


Część niezadowolonych klientów nie ograniczyła się do komentarzy w mediach społecznościowych. - Do UOKiK wpłynęły skargi na platformę Viaplay. Konsumenci wskazywali na problemy techniczne (przerwy w dostępie do usługi, buforowanie transmisji, przycinanie obrazu) uniemożliwiające im dostęp do usługi i oglądanie w czasie rzeczywistym treści, za które zapłacili. Skarżyli się też, że składane w takiej sytuacji reklamacje są odrzucane lub spółka oferuje im niesatysfakcjonujący rabat w opłacie za subskrypcję na kolejny miesiąc. Prezes UOKiK wystąpił do przedsiębiorcy o wyjaśnienia – informuje Wirtualnemedia.pl departament komunikacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. UOKiK dodaje, że w ciągu ostatniego roku do wtorku włącznie skarg dotyczących Viaplay wpłynęło około 10.
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/v ... argi-uokik
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość