Viaplay

Dyskusje o ofertach VOD w Polsce i na świecie.
Awatar użytkownika
KingOfSouthDWR
Użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 27 maja 2022, 7:27
Lokalizacja: (Z)Dolny Śląsk
x 60
x 20
Kontakt:

Viaplay

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: KingOfSouthDWR »

Parametry techniczne tranmisji Bundesligi z Viaplay na Canal+Online:

Obrazek

Obrazek


Obrazek
Platforma satelitarna:
Canal+ [Superpremium, Multi Man Pack, MP]
Streaming:
Disney+, HBO MAX , Netflix, Amazon Prime Video, Viaplay, Play Now TV, Smart GO, UPC TV GO, Tidal
Awatar użytkownika
Adam d
Poster
Posty: 1918
Rejestracja: 24 cze 2020, 14:00
Lokalizacja: Puławy
x 802
x 286
Kontakt:

Viaplay

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Adam d »

Brawo ekipo! Oby tak dalej!
Polsat Box (sat) / Disney+ / Player + Eurosport Extra / TVN24 GO / CANAL+ online / Prime Video / Arte
🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦
kamil2505
VIP Expert
Posty: 4202
Rejestracja: 25 lip 2008, 17:09
x 74
x 768

Viaplay

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kamil2505 »

U mnie taki sam komunikat przy tym samym meczu.
Na szczęście jako abonent Canal+ mam dostęp do meczu przez dekoder i tam działało ok.

Ogólnie w mediach społecznościowych start ligi angielskiej w Viaplay chyba nie przypadł do gustu patrząc na komentarze. 🤣😂
CANAL+ | HBO | NETFLIX | PLAYER | AMAZON PRIME VIDEO | POLSAT GO | TVP VOD | POLSAT SPORT PREMIUM/ELEVEN | FOX PLAY/NAT GEO PLAY | TIDAL
Awatar użytkownika
Tomek
VIP Mod
Posty: 6916
Rejestracja: 24 maja 2006, 22:01
x 114
x 588
Kontakt:

Viaplay

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tomek »

Trzeba to jasno powiedzieć - Viaplay to najgorszy VOD działający w Polsce. To nie tylko kwestia słabej jakości i absurdalnej na jej tle liczby wpadek ze streamingiem, ale kompletne olewanie klientów.

Nauczeni problemami z przeszłości powinni być przewidywalni i gotowi na taką sytuację. To nie jest darmowa usługa na którą może wejść nagle setki tysięcy osób, tylko płatny serwis z dobrze znaną dla jego administracji liczbą klientów.

Przy takim PR-ze to im nawet te posiadane prawa nie pomogą i jeszcze skończą jako hub na innych VOD-ach. Nie zdziwię się też, jeśli w kilka lat polska wersja usługi (jego prawa) nie zostanie sprzedana komuś innemu. Polsat pewnie już zaciera rączki ;)
-----------
Zbiór archiwalnych wydań listy "MEGA BEAT DANCE CHART 20" (1993-2017)
Dla każdego, kto chce zacząć dobrze dzień
8)
Awatar użytkownika
Kamil
VIP Expert
Posty: 3191
Rejestracja: 04 lip 2008, 9:58
Lokalizacja: Polska
x 224
x 380
Kontakt:

Viaplay

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamil »

Oni nie mają nawet biura prasowego w Polsce. Czasowo ich działania prowadzi wynajmowana agencja PR.
Nie ma kto nawet reagować i bronić. Agencja social która obsługuje ich FB i INSTA nie daje rady. To nie do obrony. Fatalne pod każdym względem. Nie jestem kibicem, ale z ciekawości włączyłem sobie transmisję i nie zapłaciłbym za to. Koszmar.
Z punktu biznesowego ta nieudolność jest zaskakująca. Czyżby właściciele Viaplay zaufali nieodpowiednim osobom i stworzyli niekompetentny team w Polsce? Nie chce się wierzyć, że inwestują tyle pieniędzy w reklamę, marketing, prawda do emisji i wychodzi coś takiego? Są gotowe systemy do streamingu... Nawet jakieś partnerstwo komercyjne z Google/YouTube lub inną platformą mogłoby pomóc. To nie jest coś, co jest nieosiągalne.
Awatar użytkownika
N-O-R-O-N
User of the Year 2014!
Posty: 11584
Rejestracja: 31 paź 2014, 16:55
x 1596
x 1763

Viaplay

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: N-O-R-O-N »

Skargi na Viaplay lecą do UOKiK:
Część niezadowolonych klientów nie ograniczyła się do komentarzy w mediach społecznościowych. - Do UOKiK wpłynęły skargi na platformę Viaplay. Konsumenci wskazywali na problemy techniczne (przerwy w dostępie do usługi, buforowanie transmisji, przycinanie obrazu) uniemożliwiające im dostęp do usługi i oglądanie w czasie rzeczywistym treści, za które zapłacili. Skarżyli się też, że składane w takiej sytuacji reklamacje są odrzucane lub spółka oferuje im niesatysfakcjonujący rabat w opłacie za subskrypcję na kolejny miesiąc. Prezes UOKiK wystąpił do przedsiębiorcy o wyjaśnienia – informuje Wirtualnemedia.pl departament komunikacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK dodaje, że w ciągu ostatniego roku do wtorku włącznie skarg dotyczących Viaplay wpłynęło około 10.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/v ... argi-uokik
#TVPZaMurem :P ----> #TępaPropaganda

"Autor materiału nie stwierdził, że przedstawia prawdziwe wydarzenie" - Dziennik Telewizyjny.

🇺🇦
Awatar użytkownika
Abbott
Activist
Posty: 3610
Rejestracja: 18 sie 2018, 15:42
x 689
x 2166

Viaplay

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Abbott »

Nie wiem jak jest w przypadku innych platform streamingowych, ale Viaplay w Polsce nie ma swojego działu reklamacyjnego. Jeśli ktoś składa reklamację przez chat lub telefon, to przyjmuje ją polski pracownik na pracy zdalnej, tłumaczy na angielski i wysyła ją do Szwecji. Tam doradca reklamacyjny ją rozpatruje, podejmuje decyzję nie zwracając uwagi na polskie warunki i odsyła z powrotem do tego doradcy w Polsce, a ten do klienta.
***** ***
Awatar użytkownika
Kamil
VIP Expert
Posty: 3191
Rejestracja: 04 lip 2008, 9:58
Lokalizacja: Polska
x 224
x 380
Kontakt:

Viaplay

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kamil »

Wpłynęło tylko 10 skarg? Tylko 10 skarg na taki szum w Internecie?
Takie coś to można sobie wliczyć w koszty :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwisy VOD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość