TV Puls (HD)

Dyskusje na temat kanałów telewizyjnych działających aktualnie na polskim rynku.
Awatar użytkownika
Poland
VIP Expert
Posty: 12620
Rejestracja: 24 maja 2006, 18:59
Lokalizacja: Trzciana k. Bochni
Kontakt:

TV Puls (HD)

Post autor: Poland » 30 paź 2007, 8:12

Dla tych co jeszcze nie widzieli zamieszczam do pobrania pierwsze wydanie Puls Raportu i jego serwisów (linki dostałem od użytkownika looser106 z Forum o TVP )

http://www.filefactory.com/file/42c9ea/ - pogoda
http://www.filefactory.com/file/a068f6/ - sport
http://www.filefactory.com/file/b7d128/ - wiadomości

Co do tego teleturnieju "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty" od razu wiedziałem że będzie to dno widząc już samą scenografię tego programu w gazecie.
Od 24.05.2006 do 27.08.2014 jako kisiel205 / Od 27.08.2014 jako Poland
Aktywnie najlepszy na forum już od 12 lat! Na moim koncie już ponad 10,000 postów!
Pawel

TV Puls (HD)

Post autor: Pawel » 30 paź 2007, 9:43

Cóż, Polacy zrąbali bardzo dobry teleturniej. Co do tych błędów podczas SingaDinga (czy jak to się tam zwie), które zostały tutaj wymienione, to przypomniał mi się niedzielny 3 odcinek Star Treka i na jakieś kilka minut było widoczne tylko logo pulsu i znaczek z wiekiem. Potem oczywiście Star Trek sie pojawił ale te kilka minut uciekło :lol:.
Awatar użytkownika
PPM
VIP Expert
Posty: 1669
Rejestracja: 22 sie 2006, 18:05
Lokalizacja: Kraków

TV Puls (HD)

Post autor: PPM » 30 paź 2007, 10:21

Kryterium0 pisze:Kolega znany jest ze swojej miłości do Pulsu, ale nie wmawiaj czegoś ludziom, czego nie ma. Ja obiektywnie oceniam to, co widzę. Ale dla Ciebie zawsze to, co będzie na Pulsie będzie super, mimo, że może być największym kitem.
Lubie PULS, ale nie oceniłem tego programu ze byl najlepszy. Wczoraj zobaczylem, a kolejny to zobacze chyba w czwartek.
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 16182
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29

TV Puls (HD)

Post autor: Karol » 30 paź 2007, 11:38

Co do reklam podczas "Puls Raportu", to możliwe, że KRRiT nawet na dzisiejszym posiedzeniu zajmie się sprawą przerywania programu reklamami, a dokładniej niejasnego porządku emitowanych wtedy programów. W tym przypadku stanąłbym jednak po stronie TV Puls, bo późniejsze wejścia nie były nawet oznaczone jako "Puls Raport", tylko zwykłe wejścia "na żywo" prezenterów.
Awatar użytkownika
Golbi
Obserwator
Posty: 310
Rejestracja: 24 maja 2006, 19:22

TV Puls (HD)

Post autor: Golbi » 30 paź 2007, 12:54

Oni nie przerywaja reklamami serwisu informacyjego serwis informacyjny sie konczy. Jesli dawaliby rekalmy po newsy a przed nastepnym newsem to wtedy byłoby przerywanie ale pogoda czy sport to nie jest news. Ja bym coprawda zrezygnował z tych reklam tymabrdziej ze pozniej z tego co iwem było opznienie z teleturniejem o 20 skoro TVN potrafi nie dac rekalmy przed Faktami to TV Puls mogła byc zrezygnowac z reklam przed i po pogodzie. Program miałby wtedy ciagłosc konczy sie i nadaja reklamy
Był, bedzie, jest Czeladzki CKS

www.cks1924.boo.pl i www.cks1924.pl
Awatar użytkownika
Golbi
Obserwator
Posty: 310
Rejestracja: 24 maja 2006, 19:22

TV Puls (HD)

Post autor: Golbi » 30 paź 2007, 12:58

loter56 pisze:wczoraj widzialem dwie nowe pozycje pulsy(czy jestes madrzejszy od piato klasisty i singa dinga) i moge smialo powiedziec ze to sa bardzo dobre formaty tylko puls je schrznil!!! Po pierwsze ja stane w obronie big brother 4.1 czworka nie miala zbyt duzo tu do gadania bo producentem jest endemol jak i wlascicielem licencji!!! po drugie w pulsie prezesem jest amerykanin czylki polacy maja malo do gadania tak wiec to amerykanie schrzanili polska edycje bo zalowali kasy i to sie mocno odbije na ogladalnosci ale szkoda bardzo jesli telewizja ktora aspiruje do miana telewizji typu tvn daje studio ktore wyglada jak z poczatku lat 90??? a puls chcial zeby studio programu cjmopk bylo jak najtansze!!! a program singadinga jest strasznie zamulony!!!!
Mi ise wydaje ze problemem nie jest kasa ale mało czasu na przygotowanie. Pozatym jesli ktos chce ogladac program to nawet gdyby krecony był w piwnicy to by go ogladał i z tad moze własnie pomysł na wyprobowanie formatu jak sie sprawdzi to zainwestuja w studio
Był, bedzie, jest Czeladzki CKS

www.cks1924.boo.pl i www.cks1924.pl
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 16182
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29

TV Puls (HD)

Post autor: Karol » 30 paź 2007, 12:58

To niby jak "Puls Raport" ma na siebie zarabiać? Z datków widzów czy wysyłanych SMS-ów? Reklamy są wskazane, bo to telewizja komercyjna, utrzymanie kosztuje ją tak samo jak inne stacje telewizyjne. Opłata za koncesję tak samo. Nie jest zwolniona z tego jak Radio Maryja. Błędem Pulsu jest niedostosowanie długości programów informacyjnych to ramówki. Powinni zrobić sobie wyliczenie ile każdy z serwisów będzie trwać i zostawić przynajmniej 30 sekund luki.
Awatar użytkownika
piotrekB
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 21 sie 2007, 17:53

TV Puls (HD)

Post autor: piotrekB » 30 paź 2007, 16:10

1) Ktoś napisał, że "może Telewizja Familijna była lepsza, ale szybko upadła". Zgadza się - była lepsza!

2) TV Puls będzie walczyć narazie z Czwórką i TVN siedem - OK, ale poziomem są poniżej konkurencji narazie.

3) Chcą walczyć o widza 16-49, a w ramówce roi się od telenowel (jakaś Hacjenda...)

4) Jeśli to wina Cyfry + za słaba jakość emisji, powinni dopłacić za więcej mbit/s. W końcu to można zrobić (a nie czekać, aż jak tu piszecie - zaczną konkurowac z TVNem, zresztą TVN siedem ma lepsza jakość)

5) Pewnie wszyscy widzieli "Pogodę" ...nie wiem ile ona trwała...chyba 15 sekund, dwie mapki zrobione w Paincie i kilka miast z małymi chmurkami i jakimiś żółtymi kulkami przypominającymi słońce, nie było nawet efektu przejścia, tylko mapki tak na ostro się zmieniły...

6) Za słabość audycji "Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty" trzeba winic Puls, to on daje kase i on kolauduje tą audycje.

Puls zasługuje na cud :)
Pawel

TV Puls (HD)

Post autor: Pawel » 30 paź 2007, 16:40

piotrekB pisze:2) TV Puls będzie walczyć narazie z Czwórką i TVN siedem - OK, ale poziomem są poniżej konkurencji narazie.
Jeśli o mnie idzie to TVN Siedem w ogóle nie oglądam, a Puls i owszem mam zamiar kilka pozycji programowych obejrzeć.
3) Chcą walczyć o widza 16-49, a w ramówce roi się od telenowel (jakaś Hacjenda...)
Czymś trzeba było zapchać popołudnia. Najważniejszy jest prime time i tam próżno szukać telenowel.


Co do reklam w czasie Puls Raport to chociaż newsy nie są przerywane reklamami ale napisy końcowe lecą dopiero po tych wszystkich blokach reklamowych, pogodzie i sporcie. Więc KRRiT może uznać że serwis informacyjny kończy się dopiero wtedy i nie powinien być przerywany reklamami. Ale mnie osobiście Puls Raport przypadł do gustu (ale pogoda do poprawy). Wreszcie coś w stylu amerykańskim.
Awatar użytkownika
wojt.20
Obserwator
Posty: 252
Rejestracja: 11 wrz 2007, 21:29
Kontakt:

TV Puls (HD)

Post autor: wojt.20 » 30 paź 2007, 17:55

Po co w ogóle Puls pokazuje napisy końcowe. Zwykłego widza nie interesuje kto stał za kamerą czy był odpowiedzialny za montaż.
Może i pod tym względem Puls będzie inny. W Niemczech już dawno tak jest , jak już są napisy to co najwyżej małe logo firmy produkującej program ,ale najlepszy co do napisów końcowych w Polsce jest BB4.1 na Czwórce - wymiata innych :rolleyes:
ARTUR B.

TV Puls (HD)

Post autor: ARTUR B. » 30 paź 2007, 18:20

No wiesz na napisy końcowe mówi się inaczej "lista płac"
Awatar użytkownika
piotrekB
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 21 sie 2007, 17:53

TV Puls (HD)

Post autor: piotrekB » 30 paź 2007, 20:36

TV Puls będzie trafiać do mało wyrobionego widza... Ci z dużych miast, lepiej zarabiający i lepiej wykształceni wybierać będą TVNy.

Tak krytykuję ten nowy Puls, ponieważ jest miejsce na rynku na chrześcijańsko-rodzinną stację, która bez kompleksów będzie pokazywać świat normalny. Widz, który włączy taką stację nie będze się obiawiać, że dziecko czy sam rodzic znajdzie sceny przemocy czy seksu. Telewizja, która nie będzie wywoływała agresji czy podniecenia. Telewizja, która jednocześnie będzie PROFESJONALNA, a to niestety w ŻADNEJ mierze nie jest domeną obecnego PULSU. Smutne. I nic nie zdadzą się takie słowa na forum jak: "a mnie się podoba", "nie jest źle", "dopiero startują".
Awatar użytkownika
Axel
Activist
Posty: 2722
Rejestracja: 25 maja 2006, 0:21
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

TV Puls (HD)

Post autor: Axel » 30 paź 2007, 23:29

Obejrzałem kolejne programy na Pulsie czyli "Paczka" i "Światowe rekordy Guinnessa" i niestety znów jestem rozczarowany.

"Paczka" - ten program zapowiadany był jako tajemniczy program. Wyczekiwałem na niego z wielka chęcią. Jednak ten program to jakieś nieporozumienie. W jakich kategoriach go traktować ? Czy to jest jakieś reality show ? A może program rozrywkowy ? Albo jakiś program poradnikowy ?
Uczestnicy tego programu przesyłają do siebie tajemniczy przedmiot, który umieszczają w tej dużej paczce. Na liczniku z przodu ustawiają czterocyfrowy numer, który oznacza rok, w którym odbyło sie wydarzenie związane z przedmiotem schowanym w paczce. Ludzie wysyłają do siebie jakieś przedmioty ze i dokładają list. Zupełnie nie widzę w tym nic ciekawego. Program jest chyba zbyt abstrakcyjny jak dla mnie.
Firmą, która produkuje program jest Rochstar (tez znana firma np. z produkcji dla TVN) a producentem programu jest Rinke Roojens, który produkuje też m.in. "Taniec z gwiazdami" Według mnie to jest to kolejny format kupiony z za granicy, który nie udał sie zupełnie w realizacji dla TV Puls.

"Światowe rekordy Guinnessa" - na ten program czekałem najbardziej. Ogólnie to może być ale prowadzący, który tez pełni role lektora i komentatora chyba zbyt bardzo wczuwa sie w role bo zamiast czytać przetłumaczony tekst to dodaje jakieś swoje głupie komentarze i jeszcze sie podśmiechiwuje.
Program o rekordach Guinnessa bardzo mnie interesuje i jest to polska edycja programu znanego w innych krajach - właśnie w jego skład wchodziły fragmenty zagranicznych programów. Ale to ze jest tak głupio realizowany i ma takiego prowadzącego to chyba zrezygnuje z jego oglądania.

W takim razie czekam jeszcze na program "Uwaga żarty" i mam nadzieje, że chociaż tam nie będzie takiego głupiego lektora.
Awatar użytkownika
PPM
VIP Expert
Posty: 1669
Rejestracja: 22 sie 2006, 18:05
Lokalizacja: Kraków

TV Puls (HD)

Post autor: PPM » 30 paź 2007, 23:42

Dwoch produkcji powyzej wymienionych przez Axela, nie ogladalem, ale ogladalem powtorke Tylko Ty. Dzisiejszy odcinek bardziej mi sie podobał, od poniedziałkowego.

Jesli chodzi o Paczke- nawet nie mialem zamaiaru ogladac. Światowe rekordy- chciałbym, ale nie jest mi dane :(

Mam nadzieje ze sa osoby które polubią te programy.

Dla wyjadaczy, ekspertów w dziedzinie mediow- zawsze cos sie znajdzie do zaczepki :) Na szczescie kazdy ma inne zdanie :)

A tak na powaznie, pewnie ze chcialbym zeby te programy wygladaly perfekcyjnie, ale od samego poczatku wiedzialem ze tak nie bedzie, dlatego nie jestem tak rozczarowany jak inne osoby.
Nie jest tak, ze jak uwielbiam PULS to kazda produkcja bedzie dla mnie fantastyczna. Bo dla mnie odpada, juz napewno Robocop, Star Trek, Paczka, SingaDinga. Natomiast Czy jestes madrzejszy...., Tylko Ty, to sa pozycje ktore bede ogladal, chociaz wiele osob ma do nich zastrzezenia, to mi sie podobaja. Czekam jeszcze na Najgorszego polskiego kierowce- chociaz obawiam sie ze to tez nie dla mnie.
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 16182
Rejestracja: 24 maja 2006, 15:29

TV Puls (HD)

Post autor: Karol » 31 paź 2007, 1:50

W ramach ciekawostki powiem, że nocą w TV Puls gdy pozycje reklamowe nie mają już reklam i kończą się tym samym szybciej, emitowane są teledyski. Teraz... Tatiana Okupnik - mało trafny wybór Pulsu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe stacje telewizyjne w Polsce”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości