Nowy wygląd kiosków RUCHu

Dyskusje na temat rynku prasowego.
Awatar użytkownika
Poland
VIP Expert
Posty: 10871
Rejestracja: 24 maja 2006, 18:59
Lokalizacja: Trzciana k. Bochni
Kontaktowanie:

Nowy wygląd kiosków RUCHu

Postautor: Poland » 23 cze 2011, 11:07

"WirtualneMedia" pisze:Metamorfoza kiosków Ruchu: samoobsługa, duże witryny, płatności, przesyłki i kawa

Ruch wprowadza w swoich kioskach nową identyfikację wizualną i system obsługi klientów. Punkty będą częściowo samoobsługowe, a realizować w nich będzie można także płatności masowe i przesyłki kurierskie.

Przede wszystkim w kioskach Ruchu zostanie w najbliższym czasie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna firmy. Oprawa ta jest oparta na neutralnej kolorystyce, która ma sprawić, że produkty w kioskach będą automatycznie eksponowane i promowane. Natomiast u góry każdego punktu pojawi się nowe logo Ruchu - złożone z nazwy sieci w jaskrawym kolorze i niebieskiej kropki, która ma być znakiem rozpoznawczych kiosków.

Jednocześnie w kioskach zostanie wprowadzony nowy system obsługi klienta. Sprzedaż i ekspozycja produktów będą mieć charakter otwarty, częściowo samoobsługowy, natomiast dotychczasowe małe okienko w każdym kiosku zastąpi duża witryna, która umożliwia lepszy kontakt klientów ze sprzedawcami. Ponadto będzie można zlecić płatności masowe i nadać przesyłki kurierskie oraz kupić świeżo parzoną kawę z ekspresu.

- Po zakończonej w ub.r. prywatyzacji Ruchu kolejne miesiące były czasem wytężonej pracy nad stworzeniem strategii rozwoju, która zapewni odbudowę silnej pozycji na rynku oraz umożliwi pełne wykorzystanie ogromnego potencjału naszej spółki - opisuje Wojciech Heydel, prezes Ruch SA. - Zapewnienie atrakcyjnej i uporządkowanej ekspozycji prasy i produktów sprzedawanych w kiosku przyczyni się do wzrostu biznesu dla nas i naszych partnerów. Naszym celem jest bycie liderem małego formatu w Polsce - deklaruje.

Swoje nowe logo i wizualizację Ruch wybrał w konkursie, w którym zgłoszono ok. 200 prac. Ostatecznie postawiono na projekt przygotowany przez zespół pod kierownictwem plastyka Macieja Plewińskiego z Krakowa, w skład którego weszły też Małgorzata Niemojewska i Maria Cecylia Niemojewski. Natomiast w drugim konkursie - dotyczącym architektury bryły - zwyciężyła Magdalena Masełkowska z firmy Kontrapunkt. Nową koncepcję aranżacji kiosków oraz system obsługi ich klientów opracował natomiast zespół specjalnie do tego powołany w Ruchu.

- Zmiana logo nie jest celem samym w sobie. Rozpoczynamy bowiem obejmujący zasięgiem całą Polskę proces wymiany kiosków na nowoczesne punkty sprzedaży - opisuje Anna Walczowska, członek zarządu Ruchu ds. marketingu i sprzedaży detalicznej. - Docelowo planujemy wydać 160 mln zł na inwestycje w sektor detaliczny. Wprowadzamy również zintegrowany system informatyczny monitorujący sprzedaż, który pozwoli na lepsze zarządzanie produktami i cenami. Koszt jego zakupu i wdrożenia do końca br. wyniesie 55 mln zł - dodaje.

Ruch liczy, że wprowadzane obecnie zmiany spowodują ugruntowanie jego pozycji rynkowej i zbudowanie zoptymalizowanej kosztowo sieci przygotowanej do podejmowania nowych wyzwań w świetle tendencji w branży prasy drukowanej czy wyrobów tytoniowych. - Bardzo dużo uwagi poświęcamy na wzmacnianie naszych największych atutów, którymi są niewątpliwie baza klientów i dostawców, logistyczne know-how kolportażu prasy, największa w Polsce sieć sprzedaży pod powszechnie znaną marką oraz aktywa nieruchomościowe - mówi Wojciech Heydel. - Koncentracja na rentownej sieci sprzedaży, zmiana struktury sprzedaży FMCG pod kątem zyskowności oraz rozwój sieci partnerskiej stworzą podstawy stabilnej przyszłości - przekonuje.

A w sumie nawet ładnie wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mnie natomiast ciekawi jak wyglądać będzie nowa wersja dla tzw. domków (do których można wejść i kupić prasę co na przykład jest w mojej miejscowości) oraz saloników prasowych. Plus wszystkiego jest taki że wreszcie nie trzeba będzie się schylać by kupić prasę.
Od 24.05.2006 do 27.08.2014 jako kisiel205 / Od 27.08.2014 jako Poland
Aktywnie najlepszy na forum już od 12 lat! Na moim koncie już ponad 10,000 postów!
Awatar użytkownika
Mocny FULL
Activist
Posty: 2631
Rejestracja: 27 lip 2010, 19:19
Lokalizacja: Essen [Deutschland]

Nowy wygląd kiosków RUCHu

Postautor: Mocny FULL » 23 cze 2011, 11:21

W moim mieście wszystkie kioski ,,RUCH" upadają, zostało ich może 3/4.
Mi się podobała stara oprawa.
Srały muchy, będzie wiosna. Będzie trawka lepiej rosła - wł.

INNA
Awatar użytkownika
Trzeciak
VIP Mod
Posty: 34650
Rejestracja: 23 kwie 2008, 19:38

Nowy wygląd kiosków RUCHu

Postautor: Trzeciak » 25 cze 2011, 16:13

Zacznę od strony wizualnej. Niestety - mimo, że odświeżono logo, to wygląda tak samo "staro" jak poprzednie. Nowa identyfikacja sprawia wrażenie takiej "skostniałej", mało dynamicznej itp. Natomiast dużym plusem jest większa "interaktywność" kiosków - szczególnie dla osób mieszkających w większych miastach, którzy w drodze do domu chcą sobie po drodze np. wypić kawę. Przypomina mi to salony przy stacjach benzynowych (jak ktoś jest w dalekiej samochodowej podróży).

Widać, że "Ruch" chce ratować swoją pozycję na rynku. Stąd te zmiany w tych kioskach.
Pozdrawiam, Trzeciak
Awatar użytkownika
odrodzony
Obserwator
Posty: 517
Rejestracja: 24 kwie 2011, 11:39
Lokalizacja: Powiat Toruński
Kontaktowanie:

Nowy wygląd kiosków RUCHu

Postautor: odrodzony » 26 cze 2011, 23:04

Wole starą oprawę.Chociaż nowa nie jest najgorsza.
Awatar użytkownika
Ice
Mythical VIP
Posty: 2665
Rejestracja: 06 mar 2008, 21:35

Nowy wygląd kiosków RUCHu

Postautor: Ice » 27 cze 2011, 23:27

Czy oprawa w tym momencie jest najważniejsza w tych całych zmianach? Odświeżenie jak najbardziej się przydało, nawet na taką skalę i wyszło całkiem nieźle.
Naprawdę trzeba pochwalić chęć zmiany tych okropnych, obrzydliwych baraków w coś co będzie wyglądać i zachęcało do podejścia - bo jak do tej pory kupowało się tam coś z przyzwyczajenia, albo z przymusu.
LaPatyk
Użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: 29 gru 2010, 23:59

Nowy wygląd kiosków RUCHu

Postautor: LaPatyk » 02 lip 2011, 22:49

Teraz wyglądają całkiem fajnie, grunt to że nie trzeba się kłaniać pani w kiosku. Druga rzecz to dobra ekspozycja gazet, nie znoszę jak różne tytuły są jeden na drugim, i zawsze się trzeba pytać czy to nowy numer czy stary.


Wróć do „Prasa”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość