Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Bardzo nieaktualne tematy z naszego forum.
roman595
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:47

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: roman595 » 23 lis 2009, 11:12

_monika_ pisze:
marfm76 pisze:Witam.
Gdy skończę umowę to chcę sobie wziąć dekoder HD. W związku z czym mam następujące pytanie: czy oprócz dekodera jest konieczna wymian jakich części anteny? Czy pod HD używa się innych czasz, konwerterów, przełączników itp. czy tych samych? Pytam, bo prawie nie mam możliwości wymieniać niczego przy talerzu.

Moje dane:
czasza owalna 90/80
2 konwertery -podstawowy na Astre i zez na HotBird
Przełącznik typu DiseQ
skontaktuj sie z infolinia przed zakonczeniem umowy (ale po okresie podstawowym) najprawdopodobniej bedzie mozliwosc wymiany dekodera bez rozwiazywania umowy. A jesli chodzi o antene to ta HD ma wieksza srednice, poza tym niczym sie nie rozni wiec na standardowej tez bedziesz mogl odbierac bez zadnej roznicy, z tym ze bedziesz ja musial pewnie delikatnie dostroic pod czestotliwosc kanalow hd... a i kabel hdmi bedziesz musial pewnie dokupic bo nie do wszystkich dekoderow byl dolaczony
Witam, nic nie musisz dostrajać, będzie chodzić bez żadnych problemów, a podmiana dekodera jest możliwa w każdej chwili tylko że ta przyjemność kosztuje 399 zł.
_monika_
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 22 lis 2009, 21:18

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: _monika_ » 23 lis 2009, 13:39

roman595 pisze:
_monika_ pisze:
roman595 pisze:Witam.
Mam pytanko, podmieniłem dekoder SD na HD EHOSTAR 7200, w umowie mam napisane że niektóre programy HD na 3 miesiące mam gratis. Minął właśnie miesiąc od podmiany i tych programów nadal nie ma. Druga sprawa to co jakiś czas dekoder sam się wyłącza, trwa to dokładnie 45 sek i po tym czasie wszystko wraca do normy. Dzwoniłem na infolinię kilka razy i w końcu mi powiedzieli że mają jakieś problemy z oprogramowaniem i za kilka dni powinno wszystko wrócić do normy. Czy u kogoś taki problem wystąpił ?
jesli mowisz o podmianie to zapewne dostaniesz Poslat Sport HD i Eurosport HD, te kanaly zostana odblokowane od najblizszego okresu rozliczeniowego wiec maksymalnie w ciagu miesiaca. A jesli chodzi o blad dekodera to moze faktycznie przeczekaj albo sprobuj przywrocic ustawienia fabryczne, jesli to nie pomoze to jest to pewnie wada sprzetu i w punkcie wymienia go na nowy
Ja wszystko rozumiem tylko że mój okres rozliczeniowy zaczyna się 02 każdego miesiąca a dekoder podmieniłem 22,10. Ustawienia fabryczne przywróciłem i nic to nie daje, a jak byłem z nim w autoryzowanym punkcie obsługi to owszem gościu chciał mi go wymienić na nowy ale nie widniał w systemie i z wymiany nici. Z Polsatu korzystam już 7 lat i jak do tej pory byłem zadowolony ale obecnie odradzam nowym użytkownikom tą platformę.
mozesz sie skontaktowac z infolinia zeby sie upewnic ale najprawdopodobniej podmiana byla realizowana za posrednictwem kuriera i aneks wplynal zbyt pozno i jest zarejestrowana na 2.12 wiec od tego dnia beda tez nadawany kanaly HD, ale co do problemu z dekoderem to zostaje juz tylko wymiana
_monika_
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 22 lis 2009, 21:18

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: _monika_ » 23 lis 2009, 13:42

roman595 pisze:
_monika_ pisze:
marfm76 pisze:Witam.
Gdy skończę umowę to chcę sobie wziąć dekoder HD. W związku z czym mam następujące pytanie: czy oprócz dekodera jest konieczna wymian jakich części anteny? Czy pod HD używa się innych czasz, konwerterów, przełączników itp. czy tych samych? Pytam, bo prawie nie mam możliwości wymieniać niczego przy talerzu.

Moje dane:
czasza owalna 90/80
2 konwertery -podstawowy na Astre i zez na HotBird
Przełącznik typu DiseQ
skontaktuj sie z infolinia przed zakonczeniem umowy (ale po okresie podstawowym) najprawdopodobniej bedzie mozliwosc wymiany dekodera bez rozwiazywania umowy. A jesli chodzi o antene to ta HD ma wieksza srednice, poza tym niczym sie nie rozni wiec na standardowej tez bedziesz mogl odbierac bez zadnej roznicy, z tym ze bedziesz ja musial pewnie delikatnie dostroic pod czestotliwosc kanalow hd... a i kabel hdmi bedziesz musial pewnie dokupic bo nie do wszystkich dekoderow byl dolaczony
Witam, nic nie musisz dostrajać, będzie chodzić bez żadnych problemów, a podmiana dekodera jest możliwa w każdej chwili tylko że ta przyjemność kosztuje 399 zł.
w tym momencie nie ma mozliwosci wymiany dekodera, ze wzgledu na wprowadzenie nowego regulaminu wiec ceny tez najprawdopodobniej ulegna zmianie
roman595
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:47

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: roman595 » 23 lis 2009, 14:32

_monika_ pisze:
roman595 pisze:
_monika_ pisze: jesli mowisz o podmianie to zapewne dostaniesz Poslat Sport HD i Eurosport HD, te kanaly zostana odblokowane od najblizszego okresu rozliczeniowego wiec maksymalnie w ciagu miesiaca. A jesli chodzi o blad dekodera to moze faktycznie przeczekaj albo sprobuj przywrocic ustawienia fabryczne, jesli to nie pomoze to jest to pewnie wada sprzetu i w punkcie wymienia go na nowy
Ja wszystko rozumiem tylko że mój okres rozliczeniowy zaczyna się 02 każdego miesiąca a dekoder podmieniłem 22,10. Ustawienia fabryczne przywróciłem i nic to nie daje, a jak byłem z nim w autoryzowanym punkcie obsługi to owszem gościu chciał mi go wymienić na nowy ale nie widniał w systemie i z wymiany nici. Z Polsatu korzystam już 7 lat i jak do tej pory byłem zadowolony ale obecnie odradzam nowym użytkownikom tą platformę.
mozesz sie skontaktowac z infolinia zeby sie upewnic ale najprawdopodobniej podmiana byla realizowana za posrednictwem kuriera i aneks wplynal zbyt pozno i jest zarejestrowana na 2.12 wiec od tego dnia beda tez nadawany kanaly HD, ale co do problemu z dekoderem to zostaje juz tylko wymiana
Podmieniłem dekoder w autoryzowanym punkcie i sprzedawca przy mnie wysłał aneks, pozdrawiam
Awatar użytkownika
marfm76
Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 25 gru 2008, 10:46
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: marfm76 » 23 lis 2009, 19:05

_monika_ pisze:....skontaktuj sie z infolinia przed zakonczeniem umowy (ale po okresie podstawowym) najprawdopodobniej bedzie mozliwosc wymiany dekodera bez rozwiazywania umowy. ...
To ja wiem, tylko po co? Co daje taka wymiana? Z tego co wiem wymieniając dekoder znowu będę musiał podpisać umowę a bez rozwiązywania wcześniejszej nie dostanę kilku (6 lub 3 w zależności od promocji) miesięcy gratis, prawa? Czy się mylę?
Jeszcze pytanka techniczne:
Ile obecnie jest nadawanych kanałów HD w pakiecie Polsatu? (Wydaje mi się że są PosatSportHD, EuroSportHD, MTVHD, DiscoveryHD...i dla tych co mają wykupione HBO dodatkowa opcja HBOHD)
Czy prócz tych dodatkowo płatnych jest jeszcze za darmo Polsat HD?
Czy prawdą jest, że z Astry jest nadawane TVPHD i to za darmo, wystarczy mieć dekoder HD ??
Ile jest na dzień dzisiejszy do wyboru Dekoderów HD?
I najważniejsze: jak się ma umowę na 18miesięcy i 3 miesięczny okres wypowiedzenia to czy wypowiedzenie można złożyć już w 15 miesiącu umowy czy też trzeba czekać aż minie 18 miesiąc?
LG50ps3000
LG42LD450
N - nbox HDTV recoder - Świąteczna Wielka Rewolucja
ASTRA+HOTBIRD
http://blog.foyom.com
_monika_
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 22 lis 2009, 21:18

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: _monika_ » 23 lis 2009, 19:28

marfm76 pisze:To ja wiem, tylko po co? Co daje taka wymiana? Z tego co wiem wymieniając dekoder znowu będę musiał podpisać umowę a bez rozwiązywania wcześniejszej nie dostanę kilku (6 lub 3 w zależności od promocji) miesięcy gratis, prawa? Czy się mylę?
Jeszcze pytanka techniczne:
Ile obecnie jest nadawanych kanałów HD w pakiecie Polsatu? (Wydaje mi się że są PosatSportHD, EuroSportHD, MTVHD, DiscoveryHD...i dla tych co mają wykupione HBO dodatkowa opcja HBOHD)
Czy prócz tych dodatkowo płatnych jest jeszcze za darmo Polsat HD?
Czy prawdą jest, że z Astry jest nadawane TVPHD i to za darmo, wystarczy mieć dekoder HD ??
Ile jest na dzień dzisiejszy do wyboru Dekoderów HD?
I najważniejsze: jak się ma umowę na 18miesięcy i 3 miesięczny okres wypowiedzenia to czy wypowiedzenie można złożyć już w 15 miesiącu umowy czy też trzeba czekać aż minie 18 miesiąc?
Fakt, 6m-cy gratis nie ma ale sa jakies inne (moze troche gorsze) promocje, no i zasadnicza roznica otrzymasz dekoder na wlasnosc bo w tym momencie przy podpisywaniu nowej umowy dekoder HD jest na udostepnienie. A do wyboru jest samsung i 2 echostary no i jest jeszcze HD z nagrywarka.
Co do kanałów HD, poza tymi, ktore wymieniles w najblizszym czasie bedzie jeszcze BBC, Animal Planet, Eurosport2 i jeszcze jakis (nie pamietam)..hmm i po zmianie regulaminu czyli jesli teraz zmienisz dekoder to pakiet wszystkich kanalow HD (bez HBOHD) bedzie za 15 zl a nie jak w tym momencie 6zl za kazdy kanal.
Jesli chodzi o umowe, jesli jest na 18 m-cy i po tym okresie chcesz ja rozwiazac to wypowiedzenie najlepiej wyslac do 16m-ca.
sqnek
Użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: 19 wrz 2008, 8:56

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: sqnek » 23 lis 2009, 19:47

Prośba... Nie cytujcie poprzedniego posta... Forum staje się tylko nieczytelne.
Cytowanie innych postów stosuje się tylko, gdy post cytowany i ten który piszemy jest oddzielony przez conajmniej jeden inny post, albo gdy odnosimy się do konkretnego fragmentu (ale wtedy też nie cytujemy całości, tylko ten konkretny fragment).
wagr84
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 23 lis 2009, 22:30

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: wagr84 » 23 lis 2009, 22:36

dzień dobry.mam problem z dekoderem polsatu.mam polsat od dwuch dni(jest aktywowany bo dzwoniłem)pierwszy pasek pokazuje 100% drugi ok 70% a mimo to nie wyszukuje żadnych kanałów.czy może ktoś wie co jest nie tak?
Awatar użytkownika
Kpc21
Junior
Posty: 1369
Rejestracja: 17 paź 2008, 20:11
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Kpc21 » 24 lis 2009, 0:10

Wyłącz dekoder z prądu na pół godziny, zresetuj go do ustawień fabrycznych.

Jeśli nie pomoże, oddaj dekoder tam, skąd go wziąłeś.
Obrazek... i znów: Obrazek, i... Obrazek ponownie. Co wymyślą następne?
AD-58
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 24 lis 2009, 17:15

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: AD-58 » 24 lis 2009, 17:25

Witam wszystkich.To mój pierwszy wpis z problemem .Przy przedłuzaniu umowy WCISNELI mi dekoder MINI który jes dosłownie nieprzydatny a mam swój stary dekoder Samsung i karte aktywacyjna.Niechca aktywowac starej karty i dekodera Samsung tylko kaza mi zapłacic co miesiadz 42.80 dodatkowo do abonamentu abym mugł ogladac wszystkie programy a nie tylko te niekodowane. Czy moze ktos mial juz taki problem ? .Prosze o poradę !!
sqnek
Użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: 19 wrz 2008, 8:56

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: sqnek » 24 lis 2009, 18:44

Wcisneli? A nie miałeś wyboru? Jeśli chodzi o poradę to nie ma możliwości sparowania karty ze starym dekoderem, więc nic w tej sytuacji nie zrobisz. Możesz zadzwonić na infolinię i spytać czy jest możliwość podmiany tego dekodera na jakiś inny.
Awatar użytkownika
Kpc21
Junior
Posty: 1369
Rejestracja: 17 paź 2008, 20:11
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Kpc21 » 24 lis 2009, 21:49

Jeśli chodzi o poradę to nie ma możliwości sparowania karty ze starym dekoderem,
Jakoś przy wymianie kart nie było z tym żadnego problemu. Po prostu przysłali nowe karty, które były już sparowane ze starymi dekoderami, a stare karty kazali zniszczyć.
Obrazek... i znów: Obrazek, i... Obrazek ponownie. Co wymyślą następne?
wagr84
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 23 lis 2009, 22:30

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: wagr84 » 24 lis 2009, 22:24

witam.mam takie pytanie.czy często zdarzają się uszkodzone dekodery?
Awatar użytkownika
Kpc21
Junior
Posty: 1369
Rejestracja: 17 paź 2008, 20:11
Kontakt:

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: Kpc21 » 24 lis 2009, 22:41

Czytając ten dział na forum można wywnioskować, że tak :)
Obrazek... i znów: Obrazek, i... Obrazek ponownie. Co wymyślą następne?
sqnek
Użytkownik
Posty: 92
Rejestracja: 19 wrz 2008, 8:56

Cyfrowy Polsat - dekodery - pytania i problemy

Post autor: sqnek » 24 lis 2009, 22:45

@Kpc21

Źle się wyraziłem. Nie ma możliwości, by CP na wniosek abonenta sparowało karte z innym dekoderem - oni czegoś takiego po prostu nie robią. Technicznie taka rzecz jest dosyć prosta, podczas wymiany kart często dzwonili abonenci, którzy mieli sparowaną nową kartę, której jeszcze nie otrzymali i trzeba było sparować starą na czas wysyłki kolejnej karty i robiło się to w trakcie rozmowy.

@wagr84

Nie są to częste sytuacje. Nadal nie wyszukuje kanałów? Napisz jaki to dekoder i dla jakiej częstotliwości pokazuje poziom sygnału. Zanim udasz się do dystrybutora z dekoderem przywróć ustawienia fabryczne.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości