[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Wydarzenia organizowane i transmitowane przez stacje telewizyjne.
Jordi
VIP Expert
Posty: 8615
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:03

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: Jordi » 16 sie 2018, 22:14

Rok temu całego Sopotu nie widziałem :(
annawoj1104
Junior
Posty: 780
Rejestracja: 10 maja 2018, 10:29

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: annawoj1104 » 16 sie 2018, 22:15

A to co mam teraz czyli piosenka z Sopotu 1995
Awatar użytkownika
Medyk24
VIP Expert
Posty: 9120
Rejestracja: 31 lip 2011, 11:37

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: Medyk24 » 16 sie 2018, 22:17

Jordi pisze:No właśnie ta lokacja teraz była najbliższa paździerzowi od Solorza xD

Polsatowi najbardziej paździerzowo wychodzi lokacja LTE, a reszta w granicach tolerancji, przynajmniej nie organizują specjalnych scenek z tekstami rodem z reklamy.
Damianou18
Activist
Posty: 3293
Rejestracja: 13 mar 2016, 17:18
Lokalizacja: Szczecin

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: Damianou18 » 16 sie 2018, 22:18

No i gdzie ta Tulia. Mieli z nią zaśpiewać. A tu już 3 piosenka Kaśki :O
Jordi
VIP Expert
Posty: 8615
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:03

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: Jordi » 16 sie 2018, 22:19

Uwielbiam te loty kamery na publikę, gdzie babka udaje że zna tekst i nie śpiewa, a nie zna i dobitnie to widać xD Siara na cały kraj...
Awatar użytkownika
pulkownik
VIP Expert
Posty: 6399
Rejestracja: 06 mar 2008, 20:39
Lokalizacja: Warszawa

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: pulkownik » 16 sie 2018, 22:20

Jest i Tulia z Kasią :)
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 20007
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: wiatriwoda » 16 sie 2018, 22:21

Dużo czasu dostała Kasia i fajnie :)
Jordi
VIP Expert
Posty: 8615
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:03

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: Jordi » 16 sie 2018, 22:22

Medyk24 pisze:Polsatowi najbardziej paździerzowo wychodzi lokacja LTE, a reszta w granicach tolerancji, przynajmniej nie organizują specjalnych scenek z tekstami rodem z reklamy.


Oj za to mieliśmy właśnie LTE na Fidżi na bezludnej wyspie (i wiele innych żenujących sytuacji z tym ich bzdurnym internetem ;) ) , czy Sykut wychodzącą z lodówki. No i parówy w TTBZ, z których na szczęście zrezygnowano xD

Fakt faktem TVN niech nigdy więcej nie robi tak topornych lokacji, bo jednak po wielu latach dość akceptowalnych lokacji, to im nie przystoi...



Janiak zamiast jej oddać mica, to jej nisko daje, że musi się schylać. Co za pomyłka z tego faceta idź prowadź ten swój CZT i nic innego...

No i Kasia z Tulią :)
Awatar użytkownika
Lupus28
Junior
Posty: 1187
Rejestracja: 23 lut 2012, 19:47
Lokalizacja: Biecz/Kraków

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: Lupus28 » 16 sie 2018, 22:25

Ale przynajmniej dzisiaj jubileusze dostaną tyle czasu ile trzeba.
Awatar użytkownika
wiatriwoda
VIP Expert
Posty: 20007
Rejestracja: 05 gru 2013, 9:46

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: wiatriwoda » 16 sie 2018, 22:26

Kolejny udany koncert, który przywołał dawny Sopot :)
Jordi
VIP Expert
Posty: 8615
Rejestracja: 13 sty 2013, 19:03

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: Jordi » 16 sie 2018, 22:27

No Bajm liczyłem na całe 45 minut, a tu wyjdzie 30 gdzieś chyba, bo jeszcze ci z zagranicy z swoim jednym średnio popularnym "hitem" będą...
annawoj1104
Junior
Posty: 780
Rejestracja: 10 maja 2018, 10:29

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: annawoj1104 » 16 sie 2018, 22:29

Kaśka K i Edyta oczywiscie-one i potem długa przerwa....
Ale czekam na Becie jeszcze;)
Awatar użytkownika
CaptainMorgan
VIP Expert
Posty: 2448
Rejestracja: 17 lis 2013, 10:51

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: CaptainMorgan » 16 sie 2018, 22:46

Oni wczoraj mieli koncert w Warszawie więc duży problem by ich ściągnąć to pewnie nie był:)
Awatar użytkownika
N-O-R-O-N
User of the Year 2014!
Posty: 6637
Rejestracja: 31 paź 2014, 16:55

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: N-O-R-O-N » 16 sie 2018, 22:47

No nie, kolejny jubileusz będzie za krótki... i to jest największy minus Top of the Top :(
Damianou18
Activist
Posty: 3293
Rejestracja: 13 mar 2016, 17:18
Lokalizacja: Szczecin

[POLSAT/TVN] Top of The Top (tymczasowo Polsat Sopot Festival)

Postautor: Damianou18 » 16 sie 2018, 22:50

No to mamy lokowanie w stylu LTE! :D

No i już Filip i Gabi i od razu lepiej. Wielka szkoda, że tak mało ich w tym roku...
Ostatnio zmieniony 16 sie 2018, 22:51 przez Damianou18, łącznie zmieniany 1 raz.


Wróć do „Eventy w telewizji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości