiast w BOA mówią że promocja tego internetu trwa do... 01.01.2010! WTF?
W BOA maja rację.
siwek755 pisze:5. Czy "jakość" internetu jest taka sama jak neostrady? Jak z pingami?
Pingi identyczne jak w Neo. Jeśli jednak chcesz mieć mniejsze po podlączeniu internetu zwracasz się do TP o zmianę trybu lini na tryb fast. Pingi mniejsze o połowe.
DanGor
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 09 maja 2008, 23:31

Era- internet stacjonarny.

Post autor: DanGor » 18 maja 2008, 17:22

siwek755 pisze:5. Czy "jakość" internetu jest taka sama jak neostrady? Jak z pingami?
max pisze:Pingi identyczne jak w Neo. Jeśli jednak chcesz mieć mniejsze po podlączeniu internetu zwracasz się do TP o zmianę trybu lini na tryb fast. Pingi mniejsze o połowe.
Ta zmiana coś kosztuje? Coś się z tym wiąże??
Awatar użytkownika
max
Użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 19 sie 2007, 17:29
Lokalizacja: Springfield

Era- internet stacjonarny.

Post autor: max » 18 maja 2008, 18:56

DanGor pisze:
siwek755 pisze:5. Czy "jakość" internetu jest taka sama jak neostrady? Jak z pingami?
max pisze:Pingi identyczne jak w Neo. Jeśli jednak chcesz mieć mniejsze po podlączeniu internetu zwracasz się do TP o zmianę trybu lini na tryb fast. Pingi mniejsze o połowe.
Ta zmiana coś kosztuje? Coś się z tym wiąże??
Zmiana nic nie kosztuje. Wystarczy złożyć do TP wniosek o zmianę trybu linii.
EraInternetUser
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:31

Era- internet stacjonarny.

Post autor: EraInternetUser » 01 cze 2008, 12:52

Mam usługę Era Internet stacjonarny od kilku miesięcy, wszystko było ok... do czasu awarii, kiedy to w trakcie przeglądania stron www raptem przestała działać.
Zgłosiłem natychmiast awarię, otrzymałem informację, że mają do 60 godzin na jej usunięcie - TO JUŻ MNIE TROCHĘ ZATKAŁO!
W TP S.A. takie sprawy były załatwiane od ręki, dodam, że nie bardzo lubię tą firmę z powodu cen jakie żądają za swoje usługi.
Trzeba im jednak przyznać, że jakość tych usług jest więcej niż dobra, a czas reakcji na problemy, przynajmniej w moim przypadku, był natychmiastowy.
W tej chwili minęły już 3 dni od wystąpienia awarii usługi, z tego co się dowiedziałem, to problem leży po stronie urządzeń Ery (określili to jako problem z requestem).
3 dni, czyli 72 godziny, a powiedzieli, że mają 60 godzin na usunięcie awarii.
Do tej pory nikt nie odpowiedział na wysłane przeze mnie 3 e-maile do [email protected], ani nie zadzwonił z wyjaśnieniem, pomimo złożonej przez konsultanta podczas rozmowy telefonicznej obietnicy skontaktowania się ze mną, do godz. 15:00 30.05.2008, czyli prawie dwa dni temu.

Powyżej opisana sytuacja to porażka dla działu technicznego firmy oraz osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami.
Jak to świadczy o fachowości osób, które nie potrafią przez 3 dni naprawić usterki, która leży po stronie ich urządzeń.
Odpowiedź jest moim zdaniem jedna, po prostu olali sprawę, tak technicy, jak i konsultanci, co przedstawiłem wyżej.

Co z tego, że cena jest atrakcyjna, skoro świadczenie usługi oraz reakcja na zgłoszoną awarię jest po prostu beznadziejna
Mi nie zależy na necie dostępnym wtedy, kiedy Era będzie miała na to ochotę.
Płacę za usługę i żądam jedynie jej ciągłego świadczenia.
Zawsze coś się może zepsuć, to tylko urządzenia ale naprawa i informacja powinny być jak najszybsze.

WNIOSEK:
Jeżeli zależy wam na dobrej jakości usługi, zapłaćcie więcej i wybierzcie łącze w TP S.A.
Jeżeli chcecie mieć tanio, to oferta Ery jest chyba w tej chwili najkorzystniejszą na rynku ale liczcie się z wkurzaniem i kilkudniowymi przerwami w dostępie do netu.

Wybór jak zawsze należy do kupującego.

Dam znać jak i kiedy sprawa się zakończyła.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Internet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości